Tom ki szállt el is kérte a pénzt , amit nyertem. Addig gondolkoztam és arra a döntésre jutottam , hogy most el viszem Tomot egy szép helyre és ott fogom el mondani neki. Majd láttam, hogy Tom jön vissza és be ült mellém.
- Na induljunk baby ! - mondta majd végig simitja az arcom.
Egyből el fordítottam a kulcsot és el is indultunk. Már 30 perce vezetek és oda is értünk egy tisztásra. Le állítottam a kocsit, ki szálltam a kocsi elejéhez sétáltam és neki döltem. Tom is ki szállt, majd meg állt előttem.
- Baj van baby ? - kérdezte miközben elém állt és a szemembe nézett.
- Édes igérd meg ,hogy nem leszel dühös. - kértem meg szépen.
- Rendben ! De mit tettél baby ? - kérdezte Tom aggódva.
- Ma Zohra nem azért jött, hogy meglátogasson. - feleltem le hajtott fejjel.
- Akkor miért? - kérdezte Tom idegesen.
- Tesztet hozott nekem ! - mondtam könnyeimmel küszködve.
- Te terhes vagy ? - kérdezte Tom.
- Igen, ne haragudj.... - nem tudtam végig mondani,mert Tom az ajkaimnak esett.
- Köszönöm baby , hogy apává teszel! - felelte Tom mosolyogva.
- De nem haragszol ? - kérdeztem meglepodve.
- Azért nem mert terhes vagy , de azért igen mert el akartad titkolni! Most mi legyen a buntetesed baby ? - kérdezte Tom miközben a hajamba markolt és hátra húzta.
A nyelvét útnak indította a nyakamon és meg sem állt az ajkaimig. Meg fogott és fel rakott a motorháztetőre. En közben a kezemmel ki csatoltam az övét. Közben Tom a combomat markolászta ,amin nem volt ruha.
- Édesem szeretlek ! - mondtam két nyögés között.
- Én is szeretlek baby ! - mondta Tom mélyen a szemembe nézve.
Tom elő húzott a zsebéből egy kis bicskát. Megfogta és szét vágta a felső részt a ruhának. Így már a mell részem szabaddá vált. Ki szabadította a melleimet a melltartóbol és csókolni,majd szívni kezdtek őket.
Mire én a fejemet, csak hátra döntöttem és élveztem a pillanatot. Kicsit lejebb húzott, félre tolta a bugyimat és belém hatolt. Közben Tom nyakát csokoltam. Eléggé gyorsan járatta magát bennem, amitől hatalmasakat nyögtem. Az egész tisztás az én nyögésemtől volt hangos.
Nem sokkal később Tom és én egyszerre mentünk el. Tom vissza vette a gatyáját és én ott álltam előtte szét vágott ruhában.
- Édes, még is ezzel most mit kezdjek? - kérdeztem Tomra pillantva , amikozben mutatta a ruhámat.
- Semmit baby ! Úgyis megyünk haza , nem lát senki más úgy rajtam kívül! - felelte Tom mosolyogva.
- Igazad van ! Akkor induljunk! - mondtam és át adtam Tomnak a kulcsot.
Be is ültünk a kocsiba és hazáig meg sem álltunk. Amint haza értünk le tusoltunk és már mentünk is az ágyba pihenni. Egymás karjaiban aludtunk el.
Másnap fel keltem,de már Tom nem volt mellettem. Amikor éppen ki keltem volna az ágyból, akkor lépett be Tom. Egy hatalmas tálcán hozta be a reggelit. Ami nem más volt mint , tojás, pirítós és bacon.
- Jó reggel baby ! - köszönt Tom és le is tette elém s tálcát.
- Neked is édesem! Köszönöm.- feleltem és adtam neki egy csókot.
ESTÁS LEYENDO
Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)
FantasíaEz a történet Los Angelesben játszódik Tom Kaulitz egy maffia banda vezére, kinek van egy iker testvére Bill. A története 2009 ben fog játszodni ,ahol a testvérével el mennek egy híres klubba bulizni és ott vannak ilyen luxus öröm lányok ,majd Tom m...