10.rész

202 12 2
                                    

Amikor ki érkeztek a mentők én még mindig Yamina nyakában sírtam.

- Kérem uram , hagyja , hogy végezzük a munkánkat. - szólt az egyik mentős.

Nagy nehezen át adtam nekik a terepet és ott voltam mellette. Láttam , hogy minden féle kütyüt rá tettek és láttam,  hogy ver a szíve. Amin el mosolyogtam egy kicsit , meg fogták és óvatosan rá emelték a hordágyra. Be is tették a mentőbe én meg be ültem vele és a kezét fogtam.

Egész gyorsan haladtunk és még is érkeztünk.  Pár perc múlva rohantak is hozzánk az orvosok.

- Uram kérem maradjon itt , had segítsünk a barátnőjének! - mondta a nővér és le ültem a váróban.

Billék is megérkezés egy olyan 15 perc múlva.

- Na tesó mi van ? - kérdezte Bill , ahogy meglátott.

- Honnan tudjam tesó! Most vitték be a vizsgálóba! - jelentettem ki.

Már vagy 2 órája várunk , a lábaimat járattam fel és le , egyre gyorsabban. Mire egyszer csak egy doki jött ki az ajtón. Ahogy láttam eléggé fáradt volt , és éppen felénk tartott. Azonnal fel is álltam , oda jött hozzám a doki.

- Jó estét! Önök Yamina hozzá tartozói? - kérdezte a doki.

- Jó estét! Igen mi ! - mondtam aggódva.

- Kérem doki úgye nem ? - tettem fel neki a kérdést.

- Nyugodjon meg uram ! Nagyon sokat kellett operálnunk , sok vert is vesztett. Most az intenzíven van, vért kap ! Jelenleg stabil, de a következő 24 óra sors döntő lesz ! - mondta el a doki.

- Értem doki , köszönöm! Most be lehet menni hozzá? - kérdeztem tőle.

- Igen , de csak egy rövid időre és csak 1 ember mehet be ! - felelte a doki és el köszönt, majd el ment.

Rá néztem.a többiekre és hatalmas csönd lett közöttünk,  majd Zohra meg szólalt.

- Tom szerintem te menj ! Most rád van szüksége ! - mondta Zohra mosolyogva.

- Rendben ! Köszönöm Zohra ! - köszöntem meg majd el is mentem.

Mentem az intenzívre és ott voltak az ápoló nők és adtak zöld ruhát és maszkot is. Egy nagy levegőt vettem és be mentem a szobába. Meg láttam Yaminát ott feküdni cső lógott a szájából az arca zuzodással volt tele.

- Istenem Yamina én nagyon sajnálom ,amiket mondtam neked ! Bárcsak utánad mentem volna és akkor nem lett volna ez ! Beléd szerettem Yamina ! Segítem át vészelni neked ezt a nehéz időszakot , ami most fog majd következni. - mondtam neki mosolyogva.

A pillanatot egy nővér zavarta meg és szólt , hogy most már mennem kell. Nyomtam a homlokára egy csókot és ki mentem a szobából. Vissza mentem a vároba , mondtam Billéknek , hogy menjenek és pihenjenek én itt maradok és szólok,  hogy ha van valami.

Hallgattak rám és el is mentek én addig el hejezkezdtem két széken és egy kicsit megpróbáltam aludni. Sikerült is és el is aludtam , majd csak annyit érzek , hogy valaki kelteget , mert már reggel lett.

Egy nővér szólongatott,  majd fel últem és még dörzsöltem a szemeimet.

- Jó reggelt ! Van valami fejlemény ? - kérdeztem aggódva.

- Jó reggelt ! Igen le vitték osztályra Yaminát és már magától lélegzik, de még mindig eszméletlen! - felelte a nővér.

- Ez remek hír! Melyik szobában van ? - kérdeztem izgatottan.

Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)Where stories live. Discover now