981 szó! Rövid rész de a következő hosszabb lesz mint szoktak lenni. Jó olvasást! ⋆.˚ ☾
.
.
.
Zayn-t a konyhában találta telefonján nézet valami filmet. Fel emelte a fejét mikor be lépett a szobába és meg állította."Szia rocker, sikerült meg beszélnem a fiúkkal."
"Szia Z na az tök jó mikor megyünk?"
"Azt mondtak nekik meg várom míg haza érsz és utána." Bólintott.
"Rendben át veszem a pulcsim és mehetünk. Hova pakoltál le?"
"Nappali. Nem akarok a terhedre lenni."
"Jaj ne hülyésedj ha szeretnél fel váltva alszunk az ágyamban vagy akár egyszerre elég nagy hogy el férjünk rajta ketten. Na hozd át a cuccaid."
"Rendben ahogy gondolod." Ment át a nappaliba a táskájáért. Mikor be lépett a szobába az első dologok amik fel tűntek neki az a bal falon lévő képek. Az elsőn Mia és Louis volt rajta a tengerparton ezt ő csinálta róluk, a mellette lévőn Mia mosolyogott egyedül piros hajjal, a harmadik képet még sose látta Mia és Louis ültek köveken cigizve. Szomorúan el mosolyodott majd Louis-ra pillantott aki épp a szemetesbe ürítette ki a hamust tartót. Le dobta a földre a táskát majd le ült az ágyra várva hogy a másik fiú jelezzen hogy mehetnek. Louis meg állt előtte egy olyan pulcsiba ami Miá-é volt pont ami a falon látható képen. Egy sárga nirvana kapucnis pulóver. Oda hajolt a táskájához hogy ki vegye a hasonló pulcsiját. Annyi volt az eltérő hogy az övén nem volt kapucni. Louis oda ment hozzá és meg ölelte.
Majd irt a fiúnak.Én: NIRVANA PULCSI KÖTELEZŐ!
Hemmings: Ved úgy mintha már rajtam lenne.
Hood: keresem is.
Irwin: oké.
Clifford: Abba vagyok alapból. 😎 Ki mikor indul?
Irwin: Nemsokára ott vagyok.
Hood: csak egy pólót találtam az is jó?
Én: Nem keresd meg a pulcsit tudom hogy van neked is.
Hemmings: én szerintem késni fogok...
Clifford: Meg szoktuk.
Én: Most szálltunk fel a deszkára kb. 20 perc és ott vagyunk mindenki legyen normális mint régen mert ha nem meg verlek titeket.
Majd el tette a mobilját a pulcsija zsebébe.
...
Meg álltak a ház előtt és Louis-ban emlékek törtek fel. Nem tudta nagyon mit érezen a helyel kapcsolatban mert minden jó volt itt hisz kilencvenkilenc százalékban füvezni jöttek ide.Vett egy mély lélegzetet majd bólintott Zayn-ek hogy kopoghat. Három rövid majd kettő kicsi.
"Nem úgy volt hogy mindenki itt lesz?""De csak Hemmings késik."
"Akkor semmi nem változott." Mind ketten nevetek közben ki nyílt az ajtó és a jó rég nem látott arc tárult elé.
"Na mi ilyen vicces? Mondjátok el én is nevetni szeretnék." Mondta szórakozottan Michael.
"Csak azon nevetünk hogy Hemmings semmit nem változott a késéssel kapcsolatban." Erre a színes hajú fiú is fel nevetet.
"Na igen ő sose. Na gyertek beljebb a többiek már itt vannak."
Mindenki (kivéve Luke) a nappaliban ült a kanapén beszélgetve.
"Meg érkezteeeeek!" Kiáltott fel Michael.
"Sziasztok." mondták egyszerre. Majd össze nézve el nevették magukat. Oda mentek Z-hez hogy meg öleljék majd ő következett soron. Semmi nem változott alkohol és cigaretta illatuk volt mint régen. Louis nem szerette volna el engedni őket úgy kapaszkodott ebbe az illatba mint a múltba. Mikor még minden jó volt nem is vette észre de ki folyt egy könnycsepp-e ami végig szántott arcán, Ashton pulcsijára ami nirvanás volt mindenki abba volt. El húzódott.
"Elnézést ki kell mennem... ő ti csak folytassátok mintha semmi nem történt volna." Hadarta el majd ki ment és le ült a bejárati ajtó elé cigizni.
Nem gondolta hogy ez ilyen nehéz lesz számára. Hisz baszki abba a házba él kint van a falon Mia képe mégis hogy lehet ez ennyire nehéz ők csak régi barátok. Akivel egy olyan estét szeretne el tölteni mintha semmi nem történt volna. Ilyen nehéz lenne el engednie a dolgokat? Vagy igazából soha nem is engedte el, és csak azért nem lakkot többet Zayn-el hogy ne érezze magát tehernek? Vajon még mindig az neki? Mindenkinek teher? Hisz a fiúkkal nem beszélt két éve és most random be állit egy olyan kéréssel hogy tegyen mindenki úgy mintha semmi nem történt volna de ő közben abba bele se gondolt hogy ez nekik mennyire lehet rossz vagy esetleg nem is akartak vele találkozni... istenem hogy mennyire önző tud lenni. Ez nem lesz így jó az lenne a legjobb ha most haza menne vagy nem inkább a óceánhoz igen azt kell csinálnia hogy le tudjon nyugodni. Fel áll nem szólva senkinek és el kezd sétálni. Be kapcsol zenét majd teljesen fel veszi a hangerőt hogy el nyomja a gondolatait....
Oda ér le fekszik a homokba és csak hallgatja a fülébe ordító zenét és néz. A gondolatai vissza térnek két zeneváltás közt. Hogy lehetet ennyire önző mindenkivel? Lehet Harry is csak szánalomból hallgatta végig... nem azért mert meg szerette volna. Rá is rá erőltette magát ahogy mindenki másra élete során. Biztos Mia is azért hagyta itt mert már elege volt belőle...
Egy közelgő testet látott amikor meg fordult.
Nem akart senkit nem akart teher lenni még jobban csak el akart tűni minden felelőség nélkül erre volt szüksége nem Harry-re,Miá-ra,Zayn-re vagy a fiúkra. Meg akart halni egyedül valahol messze innen hogy ne vegye el a helyüket valahol ahol senki se jár. Nem akar teher lenni másoknak. De hogy ne legyen teher másoknak ha közben saját magának is az? Meg állt előtte egy bakancs majd le ült mellé semmit nem látott a könnyeitől. Mi van ha megint hallucinál mint régen? Nem akarja ki nyitni a szemeit mert ha nem igazi aki le ült mellette akkor nem lesz arca vagy Mia lesz az és jelenleg nem bírná látni egyiket se. "Mond azt hogy igazi vagy." Mondta leginkább magának és nem a mellette lévőnek.
Meg köszörülte a mellette lévő a torkát szóval igazi... nem tudta hogy ennek örüljön vagy sem. Bakancsból ítélve Harry biztos nem. Talán Z....
Nem tudja biztosan ki akarja e nyitni a szemeit ezért bele szippant a levegőbe és meg érzi az illatát... Mia illata van értetlenül össze ráncolja homlokát. Majd ki nyitja a szemét és....
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 || 𝐋.𝐒. Befejezetlen
Fanfic" Tudod, hogy mondtad, hogy nincs sok barátod, vagy társasági srác vagy? " Harry bólint, kicsúszik a kabátjából, és felakasztja a fogasra. Louis felé fordul, amint belépett, odamegy az ajtóhoz és becsukja maga mögött. "Igen miért?" " Mert " suttogja...