5.rész

199 9 4
                                    

Másnap reggel Tom mellkasán ébredtem és iszonyúan fájt a fejem és a kezem. Ki keltem az ágyból , majd el mentem a fürdőbe rendbe hozni magamat. Meg mostam az arcomat és a hajamat is meg igazítottam. Mikor ezzel meg voltam , halkan le mentem a konyhába és el kezdtem keresgélni a dolgokat. Nagy nehezen meg is találtam és el kezdtem a palacsintákat csinálni. Ki kevertem a tésztát és el kezdtem ki sütni , majd Zohra megölelt hátulról és én meg fordultam. 

- Úristen csajszim ! Szia ! Ugye jól vagy ? - kérdeztem aggódva. 

- Persze , nincs semmi bajom csajszi ! Segítek jó ? - mondta mosolyogva. 

Együtt folytattuk a palacsinták csinálását, ki is sütöttük mindet , és én arra gondoltam , hogy Tomnak hajtogatok egy puncit belőle neki. Meg hajtogattam és tettem a közepébe eper lekvárt , annyira nevetett Zohra , hogy majdnem be pisilt. Majd egy 10 perc múlva mindenki lent volt , és le ültek az asztalhoz. Zohra Bill, Gustav és George elé tette a palacsintát én meg Tom elé.

- Tom neked különleges palacsintát csináltam ! - mondtam rá nézve mosolyogva. 

- Ez kedves tőled !  felelte Tom kedvesen. 

Le tettem elé a tányért a fiúk és Zohra szakadtak a röhögéstől és már én is , ahogy láttam Tom is mosolygott. 

- Jó étvágyat Tom ! Ne hogy félre nyelj ! - mondtam nevetve. 

- Köszi és nagyon vicces vagy ! - mondta és meg forgatta a szemeit. 

Le ültem mellé én is és el is fogyasztottuk a reggelit , majd Zohra el kezdett mosogatni , addig a fiúk el mentek fel öltözni. Majd 5 perc múlva le is jöttek , Tom eléggé ki csípte magát , ami nagyon nem tetszett és ezt szóvá is tettem neki. 

- Tom mikor jössz haza ? - kérdeztem karba tett kézzel.

- Közöd? - fordult felém szólt bunkon. 

- Na ide figyelj! Ha más kurvához mész azt nagyon meg bánod hallod ! - mondtam szikrákat szóró szemeimmel. 

- Csak nem féltékeny vagy ? - kérdezte Tom gunyos mosollyal az arcán. 

- Na most jól figyelj ! Ha meg teszed , rajtam már nem fogsz matatni megértetted ? - tettem fel neki a kérdést tartva a szemkontaktust.

- Majd meglátjuk kis lány ! - felelte és ki ment az ajtón. 

Na Tom Kaulitz ezt még , ma este nagyon meg fogod szopni , azt garantálom neked , velem te nem szórakozol az biztos! Bill otthon maradt velünk és ez pont kapóra jött nekem és oda mentem hozzá.

- Bill , te olyan jó fej vagy ! - mondtam le ülve mellé . 

- Mi kellene Yamina ? -kérdezte mosolyogva Bill. 

- Hát dögös ruhák ,mert ma Tomot ki készítem ,velem nem fog szórakozni a bátyád! - mondtam Billnek mosolyogva.

- Ahogyan gondolod Yamina , megyek hozok egy pár ruhát neked ! - felelte Bill és el ment. 

- Te nem vagy normális ! - mondta Zohra. 

- Ugyan csajszi , csak meg mutatom , hogy mit vett magának a kis maffia vezér ! - mondtam ördögi vigyorral. 

- Ne csináld csajszim ! Ismerem ezt a vigyort , pasiknak fogsz táncolni igaz ? - kérdezte Zohra aggódva. 

- Hiszen ebben jó vagyok és jól fog esni ! - feleltem és mosolyogtam. 

Zohra csak meg rázta a fejét , mondtam neki , hogy ő csinálja meg a sminkemet és a hajamat , szerencsére Bill , hamar haza ért és hozott mindent is . 

Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)Where stories live. Discover now