"Sana iki seneçek sunuyorum." Sesiyle arkasındaki insanlara bize daha çok yaklaşmıştı.
"Sana katılamamı isteyeceksen öyle bir şey olmayacak seçeneklerini duymak istemiyorum."
Beni önemsemedi ve konuşmaya devam etti.
"Bu hikaye seninle alakalı değil Jungwon. Bu benim hikayem, bu atalarımın hikayesi, bu bir intikam." Arkasını dönüp kocaman insan ordusunu gösterdi. "Onlar birer kurban, hepsi vakti geldiğinde eskiden canice öldürülen vampirler için bir vücut, bir hayat haline gelecekler. Onlar intikam.""Onların bir suçu yok."
"Hepsinin suçu var. Tüm dünyanın hatası bu! Hepsi bizi dışladılar, bizi ölüme terk eden bir kesim değil, herkes!"
"Böyle davrandığın için ölüme bırakıldınız, daha fazlasını isteyip durduğunuz için katledildiniz."
"Senin türün yüzünden oldu!" Söylediği cümle tüylerimi ürpertmişti, o kadar emin konuşmuştu ki. "Bizi dışlayan dünya ama nedeni sensin. Tek hata Karma'nın. Senden önceki Karma, hepsi onun yüzünden bu hikayeyi biliyorsun."
"Ben o değilim ama" dedim emin bir şekilde. "Ve aynı özelliklere sahibiz diye aynı kişi olmuyoruz. Tıpkı tüm vampirlerinde aynı olamayacağı gibi. Senin gibi olanlar yüzünden hepsi!"
"Aynı kişi olmamak mı? Seni sırf Karma olduğun için doğurduğumu söylediğimi hatırlıyorsun değil mi?" Dedi biraz yaklaşarak. "En başta sevindim ama sonra eski Karma'yı biraz araştırdım. Ölüp, senin gücüne erişince daha da kolay oldu ve oğlum görünüşüzden konuşma şeklinize kadar, o kadar aynısınız ki."
Tekrar uzaklaşıp sinirli sinirli etrafında dolanmaya başladı. "Dünya'ya bakışınız, uğraştığınız şeyler."
Hissetiğim hareketlenme ile arkamda da önümde olduğu kadar insan olduğunu farkettim. Gözümü kapatıp etrafı görmeye çalıştım ve aslında dört bir yanımın kapalı olduğunu gördüm.
"Seni ilk bana dahil edecektim, seninle bir yol izleyecektim ama senden nefret ediyorum. Senden ölümüne nefret ediyorum. Seni öldürüp kendimi de yok edecek kadar nefret ediyorum senden."
"Bende" diye bağırmak istedim. Bana nefret kusan kadına saldırmak istedim ama ağzımı açamadım.
"O yüzden sen benimle bir takım olmayacaksın. Sana iki seçenek sunuyorum. Arkadaşların ya da vampir."
"Anlamadım."
"Bana boyun eğmen karşılığında itaatsizlik yapman dahilinde öldürebilmem için birini seç."
"Ne saçmalıyorsun sen? Öyle bir şey olmayacak."
Güldü. "Emin misin. Hayal ettiğinden fazlasını yapabilirim."
"Bana seçenek sunacağını söyledin, bu resmen tehdit."
"Yine de bir seçenek." Dedi tatlı tatlı. "Tabii karar senin. Hatta sana bir iyilik yapacağım, yarın gece yarısına kadar süre veriyorum sana. Bana kararını bildirip küçük oyunuma dahil olabilirsin."
"Bunu yapacağımımı sanıyorsun?" Dedim Histerik bir şekilde gülerek.
"Karar vermezsen elinden hepsini alırım ve seni tekrar yola sokmanın bir yolunu daha bulurum, bana hiç farketmez."
Korkmama rağmen daha fazla dayanamadım ve yavaş bir şekilde ona doğru yürüdüm. Tam önünde durdum.
"Bende sana iki seçenek sunuyorum." Dedim gözünün içine bakarak. "Ya bu saçma oyunundan vazgeçip geldiğin cehenneme geri dönersin."
"Ya d?" Dedi benimle dalga geçercesine.
"Ya da ölürsün." Dediğim şey onun bir anlığına şoka girmesine neden oldu. Korkunun gözüne ulaştığını gördüm ancak hemen kendini toparladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma ~Jaywon
Fanfiction"İstersen herkese vampir olduğunu yayabilirim, ne dersin?" texting, düzyazı Jaywon