14.rész

159 10 2
                                    

Figyelem ebben a részben durva szex jelenetek vannak ❗️❗️❗️❗️🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Csak saját felelősségre olvasd el ❗️❗️❗️❗️

Ki keltem az ágyból és a fürdőbe vettem az irányt. Hamar le tusoltam még a hajamat is meg mostam. Mikor ezzel készen voltam ,meg torolkoztem és a hajamat meg szárítottam.

Vissza mentem a szobába és elő vettem a ruhámat , amit vettem és fél is vettem azt. A fürdőbe vettem az irányt és el kezdtem sminkelni, majd hamar meg csináltam a hajamat is. Még mielőtt késznek nyilvánitottam volna magam be fújtam magam egy kis parfummel.

Yamina szettje:

Yamina sminkje:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Yamina sminkje:

Yamina sminkje:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Yamina haja:

Le is mentem Tomhoz a nappaliba , aki már ott várt

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Le is mentem Tomhoz a nappaliba , aki már ott várt. Tátott szájjal nézett amíg le értem hozzá. Egymással szemben álltunk és csak néztük egymást.

- Basszus ne csak nézz, engem, hanem gyere ide és csókolj meg ! - törtem meg a csendet.

Tom oda jött és meg csókolt a finom mézédes ajkaival.

- Hmm. Nagyon dögös vagy baby ! De már most nem bírok magammal! - felelte Tom és az alsó ajkába harapott.

- A király csak a királynő előtt hajol meg ! - feleltem neki mosolyogva.

- Hidd el baby , ha én meg hajolok ,most előtted,  abból ma nem lesz vacsora! - mondta perverz vigyorral az arcán.

Nagy nehezen el indultunk a kocsihoz, de Tom nem bírt magával még mielőtt ki nyitotta volna az ajtót . Meg fogta a csuklom hirtelen maga felé fordított és meg fogta a nyakamat és a kocsi ajtajához nyomott.

- Érezni akarom,hogy az enyém vagy baby ! - mondta Tom és közben az ajkamat kezdte el falni ,már nyelve is a számban volt.

- Édes bírd ki amíg eszünk! Utána azt csinálsz velem amit szeretnél. -feleltem mosolyogva.

Tom nem mondott semmit vissza fordított, fel emelte a szoknyám és rá csapott a fenekemre. Mire nekem egy nyögés hagyta el az ajkaimat. Ki nyitotta az ajtót és be is szálltam,  nem sokkal később Tom is . Kezét a combomra tette , mire én a másikat is rá helyeztem.

20 perc múlva oda értünk az étterembe. Éppen az étlapot nézem , majd rá nézek Tomra,mert nem tudok dönteni,hogy mit egyek.

- Édes te mit eszel? - kérdeztem Tomtól.

- Talán egy spagettit baby ! De inkább a combjaid közül enyém meg ! - válaszolta Tom miközben a pc - vel játszott.

- Öhmm. Oké nekem is jó lesz az ! - feleltem mosolyogva.

Ki kérte Tom az ételt egy folytában egymást bámultuk vágyakozás. Majd fel gyullad már a testem.

- Ha nem az étteremben lennénk már rég rád másztam volna ! - mondtam és be haraptam az alsó ajkamat.

Le vettem a farmer kabátomat , hogy lássa Tom a melleimet.

- Ne hergelj baby ! Mert már így is nagyon nehezen fogom vissza magam , hogy itt és most ne vágjalak gerincre! - mondta Tom nagyot sóhajtva.

Meg is hoztak a kaját Tom , olyan gyorsan edte , azt hittem , hogy meg fog fulladni. Már csak pár falat volt a tányéromon , de Tom nem várta meg , hogy meg egyem. Fizetett meg fogta a csuklom és már vitt is a kocsihoz.

Hamar fel tépte az ajtót és szó szerint a kocsiba lökött. Nem szólt hozzám , nem is nézett rám. Elég gyorsan vezetett, meg érkeztünk,  majd szó szerint a vállára vett. Meg sem állt velem a szobáig.

- Édes egy pillanat ! - mondtam neki miközben az ujjamat az ajkaira tettem.

- Ajj baby de siess ! - felelte hisztisen.

Be mentem a fürdőbe gyorsan le kaptam magamról a ruhát és fél vettem a dögös szexi fehérneműt.

Yamina fehérnemuje:

Vissza mentem Tomhoz , aki már meztelen volt

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Vissza mentem Tomhoz , aki már meztelen volt.

- Gyere ide baby ! - szólított és már mentem is.

Tom vadul az ajkaimnak esett , majd be döntött az ágyba. Felhuztam a mellkasom felé a lábaimat és ki nyújtottam. A bokám Tom nyaka fonódtak. Megtámassza kezeit mellettem és így hirtelen mélyen belém hatól. Amitől egy hatalmas sikoly hagyja el az ajkaimat.

Pozíciót váltunk a hátamon fekszem Tom fogja a bokáimat és terpeszbe nyitja azt. Folyamatosan tartjuk Tommal a szemkontaktust és így egyre inkább élvezzük egymást.

Majd Tom megfordít , kérte ,hogy a két könyökömre támaszkodnak, tettem amit kért. Hátulról belém hatolt mire én egy kicsit összeszorítottam a lábaimat. Így a két testünk összesimul és mind a ketten egy hatalmasat nyögünk.

- Gyere baby állj fel ! - kérte Tom lihegve.

Fel is álltam,majd Tom egy csomó párnát helyezett egymásra a földre. Meg is kért rá , hogy egy picit hajoljak előre,  tettem amit kért. Hátulról ismét belém vágta magát és a szabadon maradt kezeivel a melleimhez nyúlt és masszírozni kezdte azokat. Már teljesen kész van a testem ,de Tom ki szállt belőlem és az ágyra feküdt hanyatt.

Fogtam magam oda sétáltam és rá ültem. Magamba helyeztem a farkát meg támaszkodtam két kezemmel a mellkasán . Majd el kezdtem kör- körös mozdulatokat tenni a csípömmel. Minek a hatása az lett ,hogy Tom hatalmasat nyögött alattam.

Pózt váltottam a térdeimet Tom teste mellé helyeztem közvetlenül,majd a kezeimmel megtámaszkodtam Tom lábai között és folytattam a csípőkörzést. Nem sokkal később hatalmas nyögéssel élveztünk el mind a ketten.

Lihegve dőltem Tom mellé  ,aki át ölelt és még jobban magához húzott.

- Hát babay ! Ez brutális volt ! - mondta Tom lihegve.

- Szerintem is édesem! - válaszoltam mosolyogva.

Tom mellkasát simogattam ,mikor arra lettem figyelmes , hogy már halkan szuszog. Hallgattam , ahogy ver a maffia vezérem szíve. Az egyetlen hely ahol mindig is lenni szerettem volna az ő karjai között van. Soha nem fogom öt már el engedni az biztos ! Ezekkel a gondolatokkal pár perc múlva engem is el nyomott az álom világa.

Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant