Yamina szemszöge:
Zohra keltett , hogy csatoljam , be magamat , mert nem sokára landolunk , így is tettem be csatoltam az övemet és 5 perc múlva , már le is szállt a gépünk. Mivel csomagunk nem volt így azonnal le is intettünk egy taxit és mondtam neki , hogy vigyen el minket egy hotelba. 20 perc múlva már a szálláson voltunk Zohrával, éppen mentem volna fürdeni , de nagyon szomorú volt a barátnőm.
- Mi a baj csajszim ? - kérdeztem aggódva.
- Semmi ,csak tudod csajszim , hiányzik Bill ! Amikor azt mondta Tom , hogy az ővé vagyok , be mentünk a szobájába és órákon keresztül beszélgettünk. Olyan kedves volt velem , közben meg érintette az arcomat is , és utána meg is csókolt. Így , ahogyan Bill csókolt engem , úgy még nem csókolt , senki sem az egész világon! A lábaim bele remegtek , egyszerűen megszűnt mind , csak én és ő voltunk, majd le is feküdtem vele ! - hadarta el gyorsan a barátnőm és közben a szeme csillogott.
- Azta csajszim , te szerelmes vagy Billbe ! Bill tudja , hogyan érzel iránta ? - kérdeztem kíváncsian.
- Nem , akkor akartam el mondani , amikor le léptünk tőlük! - mikor ezt ki mondta a világ legrosszabb barátnőjének gondoltam magam.
- Ne haragudj rám Zohra , nem tudtam , hogy így érzel , ha tudtam volna , akkor egyedül jövök ! - feleltem és meg öleltem.
- Semmi baj , majd valahogyan túl élem csajszim ! Na de menj , csak fürdeni! - mondta mosolyogva a barátnőm.
Fogtam magam és fel álltam ,majd a fürdőbe siettem , hamar le vettem a ruhámat és be is álltam a tus alá. Mikor ezzel meg voltam ki szálltam és meg törölköztem, majd egy friss törölközőt magamra tekertem és vissza mentem. Majd utánam ment Zohra , hamar végzett és meg beszéltük , hogy pihenünk egy kicsit és el megyünk munkát keresni és ruhákat venni. Nem kellett sok idő és el is nyomott mind a kettőnket az álom világa.
Yamina álma:
Hirtelen ki nyitottam a szemem és Tom házában voltam , egyszerűen nem hittem a szememnek , magam mellé néztem , de nem volt senki mellettem. Ahogyan ki keltem az ágyból és mentem a lépcsőn lefele gyerek hangot hallottam , jobban mondva egy kis lány hangot.
- Apa , anya mikor kel már fel ? - kérdezte cuki hangon a kis lány valakitől , akit nem láttam.
- Nem tudom kicsim , de gyere fel megyünk és meg nézzük , hogy fent van e anya! - felelte és pont el indultak volna a lépcsőn , csak hogy megláttak engem.
- Szia anya! - ölelt meg a kis lány.
- Szia ! Miért hívsz anyának ? - kérdeztem meg lepődve.
- Azért mert te vagy az anyukám ! - mondta a kis lány és még mindig ölelt.
- Ki az apukád kicsim ? - kérdeztem kíváncsian.
- Szia cicám! Sokáig aludtál! - köszönt Tom és mosolygott rám.
Yamina álma vége!
Levegő után kapkodva gyorsan fel ébredtem és hamar körbe néztem , hála az égnek csak Zohra feküdt mellettem. De vajon miért álmodtam , ezt Tommal talán valami jel lehet , hogy még is van jövőnk együtt. Ez baromság , hiszen ő nem is szeret engem , de viszont én őt annál inkább , jaj istenem most , mi a fenét csináljak.
- Édes istenem , bár ne éreznék így iránta! Bár csak ki tudnám tépni a szívemet és el dobni , hogy ne érezek ekkora fájdalmat ! Minden porcikám remeg , ha vissza gondolok a vele el töltött éjszakára ! Bár csak, akkor este ne hozzám jött volna , akkor nem tartanék most itt ! Nem tudom , hogy el e fogom felejteni valaha Tomot! De a mondás úgy tartja , hogy minden nőnek a rossz fiúk kellenek! Igen nekem kurvára csak Tom kell senki más ! Ha elég erős leszek lélekben majd vissza térek hozzá , de még most gyengének érzem magam ! Sajnálom Zohrát , de ha ennyire fog szenvedni Bill miatt , pár nap vagy hét múlva is , el kell , hogy küldjem őt hozzá !
YOU ARE READING
Maffiózó vezér találkozása egy luxus öröm lánnyal! (Be Fejezett✅️✅️)
FantasyEz a történet Los Angelesben játszódik Tom Kaulitz egy maffia banda vezére, kinek van egy iker testvére Bill. A története 2009 ben fog játszodni ,ahol a testvérével el mennek egy híres klubba bulizni és ott vannak ilyen luxus öröm lányok ,majd Tom m...