Yine oy ve yorumlarınızı bekliyorum :) Yazım hataları için üzgünüm. Geç geldiği içinde ...Kahvaltımız kapı ile bölünmüştü. Gelen bir çift yılan gibi kahverengi göz Melodi idi. Niye geldiğini bile sormadan içeri girmişti.
"Güven sen Günce ile gerçek sevgili değilmişsin Alperden duydummmmm" demesi ile olduğum yere çakıldım diyebilirim. Sevgili yalancı görümceklerim açıklama beklercesine Güven ve bana bakmaya başladılar. Hayatım hiç düzgün gitmez ki. Ufuktur Melodidir . Güven " Evet doğru duydun ve doğru duydunuz ablacım. " dedi. Ben ise diyecek bir şey bulamamıştım. Melodi " Güvencimmmm aramızdaki engeller olmadığına göre ilişkimize yeniden başlayalım" dedi. Inadına yapıyordu. "Günce beni seni seviyorum gerçekten" dedi Güven. Ben ise tepki vermedim. Sadece Melodiden kurtulmak için öyle yaptığını düşünüyordum. "Güven seninle ARKADAŞIZ" demekle yetindim. Telefonumu vs. eşyalarımı alıp evden çıktım. Ah be Güven ben seni çok sevdim. Yoldan geçen taksi ile eve gittim. Klasik annemin çekimdir falan sorularını kısa cevaplarla geçiştirdim. Çok garipti. Bir insana bir o kadar yakın olup bir o kadarda uzak olmak. O benim herşeyimdi. Ben ise onun sevgilisinden kurtulmak için beni sevdiğini dile getirebileceği insandım. Yine ben ise onun yalancı sevgilisiydim. Böyle zamanlarda insan neler yapardı ki? Normal kızlar gibi olsam alışverişe çıkardım ki alışveriş normal zamanda bile bana eğlence değil işkence olarak geliyordu. Biraz konuşmaya ihtiyacım vardı. Şansım var ise Ceren telefonu açar ve buraya gelirdi. Şuan elimde olan tek şey elimde hiç birşeyin olmaması gibi saçmaydı. Ceren ilk çalışta telefonu açmıştı.
" Cero kanka hiçbir şey sormadan bize gel." "Günce sesin iyi gelmiyor ! Tamam hemen geliyorum" dedi. En iyisi kafa dağıtmak. Uzun zamandır yoğunluktan tv açamıyordum. Bizim dizinin tekrarı vardı. Güvenin geldiği bölüm beni uzaktan izlediği bölüm. Tabi bu arada anemin yeni bölümde neler olacak diye ağzımdan laf alma çabaları vardı. Annem bile olsa ipucu falan yoktu. Yaklaşık yarım saatin sonunda Ceren gelebilmişti. Olanları en başından anlattım. "Günce şimdi sen Güveni mi seviyorsun vay be yılın aşkı olur ". "Geç dalganı aman be gökyüzü olsa kafamı kaldırıp bakmam ( Alıntıdır bu söz ) ". "Öyle mi Günce anladım". dedi. Cerenin telefonunun çalması ile bana " Günce seninki" dedi. Açtı. "Evet Güven yanımda vereyim tamam" diye konuşup bana verdi. Bu arada da telefonu hopörlöre aldık. "Efendim Güven". "Günce üzgünüm kötü oldu bugün. Saat 8 de seni alacağım önemli hatta çok önemli birşey konuşacağız". "Geleceğim demedim hem ölsen bile umrumda olmazsın hem konuşacak birşey yok. Alpere de helal olsun bunu gazeteciler duysa çok çok reklamımız olur. Yani konuşulacak birşey de yok Güven" diye sitemlerimden sonra kapattım. Zaten bitmişti. Hayatım oldukça yoğundu. Bir başkasına ihtiyaç yoktu. Cerenin bir süre bana kızmalarından sonra filim izlemeye karar verdik. Cipsler mısırlar yakında şişko olurum izleyiciler beni beğenmez. Evet şuanki piskolojime göre aşk ve dram karışımı olan bir filim izliyoruz. Seni seviyorum adamım filimin adı da. Ceren de ben de salya sümük ağlıyorduk. Peçeteye de ihtiyaç yoktu. Ellerimizle göz yaşlarımızı siliyorduk. Saat 7 ye kadar filim izlemek ile geçmişti. ( Biraz sonra olacaklarda yazara kızmayın hem multideli Ben seni çok sevdim şarkısını dinlemeyi ihmal etmeyin). Cerenin dürtmesi ile ona cevap verme isteği uyandı. "Gitmeyeceğim Ceren hadi başka filim bul da izleyelim" . " Günce bu 4. filimdi." . Evet birazcık fazla olabilir. Biraz önce izlediğimiz filimin müziği tam beni ve bizi anlatıyordu. Cem Adrian Ben Seni Çok Sevdim.Bir istiridyenin kıymetli incisini sakladığı gibi saklarım seni.
Bir bahar dalının narin tomurcuklarını sakındığı gibi korurum seni.
Çok derin...
Derinlerimde ellerin...
Bir armağan gibi Tanrı dan bana...
Kış Güneş'inde altın kirpiklerin...
Ben seni çok sevdim.
Ben seni çok sevdim.
Belki zordur anlaması sessizliğimden...
Ben seni çok sevdim.
Ben seni çok sevdim.
Sen oku kelimeleri gözlerimden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncu Asistan
Teen FictionHayatıma Atakan Zorbey girdikten sonra aksiyon birgün eksik olmadı. Atakan Zorbey kim mi ? Kendisi benim patronum olur ben onun asistanıyım. En azından şuan. Kendisi televizyon ve Sinema aleminin bir numaralı başrol oyuncusu. Ben okuduğunuz gibi A...