Ethan: Det er gået godt, vi har haft mange kunder på det seneste, især i weekenderne. Shane: Er du stadig sur på mig, fordi jeg dater Jessica? Ethan: Nej, jeg er ikke sur længere. Shane: Det er godt. Ethan: Ja, jeg havde bare brug for lidt tid, men jeg tilgiver dig og Jessica. Jessica: Tak, Ethan, jeg er glad for, at du ikke er sur. Ethan: Også mig. Lidt senere: De er færdige med at spise deres mad, og de er ved at gå. Jessica er ked af det, Shane ser det. Shane: Hvad er der galt? Jessica: Det er bare. Shane: Bare hvad? Jessica: Min bror har endelig tilgivet os, og jeg kan ikke holde flere hemmeligheder for ham. Shane: Mener du den hemmelighed, at jeg er en havmand? Jessica: Ja, og Jake og Emma er også havmand og havfrue. Shane: Siger du, at vi skal fortælle Ethan om mig, Jake og Emma? Jessica: Ja, det er det bedste. Shane: Okay. Jake og Emma går hen til Jessica og Shane. Jake: Hvad sker der? Jessica: Shane og jeg diskuterede lige, om vi skulle fortælle Ethan om dig, Shane og Emma's sande identiteter som havfolk. Emma: Det er en stor beslutning, men jeg tror, det er den rigtige ting at gøre, at holde på hemmeligheder kan kun føre til flere problemer i det lange løb. Shane: Jeg er enig, Ethan har allerede vist os tilgivelse, og han fortjener at vide sandheden om, hvem vi virkelig er. Jessica: Så, hvad synes i alle sammen? Skal vi fortælle det til Ethan? Pludselig kommer Ethan. Ethan: Fortælle mig hvad? Jessica: Ethan, vi har noget vigtigt at fortælle dig, Shane, Jake og Emma er ikke helt mennesker, de er faktisk havfolk. Ethan: Havfolk? Som havmænd og havfrue? Shane: Ja, præcis, det er dem, vi virkelig er, og vi kunne ikke holde det fra dig længere. Ethan: Jeg, jeg ved ikke hvad jeg skal sige, det her er meget at tage til sig, jeg mener at jeg altid vidste og havde en fornemmelse af, at der foregik noget mærkeligt. Emma: Vi forstår godt, hvis du har brug for tid til at behandle dette, så burde vi have været ærlige over for dig fra begyndelsen.