13.rész

166 10 5
                                    

Miután Tommal végeztünk én el is aludtam mellette. Majd arra ébredek , hogy a kezével simogatja az arcomat.

- Baby ébresztő meg jöttünk ! - szólt Tom.

- Be kapcsolód az övemet édes ? - kérdeztem , miközben alsó ajkamat Be haraptam.

- Igen baby ! - felelte és be csatolta.

5 perc múlva már landoltunk is , amiközben szálltunk le észre vettem , hogy Bill haja félre áll. Tom mellett mentem és ki tört belőlem a hangos nevetés.

- Mi bajod van baby ? - kérdezte Tom mosolyogva rám nézve.

Nem bírtam semmitse mondani mert már folytak a könnyeim. Megálltam nem kaptam levegőt és Zohra is oda jött utána Bill.

- Bill ezt nem hiszem el !! Nézd meg magad ! - mondtam és tovább nevettem.

- Nagyon vicces Yamina! Tényleg Tomhoz illesz! - mondta Bill durcásan.

- Nagyon édes a nevetésed baby ! - mondta Tom mosolyogva.

Nagy nehezen abba hagytam és folytattuk tovább az utunkat haza fele. A kocsi már ott volt , mondtam Tomnak , hogy vigyen el gyorsan egy butikba had vegyek pár cuccot magamnak. Bele ment és még is vettük amit szerettem volna,  de Tomnak nem mutattam meg.

- Mi van benne baby ? - kérdezte kíváncsian.

- Majd este meg tudod édes! Türelem! - nyomtam ajkaira egy lágy csókot.

- Ajjj jó legyen ! - felelte Tom és el indultunk haza.

Furcsáltam mert nem oda mentünk, ahol eddig voltunk,  ami egy kicsit furcsa volt.

- Édes,  hova megyünk ? - kérdeztem Tomot kíváncsian.

- Azt kérted , hogy képezzelek ki baby ! Oda viszlek , ahol el tudjuk kezdeni a ki kepzésedet! De nem leszek kegyes hozzád! - felelte Tom szigorúan.

- Azt el is várom tőled édes ! A ki képzés közben nincs semmi érzelem! - mondtam neki komolyan.

- Pontosan baby ! De este az enyém vagy mindenestül! Azt csinálok veled , amit csak akarok ! - felelte Tom perverz vigyorral az arcán.

- Már alig várom édes! - válaszoltam mosolyogva.

20 perc múlva meg érkeztünk egy hatalmas házhoz,  aminek jó nagy kertje volt. Tom be parkolt az udvarra és le állította a kocsit.

- Na baby meg érkeztünk! Ma el kezdődik a ki képzésed,menj fel és öltözz át ! Én is azonnal megyek csak 1 perc! - mondta Tom.

- Oké , de ne várass sokáig ! - feleltem és ki szálltam a kocsiból.

Gyorsan be is mentem a házba , majd tettem amit Tom kért fel mentem az emeletre és már az ágyon volt egy ruha ki készítve. Hamar le vettem magamról mindent és fél vettem azt a ruhát.

Yamina szettje:(maszk nelkul)

Yamina szettje:(maszk nelkul)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)Where stories live. Discover now