Chapter 11

22 1 0
                                    

2098 szó! Jó olvasást! ⋆.˚ ☾ lejátszási lista insta storyba.
.
.
.
Louis úgy érzi most jött el az idő hogy meséljenek. Mert ha itt vannak akkor nem csak ő mesél hanem Mia is itt van vele és segít. Nagyon hálás Harry-nek azért mert tiszteletben tartja azokat a dolgokat amiket kért így mind kettőjüknek könnyebb. Reméli nem nagyon ijesztete meg de most végre reméli minden kérdésére választ tud adni a fiúnak.

"Mia mikor gyerekek voltunk mindig meg védett engem apánk elöl bármi hülyeséget csináltam el vite helyettem a balhét. Apánk ha nem volt otthon anyánk mindig parancsolgatot nekünk és ha ellene szegültünk akkor térdelnünk kelet. Életünkben szerintem egy olyan szó nem hangzott el a szájából ami dicsért volna minket. Anyánk ebből semmit nem vett észre mert előtte meg játszotta magát. Mi meg nem szóltunk mert azt hittük ez természetes. Hogy ez mindenkinél így működik hogy mindenki ilyen képmutató mint mi. Hogy otthon megy az ordibálás ha el megyünk máshova akkor meg mosolygunk mintha minden rendben lenne, de soha nem volt semmi rendbe mert mielőtt még el indultunk volna háromszor össze vesztünk és miután haza értünk én és Mia azt hallgatuk "Miért nem lehetet nomálisan viselkedni?" "Nem hiszem el hogy veletek nem lehet sehova menni" és így tovább. Ez volt 16éves koromig ebbe éltem ez lett számomra a normális. Aztán anyámék el váltak már nem is emlékszem miért két évig folyt köztük a harc de azt tudom hogy apám azalatt a két év alatt minden pillanatot meg ragadt hogy még több traumát okozzon. Ezért el kezdtem szedni egy gyógyszert amit Mia kapott a depressziójára ami ezalatt a két év alatt még rosszabb lett mint valaha volt. Anyukám olyan mélyen volt érzelmileg hogy életembe nem láttam ilyenek mind meg voltunk zuhanva..." el szívtam még egy cigit és probáltam arra koncenrálni hogy Harry itt van mellettem és nem ott vagyok összetörve egyedül Harry itt van és meg hallgat. "Szóval az nagyon nehéz időszak volt mindenkinek. Anyukámal éltünk nagyon nehezen így én suli mellett dolgoztam és Mia is. Pár év múlva el mentem egy kurzusra meg tanulni profin fotózni. Addig Mia meg ismerkedett Zayn-el elég fura volt a kapcsolatuk mert mindenki azt szerete volna hogy össze jöjjenek de soha nem voltak együtt pedig mindketten oda voltak egymásért halkan meg jegyezve szerintem ha be áltak vagy ittak akkor tuti kavartak" kacsintottam Harry-re aki erre csak mosolygott. "Mia egy nap egy egész tervel ált elém hogy könnyíthetnénk meg anyukámnak az életét. Azt hozzá tenném hogy azalatt a két év alatt össze se tudnám számolni mennyi öngyilkosági kísérlete volt. A terve az volt hogy költözünk külön közel a óceánhoz én természetes azt mondtam csináljuk baszki 19 éves voltam ő meg 22 persze hogy bele mentem bármibe amivel meg könnyíthetem édesanyám életét főleg ami ennyi szabadságal járt. Oda is álltunk anyukánk elé aki azt mondta csak akkor ha minden hétvégén meg látogatjuk mi persze bele is egyeztünk ez volt az ára annak a szabadságanak amit kaptunk." Fel nézek a holdra majd Harry-re pillanatok aki türelmesen várja hogy folytasam. "Amikor be költöztünk madarat lehetet volna fogatni velünk olyan boldogok voltunk vagyis én azt hittem hogy mind ketten azok vagyunk. A nővérem is boldog volt csak neki a gyógyszerei miatt ha nem szedte nagyon padlón tudott lenni. Ha be vette őket zombi lett de próbálta mindig azt mutatni felém hogy minden rendben és sajnos soha nem beszéltünk arról mi folyik benne pedig ha beszélünk róla meg lehetett volna előzni a történteket, mindig az érdekelte hogy én hogy vagyok minden rendben-e és a szokásos." Louis nem tudja hogy meg ossza e Harry-vel az alvási problémáit ami azóta csak rosszabb lett mióta nincs velük a nővére. "Van egy dolog..." néz Harry-re aki rá emeli a tekintetét az égről. "Ahhj... bébi... szóval mivel el döntöttem hogy teljesen összinte leszek veled. Így úgy érezném nem lenne fer veled szembe ha ezt a dolgot ki hagynám de, nem szeretném ha aggódnál értem kordában tartom a dolgokat. Bólints ha még érted." Harry bólintott egyet de nem tudta be fogja e tartani a szavát. Louis vett egy mély lélegzetet és fel készítette magát arra mi lesz ha Harry nem tartja be a szavát és fel forgatja az egész kapcsolatukat. "Szóval én nagyon rosszul alszok néha át kéne vernem az elmém hogy tudjak aludni legalább három órát úgy hogy semmi ne történjen." nevete el magát Louis mert számára ez már szórakoztató hogy ilyen bonyolult agya van. "Régen amikor együtt éltünk még apámal akkor alva jártam így jött ki rajtam az otthon történt dolgok. Utána amikor még anyuval éltünk akkor rémálmaim voltak meg úgy riadtam fel mint aki le futott egy maraton Egy két órákat aludtam akkor is ez volt bármit csináltam ez történt. Amikor el költöztünk Miával akkor Mia adott nekem a gyógyszeréből.