"Gitmelisin, onu kurtardım diyorum sana." O masaya tabakları koyarken arkasından dolanıp duruyordum. "Hadi Jay, ya sonra pişman olursan."
Bir anda durup bana döndü. Mektubu aldıktan sonra direkt yanına gidip ona da okutmuştum ve Jay emin bir şekilde gitmeyeceğini söylemişti.
"Tam olarakta ondan gitmiyorum." Dedi sert bir şekilde. "Sana bir daha benim yüzümden bir şey olmasın diye. Asıl pişmanlık duyacağım şey bu olur."
Tekrar mutfağa doğru yürümeye başladı. "Ama hep annen ile konuşmak istediğini söylerdin, işte seni çağırıyor." Dedim her şey belliymiş gibi. Bende korkuyordum mektubun başka biri tarafından gönderilmiş olmasından ama belki de gerçekten annesindendi. "Hem artık aklıma daha zor giriyor. Mektuptan haberi yoktur daha çünkü kendimi tutuyorum."
"Jungwon" dedi nefesini vererek. "Annemi hep görmek istedim, hep onunla konuşmak istedim, ona sarılmak istedim." Elindeki bardakları tezgaha bırakıp bana döndü. "Ama o hiç yoktu anlıyor musun? Bunu sana daha önce de söyledim. Sen benim hayatımsn, riske atabileceğim biri değilsin sen. O yüzden bu konuyu kapat gitmeyeceğim."
Bir cevap vermedim, dediğini kabullendim.
Son kalanları da masaya taşıdıktan sonra sandalyeye oturdum, o da karşıma geçti."Sesimi yükselttiysem özür dilerim." Dedi içten bir şekilde. "Seni seviyorum ve korkuyorum sana bir şey olacak diye. O yüzden aksiyonlu işlere girişmek yok tamam mı?"
Sadece kafamı salladım azar yemiş çocuklar gibi ve önümdeki pankekime çikolata sürüp yemeye başladım. Jay ara sıra kafasını kaldırıp bana bakıyordu sonra bir şey diyecekse de susmayı seçiyordu.
"Yarın diğerlerini bize çağıralım mi?" Dedi Jay Sonunda sessizliği bölüp. "Bayadır gelmiyorlar, pizza yaparız oyun falan oynanırız ne dersin?"
"Pazar gelseler" dedim biraz çekinerek. "Yarın Sunoo ile ikimiz dışarı çıkacaktık."
Duyduğu ile bir anda şaşırsa da bozuntuya vermedi. Neye şaşırdığı hakkında bir fikrim yoktu ama aklına girersem de olmazdı.
"Neden saşırdın?"
"Şaşırmadım ama söylememiştin." Dedi yemeği ile oynarken. Söylememiştim çünkü buna az önce karar vermiştim.
"Doydum ellerine sağlık." Masadan tabağımı alıp kalktım.
"Nereye gidiyorsun daha bir şey yemedin ki"
"Doydum ama. Duşa girip gelicem sonra da film izleriz, sen seçe dur olur mu?" Cevabını bile beklemeden yukarıya fırladım. Odamın yanındaki tuvalete girip kapıyı kilitledim.
Derin bir nefes alıp cesaretlenmeye çalıştım. Hiçbir şey olmayacaktı. Ona yalan söylemem güzel sonuçlar doğuracaktı.
Sunoo-Jungwon Konuşması
Jungwon:
Sunoo
Derste misinizSunoo:
Yok tenefusteyiz
Uyandın mı
Gunaydin
İyi misin Kolun nasılJungwon:
İyiyim iyiyim yok bir şeyim de
Diğerlerinin yanindaysan tuvalete falan gitsene
Bir şey dicemSunoo:
Yaşasın bok kokusu
Bekle iki dakika
Yazicam sanaJungwon:
TamamSunoo:
Tamam tuvaletteyim
NolduJungwon:
Dün Jay'in annesini kurtardım
Az önce de kapının önüne ondan yazılmış bir mektup geldi
Yarın benimle buluş diye jaye yazmış
Git diyorum ama gitmiyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma ~Jaywon
Fanfiction"İstersen herkese vampir olduğunu yayabilirim, ne dersin?" texting, düzyazı Jaywon