1040 szó! Jó olvasást! ⋆.˚ ☾
.
.
Be fordultak az utcán és onnan észre lehetet venni a házat ami tele volt graffiti-vel. Oda értek és Harry állt és csodálta a műveket meg szólalni nem tudott. Ő ilyet még csak utcán látott, hisz nem átlagos ha valakinek az egész háza kívülről le van fújva."Mondtam én hogy tetszeni fog és még nem is láttad belülről." Harry csak elismerően nézett Louis-ra és Zayn-re. Meg indultak befelé és mindenhol fények és alkotások voltak. Konkrétan bárhova nézet vagy fény vagy graffiti volt.
"Ennél menőbb dolgot még életemben nem láttam." Értek be a napaliba.
"Köszi ez nem csak az én érdemem hanem a barátaimé nagyon sokat segítettek van egy külön szoba amit mi csináltunk elsőnek úgy volt hogy csak ott lesz graffiti." Mosolygott rájuk. "Na de én össze szedem a cuccokat és utána mehetünk is."
Nézet Louis-ra aki mindent megértve bólintott válaszul."Bébi..."
"Igen édesem?"
"Olyan jó hogy egyre jobban bele látsz a világomba." Louis ezt igazából azért mondta a fiúnak hátha sikerül meg győznie magát erről nem szeretné hogy ilyen dolgok miatt Harry szakítana vele. Bárkit ( Eleanor ) akit eddig közelebb engedett mindig el hagyták. De úgy érzi Harry más ő neki másnak kell lennie.
"Annyira örülök hogy ilyen közel engedsz magadhoz... és meg mutatod vagy el mondod a dolgokat ez nagyon sokat jelent nekem."
"Mivel ti be engedtetek a világotokba így én is be engedlek az enyémbe csak nekem több idő... de próbálkozom."
"Ez a lényeg és ezért hálás is vagyok. Legalább nem csak a látszat Louis-t fogom meg ismerni aki szereti a romantikus filmeket." Erre mind ketten fel nevetek. Zayn pont ekkor lépett be a szobába egy nagy táskával. "Majd el kell menünk a fiúkhoz. Mert még mindig tőlük szerzem a cuccot." Mondta miközben a maradékot ki vette a szekrényből és be rakta a táska legaljábba. "De ha nem szeretnél velük találkozni meg értem, el tudom intézni egyedül is."
"Kik azok a fiúk?" Kérdezte Harry Louis-ra nézve aki Zayn-re pillantott hogy ő válaszoljon rá.
"Luke, Calum, Ashton, Michael." Hadarta el. Majd le ült és be kapcsolta a tv és nézte nem törődve a körülötte történő dolgokkal. Próbált minél kevesebbet mondani mert úgy tűnik Louis tényleg nem mesélt semmit Harry-nek hónapokig. Bár ők erről évek óta nem beszéltek, azon csodálkozik hogy meg nyílt és nem próbálja el titkolni az egészet a fiú elől bár ha komolyan gondolja nehéz is lenne egyszer úgyis minden ki derül. Örül hogy meg találta a kis Rocker Harry-t főleg mert neki mesél Miáról. Néha úgy érzi ő hibája részben nem nyílt meg neki Louis evvel is védve őt és saját magát.
Zayn sose volt az a lelkizős típus lehet ezért is fogadta el ennyire könnyen el mikor Mia és Louis arra kérték legyen csak ott és semmi más dolga nincs. Utólag már bánja nem beszélgetek annyit Miával. Hiányzik neki a lány ő volt az egyetlen aki tényleg meg értette miért teszi ezeket a dolgokat hogy egy cseppnyi boldogságot érezzen akár csak egy percre is Zayn-ek mindig más és más okozott épp örömöt. Vagy legalább is az agyát épp mivel tudta be csapni. Nem is vette észre hogy ki folyt egy könnycsepp ami végig suhant az arcán. Nem szabadna ilyen dolgokon törnie az agyát főleg nem Louis-ék előtt."Z jól vagy?" Nézet rá Louis aki nem is sejti mennyire látja benne a nővérét.
