1198 szó! Jó olvasást! ⋆.˚ ☾
.
.
.
Azóta nem járt itt Z amióta meg történt. Amikor fel hívta és nem szólt bele akkor az óceánnál találkoztak utána hozzá mentek. Nem akarta ki tenni annak hogy be kelljen ide jönnie úgy hogy nincs fel készülve. Egyikük se szeretet volna ebbe a házba lenni meg létezni se. Együtt ki másztak onnan. Azt hitte ha nem beszél róla akkor el tudja nyomni legbelül pedig csak egyre jobban fel emésztették ezek a dolgok. Sokall jobban érzi magát mióta beszélt Harry-vel és Miá-val. Az utóbbira régen gondolni se mert nehogy rosszabb legyen az állapota. De lehet csak a füves tea segített így éreztetni vele. Az ajtó nyílásának hangja rántotta ki gondolatai közül."Szia Z!" Állt fel hogy meg ölelje.
"Szia Rocker! Van számomra egy teád? El fogyott a spanglim." Ment be a konyhába és fel ült a pultra.
"Persze, csinálom is."
"És hogy vagy? Miről szerettél volna beszélni?"
"Harry-vel voltunk ebédelni négy napja és ott volt Eleanor..." Ahogy ki mondta az utolsó szót el ejtette a bögrét. Úgy látszik az az új szokása hogy össze töri őket. Harry-nek erről beszélni teljesen más mint Zayn-nek mert ő ott volt és végig nézte, próbált segíteni de ő hülye nem hallgatott rá. Észre se vette de le fagyva állt az összetört bögre felett Zayn oda ment és vitt neki egy széket fel takarította a maradványait. Elő vett egy új bögrét és öntött bele teát.
"Te kérsz? Ha rám hallgatsz szükséged lenne ehhez rá." Meg se várta a válaszát töltött neki is egyet. Majd kezébe adta hogy igya meg vissza pattant a pultra és várta hogy folytassa mintha semmi nem történt volna. Ezt szerette a legjobban Zayn-ben tudod úgy tenni mintha nem történt volna semmi egy eset kivételével. Mert az bizony meg fogta és darabokra törte és azóta is próbál fel épülni belőle.
"Beszéltem neki Miá-ról. Mert... mert nem tudtam neki el mondani mi történt Eleanor-ral gondoltam... el mondhatnád neki te... teljes mértékben meg értem ha nem szeretnéd de Z érted el meséltem neki Miá-t én. Fel tudod ez fogni?" Szemei meg teltek könnyel így nézet barátja szemébe aki nem tudta hirtelen mi történik nem hitt a fülének. Az ő kis Rockere mesélt két év után végre a nővéréről ha valaki ezt mondja neki egy éve vagy pár honapja azt hitte volna meg próbálják át verni vagy viccelnek vele. De most a saját fülével hallotta ezeket a szavakat Louis szájából. Nem tudja mit tudhat Harry de már most kedveli. Ha ez nem viszi rossz irányba a fiút vagy a mentális állapotát. "Hogy vagy?"
"Jól, azt hiszem."
"Ez nem volt valami meg győző." Nézet rám majd kezével le törölte könnyes arcát. Elé ált és magához húzta egy ölelésre.
"Nem...nem az a baj hogy meséltem róla hanem történt más is.." mondta el csukló hangon Zayn felsőjébe amit el áztatott könnyeivel.
"Akkor mi kicsi rockerem?" Simogatta meg a hozzá bújó fiút.
"Beszéltem hozzá." Suttogta el húzódva. Zayn le fagyott. Majd vissza ült a pultra.
"A helyén?"
"Nem... az ajtajának dőlve be állva."
"Hmm... akkor onnan van a másik törött bögre a kukában... jól vagy? Itt maradjak veletek pár napig?"
"Ha szeretnél de jól vagyok csak fura ki mondani dolgokat hangosan amik eddig belülről emésztetek... most olyan mintha a vállamat nyomná az a teher. Majd hozzá szokok nem?" Poénkódot hátha ezt a fagyos hangulatot sikerül fel oldania valahogy. Nem bírja az ilyen szituációkat főleg Zayn-nel. Ő nem ilyen ők nem ilyenek.
"Tudod mi segít?"
"Nem. Mi?"
"A jó öreg Z barátod és egy kis füves cigi. És egy boldog nap?" Meg lepődött saját magán hogy ezt fel hozta ötletnek.
"Nem... nem tudom hogy ez jó ötlet e Z. Mivan... mivan ha vissza esünk... nem... nem hiszem hogy mégegyszer végig tudnám csinálni."
