Chapter 4

32 2 0
                                    

A hó szerencsére elolvadt, és bár az utak és az üzletek még mindig zárva voltak a járdán lévő jégtől, ez továbbra is veszélyt jelent egymásra, Louis lement a nemrég vásárolt, néhány háztömbnyire lévő műtermébe. távol a lakásától.

A szél feltámadt, és Louis hajába fújt, és több mint valószínű, hogy meg fog betegedni, mivel ma nem viselt téli ruhát; minden pénzét az apró épületre költötte. De ez volt az álmai munkája! Hozzáteheti, hogy ilyen-olyan, szánalmas munkák után végre megspórolt annyi pénzt, hogy épületet szerezzen és saját vállalkozást indítson.

Igen, ez egy küzdelem lesz, tudta ezt.

Probléma lesz, és még inkább, stresszel a pokolba. Tudta mindezt, és senkinek sem kell folyton emlékeztetnie rá.

Mindenki, akit ismert, mindig ragaszkodott hozzá, és azt mondta neki, hogy soha nem teheti meg. Hogy ez valóság volt, és az álmok aligha válnak valóra. Vagy a pokolba, soha nem tették. Senki sem hitt neki. Egy lélek sem gondolta, hogy képes rá. Nos, senki sem számíthat kivéve Harryre.

Harry folyamatosan nyugtatta és vigasztalta Louist, hogy igen, az élet néha nehéz és rossz lesz számunkra. De a végén minden jobb lesz, és ha nem, akkor talán nem a vége. Louis tudja Harry nem maga készítette ezt az idézetet, valószínűleg az internetről lopta le. De abban a pillanatban ezeknek az egyszerű szavaknak a hallása valóban segített Louisnak. Ez megnövelte a szükséges önbizalmat, kivitte a szórólapot, amit egy poszton látott, és tárcsázta azt a számot a kiadó üzlethez.

"Mindez " mindez elmondva és megtörténve  arra késztette őt, hogy megnyissa saját fotóboltját. Az épület a város közepén volt, és egykor egy régi virágbolt volt, de a tulajdonos úgy döntött, hogy máshová költözteti üzletét és eladja. És most Louisé volt. Mind az övé!

Őszintén szólva nem tudta elhinni. A hülye és szánalmas étteremben dolgozni és a nyavalyás gyerekekkel babázni végre kifizetődő volt! Kiveszi a kulcsokat, kinyitja az üzlet bejárati ajtaját, és a "Hanson's Gift Shop & Flowers" feliratú tábla helyett most élénk karmazsinvörös betűkkel ez állt: "Louis portréi". A belseje elég tisztességes volt.

Mondjuk nem volt hatalmas, de nem is kicsi. Valamit dolgoznia kellett, igen, de a belseje fele remek állapotban volt. Az üzlet nyitása csak hétfőn lesz.

Csak kevés napot adott neki, de Harry és Harry barátja (akit Louis nem szeret, de lehet, hogy nem), Nick segítségével ez pillanatok alatt elkészült.

Louis, ahelyett, hogy csak fényképezett és egyszerű fotózásokat készített családokról és állatokról, rajzokat és vázlatokat is készített. És ha akartak, kaphattak róluk rajzot vagy fényképet. A pokolba is, mindkettőt megkaphatnák, ha akarnák! Nyilvánvalóan többe kerülne, de valami más volt.

Az egyetlen probléma az volt, hogy Harry jobban tudott festeni, mint ő, és mindkét munkahelyén dolgozott, hétköznap a kávézóban, majd szombaton és vasárnap Louis-val dolgozott.

És nem. A probléma nem az, hogy Harry vele fog dolgozni, Louis csak örült, hogy a legjobb barátjával fog együtt dolgozni, a probléma az volt, hogy Nick hétköznap Louissal fog dolgozni, és segít neki.

Nick..

Jó...

Nick volt, Louis ennyit tudott mondani róla.

Mindig gunyoros szemekkel nézett Harry körül, és enyhén szólva ez teljesen megőrjítette Louist.

Nick mindig vigyorgott, és azt mondta: "Úristen! Olyan vicces vagy, Haz." Bármikor, amikor Harry elmesélt egy viccet, Louis is nevetni kezdett.

De ez csak azért van, mert Harry a legjobb barátja, és nevetnie kell rajtuk, akár viccesek, akár nem, mert így működik a barátság.

