(35:44)

0 0 0
                                    

Jake: Godmorgen. Shane: Hvordan har Emma det? Jake: Hun har det fint. Pludselig ringer det på døren. Shane åbner døren. Jessica: Godmorgen, Shane. Shane: Godmorgen, Jessica, kom ind. Jessica går ind i stuen sammen med Shane til de andre. Emma: Godmorgen, Jessica. Jessica: Godmorgen, hvordan har du det? Emma: Jeg er okay. Jessica: Det er godt. Jake: Jessica, må jeg spørge dig om noget? Jessica: Ja, selvfølgelig. Jake: Jeg tænkte på, om du husker noget om, hvad der skete ved broen i går. Jessica: Åh, ja, jeg husker lidt, vi stod der og snakkede, da denne fyr pludselig kom ud af ingenting og stødte ind i Emma virkelig hårdt, hun mistede balancen og faldt lige i vandet nedenfor. Jake: Okay, tak fordi du fortalte mig det. Jessica: Det var så lidt. Shane: Så, hvad skal vi lave i dag? Emma: Jeg havde planer om at tage ned til havet. Jake: Jeg kommer med dig og sikrer mig, at du er okay. Emma: Tak, Jake. Jessica: Det lyder sjovt. Shane: Vi kunne alle gå ned til havet. Jessica: Så lad os gøre det. Efter nogle minutter: De spiser alle morgenmad og derefter går de alle sammen ned til havet. Lidt senere: Ved havet: Jake og Emma går alene. Emma: Jeg vil virkelig gerne i vandet. Jake: Også mig. Emma og Jake hopper i vandet, de forvandler sig til havfolk. Emma forvandler sig til en havfrue. Jake forvandler sig til en havmand. Jake og Emma svømmer sammen, de holder hinanden i hånden i havet. Pludselig kysser de hinanden, og så svømmer de. Jake lyder som en melodisk lyd: Jeg elsker dig. Emma lyder som en melodisk lyd: Jeg elsker også dig. Derefter svømmer de mere sammen, mens Shane og Jessica nyder deres tid sammen på landjorden. Shane og Jessica taler. Shane: Jeg er glad for, at Jake og Emma endelig kan bruge mere tid sammen.

Havet's ForbindelseWhere stories live. Discover now