Reggel , arra ébredtem , hogy iszonyatos hányingerem van. Tom még aludt , szépen lassan ki keltem mellőle és a fürdőbe mentem. Le térdeltem a WC elé és ki jött belőlem minden , amit tegnap este ettem. Éppen meg töröltem a számat és álltam fel a WC elől , mikor Tom megszolalt a hátam mögül.
- Minden rendben baby ? - kérdezte aggódva.
- Persze édes ! Semmi baj , csak lehet , hogy a tegnap este miatt egy kicsit fel kavarodott a gyomrom. - feleltem és közben a kézmosohoz sétáltam , hogy fogat mossak.
Meg is történt , addig Tom fel öltözött és már le is ment a konyhába. Én is hamar fel kaptam egy rövid nadrágot egy fekete toppal és le is mentem hozzá.
Tom éppen a gáznál állt és tojást meg bacont sütött. Hátulról át öleltem a derekát és a hátába bújtam. Ahogy még éreztem a szagodt ismét egy hányinger tört rám, de próbáltam vissza tartani.
Nagy nehezen sikerült is , mondta Tom , hogy kész a reggeli. Le ültem mellé és alig bírtam enni valamit.
- Mi a baj baby ? Nem ízlik? - kérdezte rám pillantva.
- Dehogy nem édesem ! Ne haragudj , de egy falat nem megy le a torkomon. - feleltem kissé szomorúan.
- Semmi baj baby ! Majd később eszel! - mondta Tom mosolyogva.
- Figyelj baby most én el megyek Billhez van egy kis dolgunk ! De pár óra és jövök,majd akkor folytatjuk a ki képzésedet. - felelte Tom majd egy csókot nyomott az ajkaimra és már el is ment.
Fel mentem az emeletre, és el kezdtem nézegetni a menzesz naptáramat. A francba 2 hete még kellett volna jönnie. Azonnal a telomért nyúltam és el kezdtem hívni Zohrat. El hadartam neki , hogy vegyen 2 tesztet és azonnal jöjjön hozzám. Nem kérdezett semmit , csak annyit mondott , hogy rendben 10 perc és itt van.
Mit ne mondjak nagyon gyorsan ide ért. Már csongetett is , én hamar le siettem az emeletről és már ki is nyitottam az ajtót. Be rántottam kézénél fogva és be vágtam mögötte az ajtót.
- Yamina mi történt? - kérdezte kíváncsian.
- Zhora késik 2 hete és ma hánytam meg émelygek! - hadartam el neki gyorsan.
- Értem , akkor csináljuk meg hamar a tesztet , hogy ki derüljön. - felelte barátnőm.
Fel is mentünk én be mentem és rá pisiltem a tesztekre. 5 perc kellett neki így vissza mentem addig Zohrához.
- Na és ha ki derül, hogy az vagy el mondod Tomnak? - kérdezte kíváncsian Zohra.
- Még nem ! Egyenlőre a be atásom legyen meg és majd utána! - feleltem makacsul.
- Te tiszta hülye vagy ! Ha Tom meg tudja, hogy el titkoltad előle, akkor kurva pipa lesz. - mondta barátnőm.
- Majd meg nyugszik ! Na de nézzük a teszteket. - feleltem, majd fogtam magam és be mentem a fürdőbe.
A két tesztel a kezemben sétáltam ki Zohrához.
- Na mi az eredmény csajszi? - kérdezte a barinom fel állva az ágyról.
- Pozitív Zohra ! - feleltem mosolyogva.
- Úristen csajszi gratulálok! - ugrált Zhora örömében és megölelt.
A vér meg fagyott bennem mert megjött Tom.
- Baby merre vagy ? Megjöttem! - kiabálta Tom.
- Zohra ezt dugd el de gyorsan! - adtam a kezébe a két tesztet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)
FantasiaEz a történet Los Angelesben játszódik Tom Kaulitz egy maffia banda vezére, kinek van egy iker testvére Bill. A története 2009 ben fog játszodni ,ahol a testvérével el mennek egy híres klubba bulizni és ott vannak ilyen luxus öröm lányok ,majd Tom m...