Chapter 27

16 1 0
                                    

5233 szó! Jó olvasást! ⋆.˚ ☾
.
.
.

• 2016.május.23.este. - 24.este. •

Az ajtó előtt állok már vagy 10 perce. Amennyire nagy volt a lelkesedésem ahogy meg láttam úgy el is tűnt. Még mindig minden úgy van mint amikor Zayn el vitt innen. Rá teszem a kilincsre a kezem majd le nyomom. Nyikorog egy kicsit a régi ajtó ami már borzasztóan néz ki miattam... le hajtom a fejem és próbálok szép dolgokra gondolni amik ebbe a szobába történtek. Nagy levegőt véve fel pillantok még mindig az ajtóra. El számolok tízig és kintebb nyitom egy kicsit az ajtót.

"Oké huh Louis sikerülni fog." Biztatom magam suttogva. "Így tovább már csak egy kicsi hiányzik és meg lesz." Még egy kicsit kintebb nyitom és így tovább a feléig. Be rakom a lábam a szőnyegre. A rég nem érzet puha anyag kellemes érzéssel tölt el, evvel fel bátorodva ki nyitom teljesen az ajtót. Fel emelem a tekintettem a szőnyegről a rég nem látott szoba rész tárul elém. Fel kapcsolom a lámpát hogy jobban lássam. Be csukom az ajtót le hajolok fel vegyem a cd-ket majd a szembe lévő falnak hátat fordítok és neki dőlve le csúszok a szőnyegre. Elsőnek a "For my baby Z"-t sikerül meg néznem. Meg fordítom és el olvasom a dalokat amik a hátulján lévő papíron van.

"November Rain - Guns N' Roses"
"Heart-Shaped Box - Nirvana"
"Vermillion Pt. 2 - Slipknot"
"Warned you - Good Morning"
"Poison - Alice Copper"
"Too Young to Fall In Love - Mötley Crüe"
"New Flesh - Current Joys"
" Nothing Else Matters - Metallica"
"Over and Over - Three Days Grace"
"Can't Help Falling In Love - ICE NINE KILLS"
"A Grave Mistake - ICE NINE KILLS"
"Tarantula Girl - VIOLENT VIRA"
"My Hero - Foo Fighters"
"Don't Cry - Guns N' Roses"
"I hate Myself for Loving You - Joan Jett & The Blackhearts"
"Love Me to Death - Slipknot"
"Give It Away - Red Hot Chili Peppers"
"A little Piece of Heaven - Avenged Sevenfold"

Tizen kilenc szám van rajta. Ki nyitom és egy polaroid kép esik az ölembe. Zayn van rajta az óceánnál egy zöld pulcsiban a fején hallász sapkával. El mosolyogok rajta majd vissza rakom a tartóban és le rakom magam mellé. Nagy levegőt veszek és az enyémért nyúlok. "My little rocker" rá esik az egyik könnycseppem le törlöm róla majd meg fordítottam nagy levegő vétel után el olvastam a dalokat.

"Pain - Three Days Grace"
"Wasting Love - Iron Maiden"
"Tried of You - Foo Fighters"
"Spiders - System Of A Down"
"Can't Stop - Red Hot Chili Peppers"
"Red Cold River - Breaking Benjamin"
"I Am Machine - Three Days Grace"
"Give Me a Sing - Breaking Benjamin"
"Scars - I Prevail"
"I Don't Wanna Stop - Ozzy Osbourne"
"Sleepwalking - Bring Me The Horizon"
"Knock Me Down - Red Hot Chili Peppers"
"Chop Suey! - System Of A Down"
"Know - System Of A Down"
"The Great Gig In The Sky - Pink Floyd"
"Eclipse - Pink Floyd"
"Have a Drink On Me - AC/DC"
"So Far Away - Avenged Sevenfold"
"Years of Silence - Thurisaz"
"Black November - ShamRain"

Húsz szám volt rajta a nagy részét már ismertem mert vagy ő mutatta nekem vagy már hallottam a szobájából éjszakánként miközben zokogott és azt hitte nem hallom. Néha be mentem hozzá és meg öleltem és együtt sírtunk azon az ágyon vagy épp a padlón. Az ágy felé fordítom a fejem még mindig ugyan olyan mint aznap reggel. Minden pontosan ugyanolyan kivéve én. Fel állok oda sétálok az asztalához le veszem róla a cd lejátszót bele dugok egy fejhallgatott amit ott találok mellette. Ki nyitom a cd tartott és abba is egy polaroid kép van rólam. Fekete pólóban mosolygok a kamerának egy erkélyen. Emlékszem erre mikor készült imádott képeket csinálni amikor boldognak érezte magát ezzel emlékeztette magát ezekkel a képekkel nem mindig olyan rossz. Ezekkel a képekkel kapaszkodót a boldogságba. Ezekkel a képekkel a múltba. Ezekkel a képekkel kapaszkodót a pillanatokba. Sok mindent jelentettek neki ezek a képek és nekünk is mintha ez egy jel lett volna hogy jól van.... mind jól voltunk. Bele raktam a cd-t a lejátszóba és le ültem a székére egy meg tekert cigit vettem észre az asztal lábánál le hajoltam hozzá meg szagoltam és fű volt. Ki nyitottam a fiókját mindig tartott ott gyújtott sok minden más mellet. Csak nem haragszik meg ha el szívom? Meg állok a mozdulataimba.

𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤 || 𝐋.𝐒. Befejezetlen Where stories live. Discover now