Shane: Jeg er glad for, at i begge nød den. Emma kigger på tiden. Emma: Det er ved at være sent, jeg skal hjem. Shane: Okay, godnat. Jake: Nat. Jake går hen til Emma. De giver hinanden et kram, inden Emma tager hjem. Shane tænker: Jeg ved godt, at der foregår noget mellem dem, men lad os se. Næste dag: Det er morgen: Shane vågner og går ind i stuen til Jake. Shane: Godmorgen. Jake: Morgen, Shane. Shane og Jake spiser morgenmad, og så går Shane på arbejde. Emma kommer over for at se efter Jake, mens Shane arbejder på hav restauranten. Emma: Hej, Jake. Jake: Hej, Emma. Jake og Emma står foran hinanden, de føler begge, at der er mere mellem dem. Emma tager pludselig Jake's hænder, og han lader hende gøre det, selvom han ikke forstår, hvad der sker. Emma: Jake, jeg føler, at der er en særlig forbindelse mellem os, siden i går, da vi havde det sjovt, jeg kan ikke lade være med at tænke på dig. Jake: Forbindelse. Jake aer Emma på kinden, og hun forstår, hvad han mener. Jake: Fortæller du Shane om os? Eller gør jeg det? Emma: Shane er vores ven, han skal vide det. Jake: Ja, vi siger til ham, hjem fra arbejde. Emma: Ja, du har ret. Pludselig kigger de hinanden i øjnene, og de begynder at kysse hinanden. Jake har aldrig prøvet at kysse nogen før, heller ikke i vandet. De trækker sig væk og kigger på hinanden med en blanding af spænding og nervøsitet. Emma: Vi burde tale med Shane om dette, han fortjener at vide sandheden. Jake: Shane skal vide det. Emma: Ja. Senere: Det er eftermiddag: Shane kommer hjem fra arbejde. Shane: Hej, venner, hvad sker der? Emma: Mig og Jake, har noget at fortælle dig. Shane: Okay, hvad er det? Emma: Jeg har udviklet følelser for Jake. Jake: Mig følelser for Emma. Shane: Åh, jeg vidste, at der foregik noget, men jeg er glad for, at i fortæller mig det. Emma: Det vil ikke ændre vores venskab. Jake: Altid venner. Shane: Ja, det er rigtigt.