(8:22)

0 0 0
                                    

Shane: Det var så lidt. Shane giver Jake noget tøj, og så bliver han klædt på. Derefter går de ind til Emma og Jessica. Emma: Emma: Vi burde køre tilbage. Shane: Ja, lad os komme i gang. Jake: Hjem. Shane: Er der nogen, der vil have burgere? Emma: Ja, jeg er sulten. Shane: Det er godt, for jeg er også sulten. Jake: Mig, sulten, burger. Shane: Skal vi ikke tage hen på mit arbejde og spise? Emma: Jo, det lyder som en god idé. Jake: Ja, god idé. Derefter går Shane, Emma og Jake ud til Shane's bil, og så kører de hen til Shane's arbejde. Han arbejder på havrestauranten. Lidt senere: Shane, Emma og Jake ankommer på Shane's arbejdsplads, havrestauranten. De går ind og bliver mødt af Shane's kollegaer. Atmosfæren er livlig med lyden af bølger i baggrunden. De finder et bord ved vinduet med udsigt over havet. Shane: Velkommen til min arbejdsplads, lad os bestille nogle lækre burgere. Emma: Jeg kan ikke vente med at prøve fisk og skaldyr her, det må være fantastisk. Jake: Fisk, skaldyr, god mad. Shane: Ja, Jake, dette sted er kendt for sine friske skaldyrsretter. De bestiller alle deres måltider og engagerer sig i en lethjertet samtale, mens de nyder deres mad. Jake virker fascineret af de mange forskellige retter, der tilbydes og prøver ivrigt alt. Da de er færdige med deres måltid, foreslår Shane at tage en tur langs stranden for at nyde solnedgangen. De er alle enige, og de går ud mod kysten. Himlen er malet i nuancer af orange og pink, mens solen dykker ned under horisonten. Emma: Stranden er altid så smuk. Shane: Ja, det er den, jeg er glad for, at du nyder det. Emma: Selvfølgelig, jeg nyder altid at tilbringe tid med min bedste ven. Jake kigger ud på det store vandområde foran dem, og en følelse af fred skyller ind over ham. Jake: Vand, hjem. Shane: Ja, Jake, havet kan føles som et hjem for mange af os. De bruger noget mere tid på stranden, inden de beslutter sig for at tage hjem igen for natten.

Havet's ForbindelseWo Geschichten leben. Entdecke jetzt