( xanax-t)
De az csak az alvás időmet hosszabbította meg a rémálmokat nem vete el. Úgy gondolta jó ötlet lenne ilyen nyugtató teát inom hátha az jobb lenne vagy együtt a kettő de mint ki derült az nem nyugtató tea volt hanem füves  de abban igaza volt hogy segített. Próbáltam le szokni róla egy ideig nem is..." Ezt hangosan ki mondom akkor még igazabb lesz és ez olyan terhelő. Ugyan ez Mia halála, ha nem beszélek róla olyan mintha meg se történt volna vagy el tudom nyomni és nem olyan valóságos mert ha valamit ki mondok akkor az rá nehezedik a válamra de addig csak olyan mintha csak a fejembe lenne. Nem  tudtam Harry szemébe nézni ezért hátra dőltem homályosan láttam a könnyeimtől így néztem fel a csillagokra. "Tegnap mikor haza mentem és meg csináltam a képeket utána ittam egy teát. És Harry nyugi ez nem a kávézóban történetek miatt van csak szükségem volt rá hogy legyen erőm eről beszélni neked. És jól eset már kicsit aludni, öt hónap után." Louis oldalra billentete a fejét Harry csak nézte őt. Semmit nem szólt és még mindig nem ért hozzá pedig ezek után a göndör nagyon meg ölelte volna az alacsonyabbikat de tudta Louisnak most arra van szüksége hogy végig hallgasa és ne érjen hozzá így meg állította magát ezekben a dolgokban és némán hallgata Louis életét. És türelmesen várta a folytatást.
"Öt hónapja nem aludtam normálisan. De ez csak egy kitérő volt szóval Mia teát adott nekem ő is itta így nem éreztem magam evel a dologgal egyedül. Csak hogy míg én este ittam alváshoz ő reggel a túl éléshez. Nem minden nap de amikor itta jó napja volt és így nem szóltam bele mert akkor boldognak láttam és így én is boldog voltam, akkor legalább kis időre úgy tűnt mintha minden rendben lenne mind kettőnknek. Csak két tesó voltunk akik füves teát ittak hogy boldogok legyenek kicsit ebbe a szörnyű világban.
Teltek a napok hónapok ki próbált pár dolgot mert a tea idővel nem volt neki elég. De végül maradt a teánál. Emlékszem mikor ott ültünk a konyhában és üvegekbe raktuk a pénzünk mi mire fog el menni a hónapban. Például ha el szeretet volna vinni koncertre akkor hónapokkal előtte mindig el kezdtük össze gyűjteni." Mosolyogtam Harryre a szép emlék hatására a könycsepeket ignorálva. Ha a teát el mondtam neki akkor a többit is el kéne de nem akarom hogy azt higgye mindenben hazudtam neki."És.... így lett Miának gitárja." Harryre nézet ovatosan aki mindent meg értő tekintettel nézet rá hogy miért hazudott neki evvel kapcsolatban. "Meg akart tanítani engem is de úgy voltam vele nekem már ott van a fotózás és a festés önző dolog lenne tőle ezt is el venni, ha nagyon mélyen volt akkor ott volt neki a zene mindent jelentet neki. Voltak napok mikor nem kellet neki tea jól legyen akkor el mentünk gördeszkázni hárman engem Zayn tanított meg ő adta nekünk a deszkákat. Néha le deszkáztunk a partra vagy csak sétáltunk sikátorokban, falaknál, bárba, ettük a kedvenc ételeinket, néztük az eget vagy épp a párkányban cigiztünk. Van egy nap ami nagyon meg ragadt benne ez a dolgok előtt pár héttel történt." Vett egy mély lélegzetet figyelve a légzésére. "Boldog napnak hívtuk általában egymás szülenapján csináltuk mert sose volt pénzünk egymásnak ajándékot adni és utólag sokkal jobban örülök hogy volt ez a szokásunk és nem valami vacak tárgyakat adtam neki. Ezt a napot  úgy kezdtük nem ittunk teát a vége felé én is használtam nap közben mert sokkal könyebb volt így boldognak lenni mint küzdjek a boldogságért ami nem is biztos hogy be fog következni. El szívtuk a szokásos reggeli ciginket majd át jött Z és el mentünk boltba általában ilyenkor