3.rész

208 6 3
                                    

Yamina szemszoge:

A tegnap éjszaka nagyon jó volt és mi tagadás élveztem is húzni Tom agyát. Belé tudnék szeretni , mert nagyon vonz ez a rossz fiús stílus.
De nem szerethetek bele köt a szabály ,hogy egy kuncsaftba nem leszünk szerelmesek!

Közben el mentem tusolni és amikozben zuhanyoztam gondolkoztam , hogy egy kicsit megszivatom Tomot. Az este nem én megyek el hanem megkérem Zohrat ,hogy menjen el helyettem.

Igen ez lesz,  had egye a penész a fiút,  nem fogok úgy ugrálni ,ahogy ő fütyül. Végeztem is a tusolassal és még is törölköztem. Fel vettem a tegnapi ruhámat és ki sétáltam a szobából.

Amint ki léptem a szobából egyből megláttam Zohrat.

- Szia csajszi ! - köszöntem neki boldogan.

- Szia csajos! - köszönt vissza.

- Indulhatunk ? - kerdezte Zohra.

- Persze ! - feleltem.

El is indultunk Zohra autojához, közben el meséltem neki mindent. Meg kértem,  hogy menjen el ma este helyettem Tomhoz.

- Nem tudom csajos , de szerintem ez rossz ötlet ! Be fog gurulni Tom ha engem lát meg helyetted ! - mondta Zohra.

- Pont ez a célom csajszi! - feleltem mosolyogva.

- Hányra jöjjek hozzád? - kérdezte Zohra szemét forgatva.

- Olyan 7:30 ra este ! - feleltem.

Ő csak bólintott egyet és hazáig csend volt. 20 perc múlva ki szálltam a kocsiból. Zohra hamar el is hajtott ,mert nagyon fáradt volt ,ahogyan én is.

Be értem a házba és egyből fel is mentem a szobámba.  Fel vettem a kombinemat és ahogy be feküdtem az ágyamba, el is nyomott az álom.

Annyira be aludtam,hogy nem is állítottam ébresztőt. A csengőre ébredtem meg és rá néztem a telomra már este 7:30 volt.

Gyorsan ki szálltam az ágyból és úgy ahogyan voltam rohantam is le. Ki nyitottam az ajtót és Zohra nagyon dögös volt.

Zohra szettje, sminkje és haja

- Azt a csajszim ki tettél magadért! Gyönyörű vagy ! - mondtam mosolyogva és be is engedtem a házba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Azt a csajszim ki tettél magadért! Gyönyörű vagy ! - mondtam mosolyogva és be is engedtem a házba.

- Köszi csajszi ! Biztosan jó lesz ez így ? - kérdezte aggódva Zohra.

- Persze csajszim nyugi ! - feleltem mosolyogva.

El is repült az a 30 perc, ami hátra volt. Egy duda szót hallottunk ,meg öleltem Zohrat és el is köszöntem tőle. Be is szállt a kocsiba és el ment , na most már csak várok Tom reakciójára !

Tom szemszöge:

A soförőm most ment el Yamináert , mai nap el mentem és beszéltem Adammel. Meg vettem tőle Yaminat úgyhogy már végleg az enyém és nem is sejti,hogy ma már nem megy haza.

Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)Where stories live. Discover now