"Igen, csak gondolkodtam." Állt fel és ki kapcsolta a tv-t evvel jelezve hogy indulhatnak.
"Rendben. Amúgy a kérdésedre a válasz el megyek veled a fiukhoz egy feltétellel."
"Mi lenne az?"
"El megyünk szívni és inni hatan mint régen a falakhoz. És úgy teszünk mintha nem szartak volna a fejemre két évig és minden rendben lenne úgy mint régen."
"Meg dumálom velük. Akkor ti el mentek most randizni én meg el megyek hozzátok és majd jössz utána mehet. Benne vagytok?"
"Én határozottan igen." Állt meg Harry-vel az oldalán az ajtón kívül.
"Én is." Mondta félénken. Majd el indultak nem tudja merre mert nem ismerte a környéket. És azt se tudta hová szeretné Louis vinni randizni, bár neki mindegy volt csak vele legyen. Egy idő után Zayn el köszönt tőlük és telefonálva el deszkázott.
"Hova viszel?" Fordult mosolyogva Louis felé.
"A helyedre mostanában nem voltunk ott és csak az én dolgaimmal foglalkoztunk. Ideje hogy te is meg nyugodj és közben időt még időt is tölthetsz velem."
"Én akkor vagyok a legnyugodtabb mikor veled vagyok és mindegy hol." Lehet egy puszit az arcára. Harry-nek kezdett ismerős lenni a környék el értek a park közelében amin át is sétáltak nem voltak sokan mert hétköznap délután volt. El indultak a híd hoz majd el is értek a kis helyére. Harry-nek fel ért egy mennyországgal mikor Louis-al volt itt a két kedvenc dolga egy helyen. Az volt számára az igazi nyugalom külön külön is hatásos de együtt a legjobb. Annyira hálás hogy Louis ennyire figyel rá nem is tudta mennyire szüksége volt erre ezek a napok után annyi minden történt közöttük nem is gondolt arra hogy esetleg őt is ennyire meg viselik amik Louis-al történtek. De most nem törődik azokkal a dolgokkal most csak ő Louis és az eldugott kis helye nyugalmát élvezi ki. Nem beszélgetnek csak élvezik a körülöttük lévő nyugalmat. Órák telnek el így mikor Harry meg szólal.
"Lassan mennünk kéne kezd hideg lenni." Állt fel majd kezét nyújtotta amit el fogadott a másik.
"Rendben. Tetszett?" Indultak meg a park felé.
"Igen. Szeretek veled csak úgy létezni és semmit nem csinálni." Mosolygott az alacsonyabbra aki viszonozta.
"Jobb volt mint az elő randink."
"Az biztos."
...
Harry háza felé el beszélgetek nevetgéltek. Meg beszélték hogy Louis majd írni fog neki ha úgy érzi. Meg álltak az ajtó előtt egy gyors búcsú csókot adta a másiknak majd Harry végig nézte hogy Louis ki gördeszkázik az utcából. Nagyon vonzónak találta alapjáraton a fiút de így még jobban.
Louis haza gördeszkázott zenét hallgatva ez egy nagyon jó délután volt számára remélni Zayn-nek sikerült beszélni a fiúkkal és kicsit ha csak egy éjszakára is de lehetne minden olyan mintha semmi nem történt volna. Reméli hogy ő is tudja ehhez tartania magát mert nagyon szeretné de nem tudja mit fog reagálni rájuk hisz két éve nem beszéltek. Csak nem fog káoszba fulladni az egész éjszaka.
ESTÁS LEYENDO
𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 || 𝐋.𝐒. Befejezetlen
Fanfic" Tudod, hogy mondtad, hogy nincs sok barátod, vagy társasági srác vagy? " Harry bólint, kicsúszik a kabátjából, és felakasztja a fogasra. Louis felé fordul, amint belépett, odamegy az ajtóhoz és becsukja maga mögött. "Igen miért?" " Mert " suttogja...