19.rész

182 11 3
                                    

Idő ugrás!

Már 8 hónapja Tom felesége vagyok és nagyon boldog vagyok. Tom éppen szuszog mellettem,reggel 7:30 van. Eléggé nagy hasam van már , itthonról segítek Tomnak a maffiás ügyeiben.

Nagy nehezen ki keltem az ágyból és mentem le a konyhába reggelit csinálni. Gondoltam palacsintát csinálok Tom kedvencét. Ki derült, hogy fiunk fog születni. Tom nagyon boldog volt ,amikor meg tudta. Na szóval el kezdtem a reggelit csinálni,nagyon nehézkesen mozgok már a hasam miatt.

Billéknél vagyunk és itt is maradunk , eléggé sokat segítenek a fiúk és persze Zohra is. Éppen az utolsó palacsintát sütöttem ki , és Tom ölelt át oldalról.

- reggelt baby ! - köszönt Tom és bele csókolt a nyakamba.

- reggelt édes ! - köszöntem mosolyogva.

- uhh ! - éreztem ,ahogy mozog bennem a kis fiam.

- Mi a baj baby ? - kérdezte Tom aggódva.

- Add a kezed édes! - meg fogtam a kezét és tettem a hasamra.

Tom csak mosolygott és megcsokolt,már 2 hónapja nem szexeltünk a terhesség miatt. Szegényem nagyon ki van,ahogyan én is. Pont jöttek le a többiek is és mindenkinek raktam ki tányért. El fogyasztottuk a reggelit és fel mentem Tommal.

Tom ma csak késő este fog haza érni ,mert ügyeket intéz. Éppen fürdött, addig én ki készítettem neki a ruháit. Be mentem a fürdőbe és pont akkor szállt ki a zuhany alól. Meg láttam meztelen testét és el öntötte testemet a forróság.

- Mi van baby ,tetszik a látvány ? - kérdezte Tom perverz mosollyal.

- De még mennyire ! Ha nem lennék terhes most véged lenne ! - feleltem és be haraptam az alsó ajkamat.

Oda sétáltam elé és csokoltam a nyakára. Meg fogtam és löktem a wc-re szét tartam a lábait és közéje térdeltem. El kezdtem csókolni a farkát és közben cirogattam a hasát.

- Ahhh baby mit müvelsz ? - kérdezte Tom sóhajtva.

Majd a kezembe fogta a már félig föl álló farkát és el kezdtem huzkodni neki. Amikor már elég kemény lett be vettem a számba és el kezdtem szopni. Tom hatalmasakat nyögött közben és a hajamat simogatta ,majd el is tűrte.

Hirtelen fel állt és el kezdte járatni a farkát a számba nagyon gyorsan. Majd ki vette és vissza , éreztem ahogy magját a számba ereszti . Amit én kislány módjára le is nyeltem. Tom csak mosolygott és fel segített , fordult a kocka. Engem ültetett le a WC- re , le vette a pizsama gatyám.

Szét tárta a lábaim és el kezdett eszeveszett gyorsasággal nyalni. Amit én hátra döntött fejjel él veztem és egy hatalmasat nyögtem. Meg éreztem magamban a két hatalmast újját. Egyszer finoman járatott bennem , utána tempót váltott és egyre gyorsabb lett. Közben nyalta a csiklomat , majd mielőtt el mentem volna le állítottam Tomot.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)Where stories live. Discover now