6.rész

191 11 4
                                    

Nagyon gyorsan vezettem , Tom fekete Audiját és közben mellettem Zohra nagyon kapaszkodott. Majd a vissza pillantóba néztem és három kocsi egyre gyorsabban jöttek utánunk , a pillanatot , hogy néztem őket Zohra zavarta meg. 

- Vigyázz Yamina ott egy kamion ! - kiáltott fel Zohra és mutatott előre. 

- Ne aggódj csajszi megoldom ! - feleltem mosolyogva és még jobban bele tapostam. 

Sikeresen át értünk mögötte , de a fiúk nem , és boldogan hajtottam tovább a reptér felé egy, olyan 10 perc múlva le is parkoltam és a kulcsot a kocsiban hagytam. Mondtam Zohrának , hogy siessünk , mert bármelyik percben ránk találhatnak. Futottunk a reptéren és pont szabad volt egy hölgynél a pult, oda is mentünk sietve. Azt mondtam , a hölgynek , hogy amelyik gép a leghamarabb indul , arra kérnénk 2 db jegyet. Nézte gyorsan és mondta , hogy Spanyolba indul gép 10 perc múlva, mondtam az tökéletes. Elő vettem a cicim közül a pénzt és ki is fizettem , majd meg fogtam Zohra kezét és el indultunk a repülőhöz. 

Sikeresen fel is szálltunk rá , majd el foglaltuk a helyünket és le ültünk egymás mellé.

- Nyugi Zohra , most már minden rendben lesz ! - mondtam felé fordulva és mosolyogva. 

- Remélem Yamina ! Honnan volt az a pénz? - kérdezte kíváncsian. 

- Ó hát egy kis fájdalom díjat el vettem Tomtól ! - feleltem mosolyra húzva ajkaimat. 

- Istenem csajszi , ha rá meg keres és ki nyír az biztos ! - mondta Zohra szemét forgatva. 

- Majd vissza adom neki nyugi ! - mondtam neki meg rázva a fejemet. 

Fel is szállt velünk a gép , nagyon hosszú lesz az út így fogtuk magunkat és el is aludtunk . 

Tom szemszöge:

Amikor reggel fel keltem és le mentem a konyhába , Yamina és Zohra voltak a konyhában és reggelit készítettek. Yamina egy puncis palacsintát tett elém és én ezen egy aprót mosolyogtam , le ült mellém , hamar el fogyasztottam a reggelimet és fel mentem készülődni. Ügyfelekkel fogok találkozni és hát meg el megyek majd , egy lányhoz és vissza jövök , majd este. 

Amint le mentem a lépcsőn Yamina karba tett kézzel engem nézett , mikor ki léptem volna az ajtón megszólalt. 

- Mikor jössz haza ? - kérdezte mérgesen rám nézve. 

- Közöd ? - tettem fel neki a gyors kérdést , mire ő ezzel válaszólt.

- Na ide figyelj ! Ha az este folyamán , más kurvához mész azt nagyon meg fogod bánni azt garatálom ! - mondta tartva velem a szemkontaktust. 

- Csak nem féltékeny vagy ? - kérdeztem gunyos vigyorral az arcomon. 

- Nem ! Csak , ha már meg vettél , el várom , hogy tisztelj! - felelte szikrákat szórva a szemei. 

- Meg látjuk cicám ! - feleltem és ott hagytam. 

Be szálltam a kocsimba és mentem tárgyalni , közben volt egy kis időm és valamit kajáltam is , ma üzlet terén minden simán ment. El jött az este és el indultam egy kurvához, nem érdekelt Yamina , amit mondott nekem ma reggel. 20 perc múlva , már ott is voltam a csajnál , ahogy be léptem az ajtón egyből nekem esett. 

El kezdte a nyakamat csókolni , de valami nem stimmelt a haver oda lent nem kelt életre , akár mit tehetett velem a csaj. Le térdelt elém ki gombolta a gatyámat és rá pillantottam a haverra , de csak lógott , olyan volt mint akinek valami baja van. 

- Mi a baj baby ? - kérdezte a kis kurva vékony hangján. 

- Szerinted én tudom ! - válaszoltam dühösen és fel húztam a gatyám. 

Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)Where stories live. Discover now