Skittles-t vett magának én valami savanyut. Az nap pont órám volt el kisértek az nap el lógtam az utolsó két órám hogy többet legyek velük. Milyen jól tetem nem?" Néztem Harryre aki halványan rám mosolygott. "Haza gördeszkáztam ők otthon ültek az asztalon épp valami dalt próbált tanítani Miának Z. Meg beszéltük hogy amíg meg nem unja addig én el foglalom magam. Így hát meg fogtam magam le vágtam a székre el kezdtem őket le rajzolni vázlat szerűen azóta se tudják hogy mit rajzoltam. Két óra telt el mikor Mia meg szolalt hogy neki ennyi elég volt. Így nem sikerült be fejeznem a rajzot. Pizzát ettünk ami még maradt és el mentünk a óceánnál feküdtünk a homokban és hallgattuk a hullámokat Z le lépett és el vitte a deszkákat majd írt egy üzenetet nekem figyeljek jobban Miára nehogy hülyeséget csináljon és amit láttam színjáték volt Mia meg próbálta el lökni magától. De én és Zayn is tudtuk ez az egyik hullám völgye volt mikor csak azt szerette volna hogy én és ő legyünk és a óceán mert másra nincs szüksége. Ilyenkor mindig el mentem vele és órákon keresztül feküdtünk vagy ültünk semmit nem szólva a másikhoz utólag úgy gondolom ezekben az órákban többet segítettem neki mint bármikor máskor a hallgatásommal olyan mintha beszéltem volna vele és neki ez mindennél többet jelentet vagyis remélem mert én így éreztem. Másnap hajnali kettőkor értünk haza. A hullám miatt nem a szokásos boldog nap volt de ez volt az utolsó nem a szokásosan telt de a miénk volt.  De ez után semmi nem volt már a megszokott Zayn többször próbált vele beszélni de semmi változás nem történt akkor sem ha teát ivott egyre jobban kezdet romlani az állapota mindig csak velem akart lenni vagy a óceánnál munkába be járt mert máskép nem tudtunk volna enni de szerintem szíve szerint oda se ment volna be. Reggelente fel kelt első dolga a tea volt míg el kezdet hatni addig be ült az ablakba cigizni és nézte hogy fel jön a nap zenét hallgatva. Reggelente Nirvanát vagy Arctic Monkeys-t hallgatott. Utána fel kelltet el ment dolgozni haza ment meg főzött meg várt míg haza nem érek ekkor kezdtem el nem be járni az utolsó óráimra hogy minél többet lehessek vele hátha ezzel át segítem és minél előbb ki szabadul az agyából és vissza tér hozzánk. De nem így lett. El ment mindig a óceánhoz volt hogy vele mentem de általában el kellet mennem dolgozni és utána csatlakoztam hozzá este vagy hajnalban értünk mindig haza. Nem sokat beszéltünk azokban a hetekben mert neki erre volt szüksége." Nem... nem hiszi hogy  ki tudja mondani ezeket a dolgokat. A szavak túl sok teherrel járnak. El kezdte hozzá érinteni a hüvelyk újait sorba a többihez ezzel meg próbálta nyugtatni magát.
"De a szavaknak súlya van és ha beszélünk róla mi folyik az elménkben azok többé a vállunkat is nyomni fogják mert valósabb ha ki mondod mint amikor csak te pörögsz ezen belül és csak téged emészt fel de a körülötted lévőknek fogalmuk sincs mi zajlik le benned. Mia is ezt csinálta és mióta nincs én is ezt csináltam a kávézóig de inkább nézzük mától. Nem tudom hogy ezután a "beszélgetés"  "mutat nyuszi füleket Louis. "Után velem szeretnél e lenni vagy el menekülni tőlem jó messzire vagy hogy én mit fogok csinálni miután egyedül maradok és ennyi idő után hogy vissza gondoltam ezekre a dolgokra vagyis számomra nehezebb dolog történt ki mondtam ezeket a dolgokat hangosan.  Bármit is tegyél vagy tegyek én szeretni foglak még ha nem is fogok veled beszélni vagy épp arra kérlek amit most csinálunk lehet meg némulok előtted ahogy én velem csinálta a nővérem de ez csak a dolgok fel dolgozásához szükséges vagy át gondolásához de abba biztos vagyok hogy ugyanannyira van rád szükségem mint nővéremnek volt rám Zayn segíteni fog át vészelni ha ilyen történne azért akartam ezeket el mondani mert ez a dolog Mia halál évfordulója körül szokott történi  ezért van igazából Z is itt ő volt velem nem tudom idén is ő kell e nekem azokban a napokban vagy esetleg te de ha nem te kellenél bébi akkor nem azért van mert nem szeretnélek csak Zayn Miára emlékeztet. Ő ott volt mikor még ő is volt..."

𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 || 𝐋.𝐒. Befejezetlen Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang