Yamina szemszöge:
Másnap reggel nagyon izgatottan keltem fel és , jó , hogy pont volt egy tévé is a szobánkban , amit nagyon vidáman be is kapcsoltam. Vártam izgatottan , hogy mikor adják a klipünket , közben Zohra is fel ébredt és le ült mellém. Majd 30 perc múlva adták is a klipünket , mi meg csak vigyorogtunk egymásra és közben táncoltunk rá ! Vége lett a klipnek és meg öleltük egymást és vissza ültünk az ágyra.
- Vajon láthatták a fiúk is ? - kérdezte Zohra rám pillantva csillogó szemekkel.
- Biztosan csajosom és szerintem tetszettél Billnek ! - feleltem mosolyogva.
Tom szemszöge:
Fel keltem , majd az irányt a konyhába vettem , ahogyan láttam Billék éppen tévéztek a nappaliban. Ahogyan bele kortyoltam a vizembe , Bill hangja csapta meg a fülemet.
- Tom azonnal gyere ! Siess már ! - kiabálta ki a konyhába.
- Jövök már mi az ? - kérdeztem , majd Bill a tévére mutatott.
Le kellett ülnöm és csak néztem tátott szájjal , Yamina és Zohra volt a tévében és énekeltek. Annyira dögös Yamina , istenem meg fogtam egy párnát és el kezdtem szorongatni , majd , amikor meg láttam bikini felsőbe. El kapott egy ideg és ütöttem a párnát , láttam a szemem sarkából , mindenki csak döbbenten nézett engem. Amikor csak egy farmer kabát és egy melltartó meg egy mini szoknya volt és közben simogatta a pasikat , bele nyomtam a fejem a párnába és üvöltöttem.
Véget ért a klip és csak néztem magam elé , és szorongattam a párnát , mint egy gyogyós, a 2 G fel ment és csak Bill és én maradtunk.
- Na tesó , mi van veled ? Soha nem láttalak ilyennek ! - mondta öcsém felém fordulva.
- Nem tudom tesó , de nagyon üresnek érzem magam , és most , hogy láttam Yaminát szét akar durrani a nadrágom! - feleltem ingerülten és kanosan.
- Te szerelmes vagy Tom ! Na meg egy perverz állat! - jelentette ki és el nevette magát.
- Nem vagyok szerelmes Bill ! Kizárt dolog ! - adtam neki a hülyét.
- Akkor az előbb , miért folyt a nyálad ? Miért szorongatod azt a párnát? Miért áll a farkad ? Miért üvöltöttél a párnába? - tette fel Bill ezt a sok kérdést.
- Nem tudom Bill! Magam sem értem ! - feleltem és fel és alá kezdtem el járkálni.
- Te szereted Yaminát ! - mondogatta Bill.
- Épp ez az Bill , hogy magam sem tudom ! - feleltem még mindig járkálva.
- Képzeld Bill , egyik nap félre állítottam egy csajt , mert azt hittem , hogy őt látom , félek , hogy meg fogok bolondulni ! - hadartam el gyorsan Billnek.
- Ha ennyire hiányzik , akkor menj utána ! - mondta Bill és karba tette a kezét.
- Tom Kaulitz nem szalad egy nő után sem ! - jelentettem ki Billnek.
- Akkor tudod mit, bolondulj meg egyedül! - felelte , majd fel állt és magamra hagyott.
Lehet , hogy Billnek igaza van és meg kéne keresnem , és haza kéne hoznom . Áhhh biztos , hogy nem , majd ő fog térden állva jönni hozzám , hogy fogadjam vissza. Fel is mentem a szobámba és le dőltem egy kicsit pihenni.
Idő ugrás!
Yamina szemszöge:
Már 2 hete itt vagyunk Zohrával és csak szenved , én már ezt nem bírom tovább nézni tétlenül , le is ültem mellé az ágyra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)
FantasiaEz a történet Los Angelesben játszódik Tom Kaulitz egy maffia banda vezére, kinek van egy iker testvére Bill. A története 2009 ben fog játszodni ,ahol a testvérével el mennek egy híres klubba bulizni és ott vannak ilyen luxus öröm lányok ,majd Tom m...