3584 szó! Jó olvasást! ⋆.˚ ☾
.
.
.• 2016.május.13.-14. hajnal. •
Ott ült és nézte a tengert. Luke ő ott volt mellette ott ült fizikailag és Mia pulcsija volt rajta. (kék nirvana pulcsi)
"Úristen Luke te itt vagy... én annyira sajnálok mindent." Nem válaszolt neki. Ugye nem? Nem az történik ujra meg? Louis gyorsan elé térdelt és fel húzta a maga elé bámuló fiú pulcsi ujjait. "Ne...ne ne neeeeeeeeeeeee." Ordította teljesen ki kelve magából. "Neee.. ne ne neee mond azt hogy ez egy álom Luke Luke ugye fel fogok ébredni ez egy álom." Futott be a vízbe Louis majd el kezdte magát fröcskölni.
"Nem igaz hogy nem kell fel ilyen nincs. Fiúk mit csináljuk?" Nézetek le a remegő fiúra akiről szakadt a víz és csupa homok volt. "Neee nem történhet meg újra Luke neee.." ordított Louis aggodalmas tekintettel néztek Zayn-re.
"Van egy ötletem. Mennyetek arrébb." A fiúk arrébb mentek és Zayn intett Luke-nak hogy jöjjön oda. "Vedd le a pulcsid." Tette amit mondott. "Köszönöm. Most mond neki igazi vagy és fel kell ébredni-e próbáljon meg ki menni a vízből és húzza le a pulcsid ujjait." (Senki nem értette miért pont ezeket kell mondania Luke-nak de ha ez kell hogy Louis jól legyen.) Bólintott majd el mondta azt amire a fekete hajú kérte. Louis levegőt kapkodva riadt fel.
"Úristen úristen Luke..." olyan szorosan ölelte magához a fiút levegőt alig kapott.
"Köszönöm Zayn." Ölelte meg őt is. "Én... nem tudom mi-""Nagyon ránk itjesztetél kicsi rocker. Na de nem úgy volt hogy úgy teszünk mintha semmi nem történt volna?" Kérdezte Michael viccelődve.
"Vagy már nem?" Nézet Zayn-re és Louis-ra. Fekete hajútól egy gyilkos pillantást kapott."Ömm..én sajnálom.. hogy ezt is el rontottam..." állt fel és söpörte le magáról a homokot. "Sziasztok. Z majd otthon találkozunk." Intet a fiúknak. Utána sétáltak majd fel kapták és el kezdtek vele az óceánba rohanni nevetve. "Fiúk tegyetek le.." ordított nevetve. "Haza akartam menni hogy ne tegyem tönkre az estét." Majd bele rakták a vízbe és el kezdték fröcskölni. "Mit csináltok?" Tartotta kezeit arca elé hogy ne mennyen a szemébe a víz.
"Ki mossuk belőled a hülyeséget aztán el megyünk a DEMONS-ba meg inni valamit aztán graffiti-zünk és szívunk. Na mit szólsz Rocker ? Sikerült már ki tisztítanunk a buksidat?"
"Igen!" Mondta határozottan de el nevetve magát. Hogy nem beszélt ezekkel az emberekkel két éven keresztül? Olyan jókat lehet velük szórakozni bulizni még inkább. Aztán rá jön miért... Próbálja figyelmen kívül hagyni ezeket a dolgokat. Ki sétálnak a vízből ami mellesleg nem a legmelegebb volt.
"Na mehetünk? Mindenki meg van?" Kérdezte Z.
"Igen." Mondták egyszerre.
"Remek. Akkor irány a DEMONS." Sétált oda az ott hagyott táskáért majd meg indultak beszélgetek és figyelmen kívül hagyták azt a tényt hogy egy órát sétáltak miatta. (Ami Louis-nak ide felé nem tűnt csak húsz percnek annyira el merült a zenében.)
...
Be fordultak a graffiti-vel teli utcába. Louis nem tudta be határolni az érzéseit minden fajta kavarodott benne, evvel a hellyel kapcsolatban. Miára emlékeztette őt és arra a szép időkre amiket itt töltöttek. El mosolyodott majd a fiúkra nézet akik beszélgetek Zayn meg simította a kezét rá kapta a tekintetét.
"Jól vagy?" Suttogta.
"Igen azt hiszem, semmi nem változott ez tetszik mintha vissza mennénk az időben csak ő hiányzik." Mondta majd rá gyújtott egy cigire.
ESTÁS LEYENDO
𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 || 𝐋.𝐒. Befejezetlen
Fanfic" Tudod, hogy mondtad, hogy nincs sok barátod, vagy társasági srác vagy? " Harry bólint, kicsúszik a kabátjából, és felakasztja a fogasra. Louis felé fordul, amint belépett, odamegy az ajtóhoz és becsukja maga mögött. "Igen miért?" " Mert " suttogja...