"Nyugi Lou... nem tudom mit gondoltam amikor ezt ki mondtam bocsánat csak gondoltam... ezzel is meg emlékezhetnénk róla." Szomorú mosollyal szállt le a pultról kezet nyújtva a fiúnak hogy fel álljon. Vissza rakta a széket a helyére majd meg állt az asztalnál várva a válaszra. Louis közben próbálta a legjobb kifogást találni miért nem jó ötlet hisz eddig is ki másztak a gödörből miért ne menne meg nem is biztos hogy ilyen hatással lesz rájuk hisz eddig nem is beszélt róla ez is miért ne változhatna lehet mostantól minden jobb lesz. Lassan úgy is itt lesz a forduló. "Egy feltétellel."
"Mi lenne az ? Én benne vagyok bármiben tudod."
"Ha a halála hetén csináljuk és Boldog hét lesz."
Nyújtotta kis ujját az esküre."Benne vagyok. De addig itt leszek nálatok hogy ne csinálj semmi hülyeséget, nem csináljuk azt mint előzőeknél." Kulcsolta össze kis ujjaikat.
Majd mosolyogva el indultak az ajtó felé mert már lassan dél."Ki fogsz velem bírni 1 hónapot?" Zárta be maguk mögött az ajtót.
"Inkább az a kérdés hogy te hogy fogod bírni a pofám." Bökte meg az oldalát. "Hoztam neked valamit nem biztos hogy így be teázva jó ötlet de el hoztam őket." Mutatott a deszkák felé Louis kapkodta a tekintetét rajta. "Tudom... azóta nem de gondoltam jó idő van és hamarabb oda érünk a kávézóba és utána el ugorhatnánk hozzám össze szedni a dolgokat vagy te addig találkozok Harry-vel és majd találkozunk a rajzfalnál. Mit szólsz?"
"Mehetünk velük... és mi lenne ha Harry is jönne hozzád? Képzeld fest biztos tetszene neki a ki graffiti-zet házad." Louis határozottan meg lökte magát a lábával és nem esett el a deszkával így ezt egy sikernek élte meg. "Nekem okés addig is jobban meg ismerem a göndört aki el rabolta a szíved." Mosolygott Louis-ra a kanyarban aki nagyon élvezte hogy megint deszkázhat és a szél át járta mindenhol és csak úgy suhantak az utcákon míg oda nem értek a cukrászdához. Ez volt Mia kedvence. Pár utcára volt Harry-től.
Akinek írt ahogy meg kapták az ételüket.Én: Szia bébi. Van egy meglepetésem délutánra körülbelül fél kettő körül ott leszek a pékségnél előtte várj.
Bébi🩷🎀 : Szia édesem. Rendben már nagyon várom. Szeretlek!🤍
Én: Én is!❤️
...
Lassan fél kettő lesz így abba hagyták a beszélgetést Zayn ki fizette amit ettek. Ki mentek az utcára el kezdtek a pékség felé gurulni. Mikor kanyarodtak be az utcába Harry már ott várta az épülett előtt de csak akkor látta mibe van mikor közelebb ért. Az ő bébije egy szaggatott kék nadrágban amihez rózsaszín pulcsit vett fel aminek közepén egy virág csokor díszelgett. Mosolyogva állt meg a tátott szájú fiú előtt.
"Ne hogy bele rakjak valamit." Kacsintott rá majd magához húzta egy ölelésre derekán tartotta kezét és meg csókolta. Miután el váltak meg csodálta még egyszer. "Nagyon szépen nézel ki bébi."
"Tudsz róla hogy menyire dögös vagy mikor deszkázol?" Louis és Zayn ezen csak hangosan fel nevettek.
"Köszi bébi."
"Hova megyünk?"
"Zayn-hez mert hozzám költözik egy hónapra hogy ne legyen semmi probléma a forduló miatt." Simította meg ujjával Harry kezét.
"Ezek a meglepetések ?"
"Igen... de látnod kell azt a házat imádni fogod higgy nekem."
"Ha te mondod." Harry nagyon örül hogy ott lesz Louis-nak Zayn mert ő nem mindig tud ott lenni neki. És addig sincs egyedül és lesz kinek el mondania ha valami olyan gyötri amit neki nem szeretne. Olyan jó hogy van egy olyan barátja mint Zayn aki ott van neki a nehéz időkben.
YOU ARE READING
𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 || 𝐋.𝐒. Befejezetlen
Fanfiction" Tudod, hogy mondtad, hogy nincs sok barátod, vagy társasági srác vagy? " Harry bólint, kicsúszik a kabátjából, és felakasztja a fogasra. Louis felé fordul, amint belépett, odamegy az ajtóhoz és becsukja maga mögött. "Igen miért?" " Mert " suttogja...