Hemen hastane yatağına oturdum ve sakinleşmeye çalıştım. O ise bana doğru gelmeye başladı.
"Vay vay vay, uzun zaman oldu prenses," dedi. O kimmiydi, o abimin en yakın arkadaşı ferdi idi. Beni o iğrenç şeylere sürükleyen abimin en yakın arkadaşı. Sakin kalarak ayağa kalktım ve yavaş adımlarla yanına doğru gittim.
" Evet uzun zaman ama bir yanlışın var piç kurusu, ben artık prenses değilim. Ben savaşçıyım. Ha bu arada sana da güle güle. Hadi şimdi çık dışarı," dedim. Şimdiden patlıcana dönmüştü yüzü.
Bir süre yüzüme bakıp kapıyı açıp odadan çıktı. Olması gereken gibi.
Alparslan'a baktım ama o da bana bakıyordu. Bana ' o kimdi? ' bakışı atıyordu. Ne diyecektim ben şimdi. O abimle birlikte beni taciz eden adam mı? Yoksa, sonra anlatırım mı? Karar verdim ikinci seçenek.
" Sonra anlatırım, neyse hadi şuradan çıkar beni bücür," dedim. Gözlerinden okunuyordu ne kadar mutlu olduğu.
"Pekala ceylan gözlüm," dedi ve dışarı çıktı. Sanırım taburcu işlemlerini halledecekti.
Hala gelmemişti. Bende can sıkıntısından dolayı hemen telefonu elime aldım. Alır almaz telefon çaldı. Numaraydı.
Canım sıkılıyor mu,
Evet.
Telefonu açacakmıyım,
Evet.Daha fazla bekletmeden telefonu açtım.
" Alo ben gerkomang özel Hastanesi'nin danışmanlığından Semra. Siz doğarken bir kız çocuğu daha dünyaya gelmiştir. Bu nedenle bir hemşiremizin dalgınlığı yüzünden bebekler karışmıştır. Bugün saat 14:00 ' da hastaneye DNA testi için gelebilir misiniz?," dedi.
( Arkadaşlar gerkomang diye bir hastane yoktur, tamamen uydurmacadır.)
Şuan hiç bir şey algılayamıyorum. Ben geçmişte yaşanan olayları bu nedenle mi yaşamıştım. Tabiki hayır diyecektim. Ben tekim, tek kalacağım nokta virgül yok.
"Gelmiyorum," dedim. Tek kelimeyle işi halletmiştim. Telefonu kapattım. Şuan da tüm duyguları hissediyorumdum.
Kapı açıldı ve içeri Alparslan girdi. Mutlu görünüyordu ama beni görünce yüzündeki gülümseme gitti. Etrafımda ki insanlar bir çiçekmiş gibi soluyordu benim yüzümden.
" Güzelim, ceylanım benim ne oldu sana ha. Neden mutsuzsun," dedi. Yüzüne dönük bir ifade ile baktım. Ve konuşmaya başladım.
" Doğarken başka bir ailenin çocuğu ile karışmışım. Bos boşuna mı yaşadım ben onları bücür. Ha yazık değil miydi bana," dedim. Alp'e baktığımda bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
"Sen ne dedin. Gideceksin değil mi DNA testine, hem bak yeni ailen olur. Bende seni onlardan istemeye gelebileyim."dedi. Son dediğini kısık sesle söylemişti ama ben duymuştum. Biz çocukken aşıktık ama şimdi bilmiyordum. Onunla birlikte olunca değişik oluyordum. Sanki, sanki ne bileyim işte değişik oluyordum.
___________________________________________Arkadaşlar çok uzun yazamadım son iki bölümde. Bu aralar kafam allak bullak. O yüzden kısa kısa yazıyorum.
Oy ve yorum yapmayı unutmayın aşklarrrr 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI : KABUS
ActionEğlence amaçlı yazıyorum •|• Bir kadın, bordo bereli, timini şehit veren (ya da öyle sanan), ailesinden nefret eden, ailesine Sevgi görmeyen, intikam yemin etmiş, kan kardeşinin şehit vermiş biri; KDM. YÜZBAŞI ECEL KORKMAZ (ÖZÇELİK) Bir adam, bordo...