Nem az volt, amit mondott vagy ahogy mondja, hanem az, ahogy Harry reagál rá. El fog pirulni a élénk cseresznyevirágvörös színű, egész arca másodperceken belül elsötétül, a pasztellfehértől skarlátvörösig, az egész arca olyan, mint egy istenverte paradicsom színe!

Nem szabad felbosszantania vagy zavarnia Louis-t, tényleg nem kellene, de ahogy Nick Harryre néz, és ahogy Harry maga Nickre néz, Louis mellkasa felbugyog a dühtől, és csak gyűlöletet érezne. gyűlölet Nick iránt.

És nem, nem, nem féltékeny.

Miért lenne ő?

Harry és ő csak barátok, csak barátok. Louis csak, nos, tudja, hogy Harry tudna jobban csinálni.

Valójában sokkal jobb.

Nick, ahogy manapság hívják, egy faszfiú. Csak a szex miatt akarja Harryt, aztán azonnal elmenne, miután megkapta, amit akar, és Louis semmiképpen sem hagyta, hogy ez megtörténjen a legjobb barátjával. Harry ragaszkodik ahhoz, hogy Nick nem az, akinek Louis teszi, és hogy: "Nem szabad egy könyvet a borítója alapján megítélned, Louis." Hülye, buta Harry Edward Styles és béna kifogásai.

Nick egy seggfej volt.

És nem. Louis az volt, és nem is lesz féltékeny Nickre.

Ha ő és Harry randevúztak, az teljesen rendben van Louis-nak.

Ha Harry boldog lesz, akkor is.

Miközben Louis éppen zenét akart tenni, és nekilátott, takarított a környéken, és felakasztotta a boltban vásárolt dekorációkat, halk, hangos, nyöszörgő hangokat hall az egyik hátsó szobából. "Hé, pszt. Most csendben kell lenned, szerelmem."

Felhúzza a szemöldökét, bárhonnan fel ismeri ezt a hangot.

A düh, bosszúság és ingerültség azonnal felgyülemlik benne, mivel a hang Nicken kívül senki másé. Nem is törődött vele, nem törődött vele, hogy Harry barátja volt-e, vagy mi, ez Louis dolga, és azt is felvehette és elbocsáthatta, akit akart, végigtoppan a pici folyosón, és az egykor nyöszörgő, hangos hangok. megállt, és nem hall mást, csak nehéz lélegzetet az egyik gardróbszobából.

Kirántja az ajtót, és a haragja hirtelen elmosódik, a bosszúság eltűnik, és gyorsan felváltja a szomorúság és... igen, oké, féltékenység. "Mi a fene folyik itt? "Louis üvölt. Mindent meg kell próbálnia, kétségbeesetten, hogy ne hagyja kicsordulni a könnyeit, és hogy a hangja megrepedjen. Nick Harryre feküdt, Harry haja pedig mindenhol, begombolva a fehér, üres póló félig ki volt gombolva, és a bőrén mindenhol szerelmes szívások voltak, egészen a nyakáig és a kulcsotnjáig le a hasáig és a mellkasáig. Légzése nehéz volt és pupillái nagyok voltak Arckifejezése csak döbbenettel volt tele.

Eközben Nick ostoba arcán egy nagy vigyor festett az ajkára, és Louis mindenre vágyott.
Az volt, hogy az öklét érintkezésbe hozza undorító arcával.

"É-én.. Megmagyarázhatom?" Harry megpróbálja, de Louis a fejét rázva félbeszakítja: „A legjobb, ha te csak.. kettő menjen. Menj, bassza meg máshol." Louis hangja ezúttal megreped, és ebben a pillanatban ő kevésbé érdekelhetett. "Ez az én dolgom, és nincs két ostoba és kanos tinédzserem tedd tönkre az álmaimat és minden kemény munkámat! Most pedig menj és tűnj el innen." Harry arca, egyszer Louis végezt a kitörésével, elesik, és könnyek gyűlnek a szemében, és meglöki Nicket
el, nem veszi a fáradságot, hogy begombolja az ingét, és elszalad, kiviharzik az ajtón.

Nick elmotyog egy „Baszd meg, Tomlinson", és követi Harryt.

És igen. Igen.

Oké.

Louis Tomlinson a legnagyobb hazug.

𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 || 𝐋.𝐒. Befejezetlen Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang