4. rész

181 9 2
                                    

Tom megfogta a kezemet és azonnal az emeletre vitt. Egy kis idő múlva egy szoba előtt megállt velem , majd ki nyitotta az ajtót és be is lökött rajta.

- Itt maradsz ! Mától ez lesz a szobád , az enyém a tiéddel szemben van! Ha szökni próbálsz véged ! Megértetted Yasmin ? - kérdezte és közben felém lépett.

- Igen meg ! De mikor talalkozhatok Zohrával ? - kérdeztem aggódva.

- Majd holnap ! Most pedig aludj mert késő van ! - mondta Tom és ki ment ,majd be csukta maga mögött az ajtót.

Oda sétáltam az ágyhoz bele feküdtem és le oltottam a villanyt. Próbáltam aludni, de nem ment csak forgolódtam. Még szerencse ,hogy egy digitális óra volt az ágyam mellett rá néztem. Már 2 órája annak ,hogy Tom magamra hagyott.

Ki keltem halkan az ágyból résnyire ki nyitottam az ajtót. Tomnál le volt kapcsolva a villany. Gondoltam el indulok fel fedező útra.

Sikeresen el is tévedtem,  majd le tévedtem valami szobába. Fel kapcsoltam a villanyt és tele volt piával a szoba. El mosolyodtam és be csuktam magam mögött az ajtót.

Na már ha úgy is fogoly vagyok, keressünk valami italt. Meg is találtam amit nagyon szeretek , erdeigyumolcsos Tátra tea 80 fokos. A kedvencem ez az ital, alattomos de finom. El kezdtem töltögetni magamnak eléggé húzóra ittam meg vagy 4- 5 felest és kezdtem érezni.

Nagyon melegem lett hirtelen és le vettem a felsőmet és a gatyamat. Meg fogtam az üveget és el kezdtem az ajtó felé menni . Majd egy éles tárgyban bele tenyereltem és végig húztam a kezemet. El kezdett folyni a verem amin csak mosolyogtam.

Nagy nehezen le kapcsoltam a villanyt. Kurvára nem láttam semmit ezért fel nyomtam. Kerestem a szobámat vissza fele menet .

- Szobám hol vagy ? Merre vagy válaszolj már? - kérdeztem,  de nem válaszolt.

- Miért nem válaszolsz te pöcs? - kiabáltam , majd a szám elé tettem a kezem.

Megfordultam sehol senki és mentem tovább. Meg érkeztem a konyhába.

- Aha , ezt a helyet már ismerem juhé ! Mindjárt vissza találok idő kérdése ! - mondtam dülongelve.

Szépen lassan el is indultam, majd el kezdtem volna fel felé menni a lépcsőn és egy ismerős hangot szólalt meg.

- Meg mondtam , hogy maradj a szobadban ! - mondta Tom előttem állva karba tett kézzel.

- Jól látod éppen oda tartok vissza csak el tévedtem! - közben a hátam mögött volt a kezem.

- Aha értem! Merre jártál, hogy meztelen vagy ? - kérdezte Tom idegesen.

- Öhm.. pisiltem! Igen és a ruháimat el hagytam ! - feleltem kuncogva.

- Mi van a kezedben Yamina? - kérdezte Tom és jött felém.

- Semmi Tom tényleg! - mondtam , de Tom a kezeimet előre húzta és meg látta a vágást  a tenyeremen.

- Miért csinálod ezt magaddal ? - kérdezte Tom kiabálva.

- Inkább fel megyek ! Hagyj békén! - feleltem és ki rántottam a kezemet .

- Yamina le kell fertőtleníteni kérlek,  nem bántalak , csak gyere ide ! - mondta Tom és nyújtotta a kezét.

- Hmm... Nem !! Jó éjt! - fogtam és el kezdtem szaladni .

- Yamina állj már meg !!!! - kiabált utánam Tom.

Gyorsan be futottam a szobába és be  zártam az ajtót. Arra nem számítottam , hogy Tom rám töri az ajtót.

- Mi a faszt művelsz Tom ? - kérdeztem tőle kiakadva.

- Meg mondtam jössz és el látom a sebedet! Engedelmeskedj vagy megbánod ! - mondta szúrós szemekkel nézve rám.

- Jó legyen ! - adtam be a derekamat.

Rám adta a polojat megfogta a kezem és le vitt a nappaliba. El kezdte fertőtleníteni a kezemet , ami nem is fájt annyira. Egész végig Tom arcát néztem , amit észre is vett.

- Mit nézel rajtam ennyire Yamina ? - kérdezte Tom miközben a sebemet kotozte.

- Olyan jó képű vagy és még maffiózó is ! Tetszik a stílusod,  beléd tudnék szeretni! - feleltem az arcát nézve,  majd a számra tettem a kezem ,hogy ezt tényleg ki mondtam.

- No csak jól hallottam!? - kérdezte Tom vigyorogva.

- Kis lány én soha nem leszek szerelmes ! Te is csak egy eszköz vagy semmi más ! Dugni jó vagy , de soha nem jönnék veled össze ! - vágta oda nekem Tom.

- Hmm. Rendben ! Akkor nem bánod, ha mással is szexelek úgye ? - kérdeztem kíváncsian.

- Eszedbe ne jusson hallod !!! - mutatta fel a mutató ujját.

- Hmm. Azt hiszem meg keresem Georgot! - mondtam és fel álltam el kezdtem menni fel a lépcső.

- Ott meg állsz !!! - kiáltott utánam Tom.

- Yamina , ha még egy lépést teszel ,nem állok jot magamért ! - mondta Tom idegesen.

Fel léptem még egy lépcső fokot és Tom még mindig lent állt. Ki öltöttem rá a nyelvemet és fél szaladtam. Be szaladtam Tom szobájába és be bújtam az ágya alá.

- Yamina , tudom ,hogy itt vagy jobb lesz ha elő jössz! - mondta miközben az ágy körül sétálgatott.

Majd annyit érzek ,hogy meg fogja a lábaimat és ki húzott az ágy alól.

- Most milyen büntetésed legyen ? - kérdezte Tom fölém hajolva.

- Nem tudom! - mondtam és kuncogtam.

Meg fogott és fél rántott a földről és a térdére fektetett. Fel húzta a pólót és rá csapott két erősset a popsimra. Mire én hangosan fel nyogtem , majd még kettőt.

- Yamina , most késő van aludj ! - mondta és be fektetett az ágyába.

Ki akart menni Tom ,de nem akartam nélküle aludni.

- Kérlek Tom, maradj itt velem ! Nem bírok egyedül aludni! - mondtam rá helyezve a tekintetemet.

- Na tudsz te kedves is lenni! Rendben van itt maradok veled ! - mondta és be feküdt mellém.

Ahogy be feküdt én el is fordultam oldalra ,majd két erős kezet éreztem a derekam körül. Annyira biztonságba éreztem magam , hogy azonnal el nyomott az álomvilága.

Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)Where stories live. Discover now