3088 szó! Jó olvasást! ⋆.˚ ☾
.
.
.• 2016.május.24.este. - 25.este. •
Állunk Louis háza előtt. Látom rajta hogy feszült.
"Édes?" Fordulok felé.
"Igen? Mi a baj?" Kapja rám ijedten a tekintetét.
"Semmi csak látom feszült vagy nyugi nem foglak el ítélni semmi miatt eddig se tettem." Simítom meg az arcát.
"Rendben." Bólint majd ki nyitja az ajtót. Be lépünk le veszem a cipőm egy hosszú folyosóval találom szembe magam amiből szobák nyílnak ki.
"Na körbe vezetlek." Fordul balra ki nyitja az ajtót. "Itt található a konyha ahol nem mindig sikerül minden." Mosolyog rám. Be lépek a szobába. Egy komfortos kis hely. "Kérsz valamit?" Álldogál a pult mellet.
"Nem köszönöm." Lépek oda mellé. "Me szorongj a saját házadban édes." Nyomok egy puszit az ajkára. Meg csókol derekamra simítja a kezét fel vezeti a hajamba és el kezd vele játszani miközben csókolózunk. El válok tőle meg simítom az arcát majd hátrébb lépek.
"Na mi van még itt?" Mosolygok rá. Ki sétál utána megyek a mellette lévő szóbába megy be. Amit láttam már a konyhából lévő ablakon át.
"Nappali ami nem sok dologból áll." Forog körbe."Otthonos." Lépek be. Tényleg nincs benne sok benne kannapé,tv,asztal és ennyi.
"Következő a szobám lesz." Kacsint rám. Meg indul ki én továbbra is követem. Az ajtótól jobbra lévő szobába mentünk be. Körbe nézek és az első dolog ami eszembe jutott hogy ez Louis.
"Ez nagyon te vagy." Ül le az ágyára. Én a székén foglalók helyet nézem a képeket a falon. Fel állok a ágy végére ülök és meg nézem a cd-it meg a lemezeit. Sok minden van itt ami jó nem mindegyiket ismerem a szekrényen pár kamera van mellette lemez lejátszó. Végig simítok a és egy random lemezt ki veszek. Exile on main street rolling stones-tól. Nem ismerem érzem Louis tekintettét magamon. Ki veszem a lemezt és fel rakom a lejátszóra. El indul az első dal hátra dőlök az ágyon Lou feje jelenik meg felettem. Nyom egy puszit a számra majd mellém fekszik. Így hallgatjuk a számot.
"Mi a címe ennek a dalnak?" Fordulok felé.
"Rock off." Válaszolja egyszerűen.
"Hogy tudod így? Én nem tudom meg jegyezni a dalok címét."
"Csak a fontosabbaknak tudom." Fordítja felém a fejét. "Az összesnek tudom amelyik meg van fizikailag."
"Wáo! Nekünk is voltak régen azokat el vitte apám azzal a címszóval ezeket nem érdemlitek meg isten nem érdemel meg titeket." Ropogtatom ki a nyakam.
"Mi köze istenek a lemezekhez?" Ráncolja össze a szemöldökét.
"Szerinte az összes zenét amit ő hallgat isten teremtette." Ami kibaszott nagy hülyeség. Mi köze lenne hozzá? És miért csak azt amit ő hallgat? Ha isten létezet és ő teremtette az ember akkor miért nem az összes zenét ő teremtette miért csak azokat? Ennek semmi értelme. Merülök el gondolataimba fel se tűnik hogy Louis fel kell mellőlem.
"Bébi?" Nyújtja felém a kezét.
"Igen?" Fogadom el a kezét és ki kellek én is az ágyból.
"Jól vagy?" Néz rám aggódó tekintettel.
"Persze csak el gondolkodtam." Mosolygok rá.
"Akkor jó." Nyom egy puszit a számra és meg indul ki én meg követem. A nappalival szembe lévő szobába nyit be ami egy fürdő. Egy kád van benne tükör meg igazából minden ami egy fürdőben meg található. Nagy a ház de mégis minden szoba olyan kicsinek tűnik az enyémhez képest. De ez valahogy mégis tetszik olyan komfortosan érzem magam itt. Egy szoba van hátra...
YOU ARE READING
𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 || 𝐋.𝐒. Befejezetlen
Fanfiction" Tudod, hogy mondtad, hogy nincs sok barátod, vagy társasági srác vagy? " Harry bólint, kicsúszik a kabátjából, és felakasztja a fogasra. Louis felé fordul, amint belépett, odamegy az ajtóhoz és becsukja maga mögött. "Igen miért?" " Mert " suttogja...