2.rész

242 10 5
                                    

Figyelem , ebben a jelenetben 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️ Csak saját felelősségre olvasd el ❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️

Tom szemszöge:

Amikor le nyomtam a kilincset és be léptem a szobába. Nem hittem a szememnek ez a lány mese szép volt. A teste a szeme és a szája, akarom őt meg akarom venni magamnak ! Egy falatnyi kis fehérneműben volt, mit ne mondjak egyből életre kelt a haverom a gatyámban. Majd láttam,hogy szóra nyitja azokat a gyönyörű telt ajkait.

- Késtél! - mondta és fel állt az ágyról ,majd felém sétált.

- Hogy mondtad kis lány? - kérdeztem mosolyogva miközben körbe járt ,hogy fel mérjen.

- Nem szeretem ,hogy ha késnek ezt jól jegyezd meg ! Mások is várnak rám ! - mondta nekem a magáét,  ami tetszett is meg dühített is egyszerre.

- Úgyan cicám , ma egész éjszakára meg kaptalak Adamtől ! Úgyhogy azt csinálok veled ,amit csak akarok! - mondtam és közben el kezdtem én is körbe járni és felmérni a testét.

- Jó, hogy én ezt csak most tudom meg! - akadt ki egy kicsit a csaj.

- Mi a neved cicám? - kérdeztem miközben meg nyaltam az ajkamat.

- Yamina vagyok ! És te ki vagy ? - kérdezett vissza egyből.

- Tom vagyok ! A m..- mondtam volna tovább, de a szavakba vágott.

- Tudom a maffia vezér! Remélem,hogy a lábaid között hatalmas méret van vagy csak a szád nagy vezér? - vagy nagyon ostoba a lány vagy nagyon merész ! Nem tudom,hogy melyik de kezd nagyon fel izgatni.

- A helyedben nem szájalnék kis lány ! Velem senki sem szokott ám így beszélni! - mondtam közben vissza álltam vele szembe és két oldalról össze szorítottam az arcát.

- Nem félek tőled ! - felelte közben le ütötte a kezemet.

- Na ide figyelj , térd re most ! - kiáltottam rá és nem volt hajlandó le térdelni.

- Talán süket vagy ? Azt mondtam térdre ! - fogtam és lenyomtam a vállánál fogva.

Elő vettem a farkamat és az arcával szemben ágaskodott. Rá néztem a csajra a szemei ki kerekedtek hirtelen. De nem akrat semmit sem csinálni ,csak térdelt előttem és nézett.

- Nyisd ki a szád! Gyerünk! - mondtam mert már eléggé ingerült voltam.

- Szép nagy amúgy! De én nem valami olcsó kurva vagyok ,hogy mindent a számba vegyek mások után! - jelentette ki és karba fonta a kezét.

Fogtam meg ragadtam a nyakát és felhuztam. Muszáj volt csinálnom valamit,mert a cobram szó szerint vágyott arra ,hogy már benne legyek.

- Nem szeretem ,ha ilyenek a lányok tudod! Megtanitalak, hogy nekem ne mondj nemet semmire! - majd végig nyaltam az arcát.

Majd az ajkát is felmordultam tőle olyan ízletes. Nem bírtam tovább és az ajkait kezdtem falni miközben a nyakát még mindig fogtam. Nagy meglepetésemre vissza csókolt a csaj.

A kezeit a farkam köré helyezte és el kezdte húzkodni! Nem bírtam magammal és az ágy felé kezdtem el lakni. Meg szakítva a csokunkat el loktem magamtól és az ágyra esett. Le vettem magamról a polomat és a gyatyámat ,majd le téptem róla a bugyit és a melltartót is.

A két kezét meg fogtam és össze kulcsoltam a feje fölött. A szája felé terdeltem és a farkamat el kezdtem döfködni a szájához,majd amikor levegőt vett,már be is tettem neki. Csak úgy járattam a szájában a farkamat és jó mély torka van.

- Ez az kis lány ! Jól csinálod ! - nyögtem nagyokat.

10 perc után fel helyeztem egy gumit a farkamra és nem vártam meg ,hogy mit mond. Azonnal bele tettem magam,amitől fel sikitott.

- Kérlek ,hagyd abba ez fáj ! Ne légy ilyen durva kérlek! - kérte, hogy álljak le még ütött is közben ,ami csak mégjobban be indított.

- Nem hagyom abba ! - jelentettem ki két nyögés között.

Láttam rajta ,hogy eléggé szenved ,de nem érdekelt ma még vagy 50 szer meg dugom és élvezni fogja azt garantálom.

Az első menet meg is volt ,ami 1 órás volt! Nem mondom attól, hogy szűz volt eléggé jól szopik. Fel kelt az ágyból és el kezdett a fürdő felé menni.

- Hova ,hova kis lány ? - kérdeztem miközben az ágyban feküdtem.

- El megyek le tusoló, mert a szűz hártyámat át repesztetted! Mert olyan durva voltál,  te barom! - mondta és be is ment a fürdőbe.

15 perc múlva vissza jött hozzám és be feküdt mellém. De el fordult tőlem, amit szóvá is tettem neki.

- Fordulj felém kis lány most ! - mondtam neki erélyesen.

- Minek ? - tette fel unottan a kérdést.

- Azt mondtam,hogy Fordulj ide ! - fogtam a karját és a hátára fordítottam.

- Óvszert most ! - mondtam a szemébe nézve.

Egyből a fiokhoz nyúlt és a kezembe adta. Ki bontottam és fél húztam a farkamra. Fel terdeltem az ágyon és ő csak nézett.

- Fordulj nekem háttal most ! - tette amit mondok neki.

Széjelebb rúgtam neki a lábait és ismét belém vágtam magam. A kis Yamina csak úgy nyögött alattam ,mintha muszáj lenne. Egy kis idő múlva meg fordítottam és velem szemben volt a gyönyörű teste. Újra belé vágtam magam és el kezdtem szívni a melleit is fel váltva. Nem sokkal később a csúcsra értem és bele élveztem a koponya. Le vettem a farkamrol és el dobtam.

El döltem egy kicsit és még az éjszaka folyamán vagy 15 szőr még meg dugtam Yaminát. Nagyon élveztem és már elég hamar reggel is lett. Tudom ,hogy már ki fizettem Adamnak az éjszakát, de adok neki plusz jutott is ,amiért ennyire ügyes volt.

Fel is oltoztem ,majd a pénztárcámhoz nyúltam. Le dobtam neki 100 dollárt az ágyra.

- Nem nálam kell fizetni, hanem Adamnél! - szólalt meg és nyújtotta vissza nekem a pénzt.

- Már ki fizettem , ez a tiéd virágszalam! Meg dolgoztál érte! - mondtam és végig simitottam az arcát.

- Ma este is el jövök hozzád! Legyél ugyan ilyen mint az este ! - feleltem mosolyogva.

- Sajnos ki kell ,hogy ábránditsalak ,de ma este én nem dolgozom! - felelte mosolyogva.

- Akkor a lakásomra fogsz jönni! 8 ra érted küldök valakit ! Addigra legyél készen! - mondtam ,nem vártam meg a választ és ott hagytam.

Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)Where stories live. Discover now