(34:44)

0 0 0
                                    

Jake lyder som en melodisk lyd: Jeg ved det, mor. Amara svømmer febrilsk rundt og søger i alle afkroge. Amara lyder som en melodisk lyd: Shane, Shane, hvor er du? Jake føler sig hjælpeløs og bange. Jake lyder som en melodisk lyd: Hvad hvis vi aldrig finder ham, mor? Amara lyder som en melodisk lyd: Vi vil aldrig stoppe med at lede efter ham. Jake lyder som en melodisk lyd: Jeg bliver ved med at søge, mor, jeg giver ikke op, før vi finder ham. Amara lyder som en melodisk lyd: Det er min dreng, vi er en familie, og familier holder sammen uanset hvad, vi vil finde Shane og bringe ham hjem i god behold, men indtil vi finder ham, vil jeg sørge for, at du' er sikker. Slut på flashback: Tilbage til nu: Shane: Tak, for at dele det med mig. Jake: Mor elsker os begge, hun gav aldrig op. Shane: Jeg ville ønske, at mor kunne komme på land for at se, hvordan vi har det. Jake: Også mig, men hun vil gerne være i havet. Shane: Jeg ved, hun er glad der. Jake: Jeg savner hende, når vi ikke ser hende. Shane: Også mig, jeg er ved at blive træt. Jake: Lad os få noget søvn. Shane: Godnat. Jake: Godnat. Derefter går Shane ind på sit soveværelse for at sove. Jake sover på sofaen sammen med sin kæreste Emma for at sikre sig, at hun er okay. Jake vågner, han sidder på sofaen, han er forvirret over, hvad der skete ved havet. Pludselig vågner Emma. Emma: Godmorgen. Jake: Godmorgen. Emma sætter sig op i sofaen. Emma: Hvad er der galt? Er du okay? Jake: Nej, det er jeg ikke, jeg vil gerne forstå, hvad der skete i går, hvordan endte du med at falde i havet? Emma: Jeg kan ærligt talt ikke huske så meget, det hele skete så hurtigt, jeg stod på broen sammen med Jessica, da en fyr stødte ind i mig, og så faldt jeg i vandet, det er alt, hvad jeg husker. Jake og Emma rejser sig. Shane rejser sig og går ind i stuen til Emma og Jake. Shane: Godmorgen.

Havet's ForbindelseWhere stories live. Discover now