Figyelem ebben a részben 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞❗️❗️❗️❗️❗️❗️ Csak saját felelősségre olvasd el ❗️❗️❗️❗️❗️
Amikor meg tudtam , hogy Tom az esküvőnket, akarta meg szervezni. Hirtelen , nem jött ki egy hang sem a torkomon. Csak könny folyt le az arcomon,néztem bele abba a gyönyörű barna szemébe , és el vesztem. Hatalmas volt a csend, a testem meg akart gyulladni, valahogyan csillapítanom kellett a vágyamat. Már 2 napja nem szexeltem Tommal és ez már nagyon érett.
Éppen szóra akarta nyitni a száját , csak hogy nem hagytam. Le támadtam a méz édes ajkait és falni kezdtem. Annyira kívántam Tomot,hogy azt szavakba önteni nem lehet. Neki löktam a falnak és közben le vettem a felsőjét. Végig húztam a kezem a felső testén. Majd újra az ajkainak estem.
Akkora volt a hév,hogy le is vertünk egy értékes vázát. Közben Tom fordított a fel állások és engem nyomott neki a falnak. A nyakamat csokokkal hintette be ,amit én halk nyögéssel díjaztam. Majd le vette a toppomat ,és el kezdte szívni a mellemet. Utána le vette a gatyamat és fel vett , a szobáig meg sem állt velem.
Egy pillanatra le tett és amikor felém fordult én le szabtam róla a gatyát és az ágyra löktem. Felé másztam meg fogtam hatalmas farkát és közben a szemébe néztem. Tele vággyal és szenvedéllyel a szememben. Majd be vettem a számba és a két kezemmel kényeztettem Tomot.
Akkorát nyögött , hogy közben muszáj volt mosolyognom. Miután kő kemény lett fogtam és bele ültem. A kezeimet a térdére tettem és fel- le emelgettem a csípőmet. Tom közben be nyúlt a fenekem alá és rá segített, a szoba a kettőnk nyögésétől volt hangos.
Hirtelen Tom meg fogott és megpördült velem az ágyon. Így már én voltam alul , a lábaimat a háta köré csavartam és éreztem , ahogyan mélyebben belém hatol. A lepedőt , annyira markoltam , hogy azt hittem el szakad.
Tom ki szállt belőlem és meg kért ,hogy csússzak le. Teljesen az ágy végéig. Tettem ,amit mond ,majd meg fogta a két lábamat és a vállára helyezte. Lejebb húzta a csípőmet ,hogy egy kicsit le lógjon a fenekem az ágyról ,majd belém vágta magát.
Annyira élveztem,hogy közben a melleimet massziroztam és közben rá haraptam a mutató ujamra. Tom ki szállt belőlem és a hátára feküdt. Fogtam magam és most háttal bele ültem a kemény farkába. Egy kicsit hátra dőltem és el kezdtem finoman fel- le mozgatni a csipőmet. Tom mellkasán támaszkodtam , és egyre inkább mozgattam a csípőmet.
Tom meg kapta a két lábamat kicsit lejebb csúszott és még gyorsabban járatta magát bennem. Aminek az lett a következménye ,hogy mind a ketten el élveztünk. Lihegve dőltem Tom mellé , aki át karolt az eres kezeivel.
- Baby hiányoztál! - mondta és még jobban magához húzott.
- Te is édes ! Annyira sajnálom , én nem tudtam , hogy ezt tervezed. - feleltem miközben könny folyt a szememből.
YOU ARE READING
Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)
FantasyEz a történet Los Angelesben játszódik Tom Kaulitz egy maffia banda vezére, kinek van egy iker testvére Bill. A története 2009 ben fog játszodni ,ahol a testvérével el mennek egy híres klubba bulizni és ott vannak ilyen luxus öröm lányok ,majd Tom m...