3. BÖLÜM. || DAĞ EVİNDEN,KARARGAHA DÜŞMEK

242 9 2
                                    

Tam bir daha vuracaktı ki..

Siyah saçlı kahverengi gözlü ve komutanları olduğunu düşündüğüm asker onu vurdu.

O sırada benim de başım dönmeye başlamış ve gözlerim uyumak için kapanıyordu. Tam düşecektim ki komutan beni tuttu. Sol eli belimi kavrarken sağ eli ise yanağıma dokundurdu.

" Aç gözlerini. Uyumayacaksın. Daha yeni buldum seni. Yapma nolur." Dedi. Daha yeni mi bulmuştu. Nasıl yani biz tanışıyor muyduk. Ama nereden, aklıma hiç gelmiyordu.

" B beni nerden ta tanıyorsun" diye sordum zorlukla. Ama cevabını alamadan gözlerim kapandı. Son duyduğum ses ise,

"Hayır. Ahmet helikopteri çağır. Çağrı kıza bak ölmesin hayatta kalsın. Hadi."

Sonrası zaten karanlıktı.

|•|8 yaşında ECEL

"Abi neden bizde çocuklar gibi oyun oynamıyoruz."dedim. Neden yani. Ne yapmıştım ki ben aileme. Her dediklerini yapıyordum. Mesela bulaşık yıkar, çamaşır katlar,dışarıda ismini bilmediğim ama kötü olduğunu düşündüğüm şeyi satardım. Halbuki bunları yapsam bile her gün dayak yerdim. Ağlayınca bir posta daha yerdim.

"Oyun mu oynamak istiyorsun sen abicim,"dedi çapkın bir gülümsemeyle.

Daha sonra evet demiş ve beni odasına götürmüştü. Sonrasında ise beni taciz etmişti. Çok korkmuştum o zamanlar. Herkes bizim evin kapısının önünde durmuş benim çığlıklarımı dinliyordu...

|•|16 yaşında ECEL

"Amca annemgil  beni neden hiç sevmiyor ben onlara ne yaptım ki," dedim. Amcam benim için tek önemli kişi idi. Bana karşı hep destek olan biriydi. O askerdi ben de onun gibi olmak istiyordum.

"Sen onları boşver de söyle bakalım bana sen büyüyünce ne olmak istiyorsun. Sana yardım edeyim," demişti. Bende mutlulukla ona anlattım ne olmak istediğimi. Asker olmak istediğimi söyleyince hemen beni eğitmeye başlamıştı. Onun sayesinde kikboks, boks,Tekvando,yakın dövüş, silah kullanımı gibi şeyler öğrenmiştim.

|•| 19 yaşında ECEL

2 yıl önce başlamıştım askerliğe. Üstün başarılarımdan dolayı. Tek kişilik görevlere gidiyordum. Ve her görevi başarı ile tamamlıyordum. Görevler de kampı patlattıktan sonra yada kamptaki teröristleri imha ettikten sonra kırmızı sprey boya ile bir kaya yada toprağa KABUS yazıyordum.  Bunları amcam dahil diğer üstler öğrenince beni onlar dışında kabus olduğumu kimseye söylememi ve bundan sonra terörlerin korkusu olacağımı söylemişlerdi.

|•| 26 yaşında ECEL

Yıllar sonra rütbem yükselmiş ve KDM. Yüzbaşı ECEL KORMAZ olmuştum. Yarın gideceğim görev belki aylar belki de yıllar sürecekti. Ve ben bunu kabul edecektim...

Yeni bölümmm😊😊
Ne düşünüyorsunuz?
Diğer bölüm karakter tanıtımı olacak
Görüşürüzzz.

KOD ADI : KABUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin