(10:22)

0 0 0
                                    

Shane: Ja, Jake, jeg føler, at vi forstår hinanden, selvom du ikke har mange ord at sige endnu. Jake: Mig forstår, mig lærer flere ord. Shane: Det er godt. Jake: Ja, lærer godt. Shane: Jeg er glad, og det får mig til at føle, at det er meningen, at vi skal være venner. Jake: Venner, godt. Shane: Det er rigtigt, men lad os afslutte morgenmaden. Jake: Ja. Shane og Jake afslutter deres morgenmad, og så tager Shane på arbejde på havrestauranten. Emma kommer over for at se efter Jake. Emma: Hej, Jake. Jake: Hej, Emma. Emma: Hvad skal vi lave i dag? Pludselig får Jake det dårligt og begynder at hoste. Emma: Jake, er du okay? Jake: Har brug for vand. Emma: Lad mig tage dig ud til vandet. Emma skynder sig at tage Jake med sig, ud til vandet. Emma: Kom ned i vandet. Jake hopper ned i vandet, han forvandler sig til sin havmandsskikkelse. Emma ser i ærefrygt, mens Jake yndefuldt svømmer gennem vandet, hans hale glitrer i sollys. Han svømmer hen til Emma. Emma: Du er så fantastisk, jeg elsker at se dig svømme. Jake: Fantastisk, svømme. Emma kigger ned på Jake, mens han kigger op på hende fra vandet. Jake dukker op og sprøjter legende vand mod Emma. Hun griner og plasker ham tilbage. Jake: Glad, Emma, sjovt. Emma: Ja, meget sjovt. Hun griner og så griner han. Pludselig holder de hinanden i hænderne. Jake får en forvirret følelse og holder sine hænder tilbage, og det samme gør Emma. Lidt senere: Jake rejser sig fra vandet, han forvandler sig tilbage til sin menneskelige skikkelse, han er nøgen. Emma giver ham et tæppe til at have rundt om kroppen. Jake: Tak for hjælp, Emma. Emma: Selvfølgelig, det var så lidt. Jake smiler varmt til Emma, og hun smiler tilbage til ham. De sidder ved vandkanten og nyder den fredelige stund sammen. Emma: Vi burde snart tage hjem, Shane kommer snart hjem fra arbejde. Jake: Ja. Derefter tager Jake sit tøj på, og så går de tilbage til Shane's hjem. Senere: Det er eftermiddag: Shane kommer hjem fra arbejde. Emma og Jake er allerede tilbage i Shane's hjem, da han kommer hjem.

Havet's ForbindelseWhere stories live. Discover now