(25:44)

0 0 0
                                    

De har ikke tøj på. Shane: Vi har brug for noget tøj. Jake: Lad os finde tøj. De går lidt, og de finder noget tøj, de klæder sig begge på. Og derefter går de hen til Shane's gamle hus, hvor de kan være sikre fra stormen. Shane får et flashback: 4-årige Shane er nu hjemme under pasning af sine adoptivforældre Olivia og Max, de lærer ham at tale og gå som et menneskebarn. Nogle uger efter: Det er eftermiddag: Olivia: Se, du går, Shane, du har det så godt. Shane fniser og fortsætter med at øve sine nyfundne færdigheder. Max: Vores lille dreng, tror du, han forstår, hvor meget vi elsker ham? Olivia: Det håber jeg, at han gør, han er måske ikke vores biologiske barn, men han er vores søn på alle måder, der betyder noget. Shane: Mor, far. Max: Ja, Shane? Olivia: Vi er dine forældre. Olivia's øjne vælder op af glædestårer, mens hun omfavner Shane stramt. Olivia: Og vi elsker dig også, skat, husk det altid. I mellemtiden i vandet: Tilbage i havet's dybder er Amara knust over tabet af sin søn, men finder trøst i at vide, at Jake er i sikkerhed. Amara lyder som en melodisk lyd: Min kære Shane, jeg vil altid passe på dig, jeg giver ikke op, jeg elsker dig, jeg håber bare, at du husker hvem du er, min søn, dit hjerte banker med havet's rytme. Slut på flashback: Tilbage til nu: Shane kigger udenfor på havet. Jake går hen til ham. Jake: Savner du havet? Shane: Ja, men jeg ved, at vi er i sikkerhed her, og mor er sikker i vandet. Jake: Ja, mor er sikker i vand. Shane: Dit menneskelige sprog er blevet en smule forbedret. Jake: Ja, det har den. Shane: Det er godt. Jake: Ja. Jake griner, han er glad for at vide, at han lærer flere ord at sige. Næste dag: Det er morgen: Stormen har endelig lagt sig og vejret er godt igen. Shane vågner, han går ind i stuen til Jake. Jake er allerede vågen. Jake: Godmorgen.

Havet's ForbindelseWhere stories live. Discover now