Shane sender Jessica en sms. Hun læser den, og så skriver hun tilbage til ham. Shane læser sms'en. Shane: Jessica sagde, at hun ville elske at komme. Emma: Det er fantastisk, det bliver sjovt. Shane: Ja. Jake: Sjov fest i aften. Derefter spiser de morgenmad, og så går de ned på stranden, inden festen begynder. Emma og Jake holder hinanden i hånden. Jake: Jeg skal i vand. Emma: Okay, jeg sørger for, at der ikke er nogen der ser dig. Shane: Også mig. Jake: Tak for hjælp. Jake hopper ned i vandet, og så forvandler han sig til en havmand. Hans ben smelter sammen og danner en kraftig hale, dækket af glitrende skæl, der reflekterer sollys. Han elsker at svømme i vandet. Emma og Shane sørger for, at ingen ser ham. Senere: Det er eftermiddag: Jake kommer op af vandet, og så forvandler han sig tilbage til sin menneskelige form. Han tager et håndklæde om sig, og så tager han tøj på. Efter det, tager de hjem til Shane og gør sig klar til festen på hav restauranten. Da de ankommer på hav restauranten, er festen i fuld gang. Shane's gamle kollega Ethan ser dem, han går hen til dem. Ethan: Shane, jeg havde ikke forventet, at du kom i aften. Shane: Men det gjorde jeg. Ethan: Og du har din mærkelige ven med dig. Shane: Sig ikke det om Jake, han er en sød person. Ethan: Ja, ja, helt rigtigt. Pludselig kommer Jessica, hun ser Shane, Jake og Emma, hun går hen til dem. Jessica: Hej, venner. Shane: Hej, Jessica, det er godt, at du kom. Ethan: Nej, er du stadig sammen med min søster? Shane: Ja, det er jeg, jeg elsker hende. Ethan: Fint. Derefter går Ethan hen til sine venner. Shane: Jessica, vil du danse med mig? Jessica: Ja, jeg ville elske at danse med dig. Shane og Jessica begynder at danse sammen. Emma: Jake, vil du danse med mig? Jake: Hvad er dans? Emma: Dans er en udtryksform gennem rytmiske bevægelser til musik, lad mig vise dig det. Emma tager Jake's hånd og begynder at svaje til musikken og guider ham ind i dansen. Jake: Dans er godt. Emma: Ja, det er det.