1. rész

248 11 8
                                    

Reggel 8 órakor keltem fel és , ahogyan fel ültem az ágyamon nyújtóztam egy kicsit, majd fogtam magam és el mentem a fürdőbe el készülődni. Le tusoltam , gyorsan el készítettem a sminkemet is , ami nem állt másból csak egy kis korrektor és szempillaspirálból. Ez követően vissza mentem a szobámba és ki választottam a mai ruhámat, mivel jön nem sokára értem Zohra és megyünk vásárolni , mert este kezdődik a munka. 

Yamina szettje és haja: 

Késznek nyilvánítottam magam és le is mentem a konyhába , Adam nincs itthon , majd csak este találkozunk vele a klubban

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Késznek nyilvánítottam magam és le is mentem a konyhába , Adam nincs itthon , majd csak este találkozunk vele a klubban. Gyorsan ittam egy narancs levet és már hallottam is a duda szót , hogy Zohra megjött értem. Fogtam a kis táskámat és a lakás kulcsomat , majd bezártam az ajtót és mentem is hamar a kocsihoz. Be is szálltam Zohra mellé és már indultunk is a plázába , közben beszélgettünk , minden féléről. Nagyon imádom Zohrát minden féléről tudok vele beszélgetni. 

Egy jó 20 perces kocsi út után meg is érkeztünk a plázához , majd hamar ki szálltunk és be is mentünk. Az első ruhás üzletbe mentünk Zohrával , majd csak annyit mondott, hogy én menjek csak be a fülkébe ő majd hozza nekem a ruhákat , mert ő tudja , hogy mi kell. Bele is mentem , el kezdtem próbálni a ruhákat , őszintén nagyon kurvássak voltak , de hát luxus öröm lányok vagyunk. Fel próbáltam mindent , és azt mondta Zohra , hogy mindet meg vesszük , úgyhogy mentünk fizetni( majd később mutatom a ruhákat).

A következő utunk a fehérnemű boltba vezetett , ott is ki választott nekem Zohra vagy 5 fehérneműt , amit szintén meg is vettünk. Majd ezt követően el mentünk a dmb -e is óvszert venni , mert nem árt , hogy ha van a lányoknál is. Megvettünk vagy 5 doboz óvszert különböző méretekben és vettünk még tisztálkodási szereket is , ami kell. 

Meg éheztünk mind a ketten és kajálni is el mentünk Zohrával , kajálás közben is dumcsiztunk egy kicsit. 

- Na csajszi , izgulsz már az este miatt ? - kérdezte Zohra kíváncsian. 

- Igazából csajszi , igen nagyon is , mert még nem voltam úgy pasival. - jelentettem ki Zohrának egy kicsit félve.

- Nyugi csajszi minden rendben lesz , bízz bennem ! Majd a kuncsaft kezdeményez te csak úsz az árral és tanulj. - felelte Zohra mosolyogva.

- Remélem meg lesznek velem elégedve a kuncsaftjaim ! - feleltem mosolyogva.

- Biztosan csajszi , ne izgulj! - mondta Zohra mosolyogva.

Mi után el fogyasztottuk a kajánkat , el is indultunk haza , Zohra haza vitt egy olyan , 20 perc múlva otthon voltam. Be vittem a cuccokat , amiket vettem és el kezdtem ki pakolni a ruhákat , majd ki tettem a ruhámat és a fehérneműt , amit magammal viszek az este. 

Yamina , amiket vett ruha: 

Yamina , amiket vett ruha: 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)Where stories live. Discover now