Atakan'ın solmuş yüzüne baktım. Cenaze işleri ve annesinin ölümü onu parçalamaya yetmişti bana göre. Ama karşıdan o kadar güçlü gözüküyor ki onu benim kadar yakından tanımayan biri onun duygularını tahmin bile edemez. Kocaman evin içi dolup taşıyordu. Bende bir yandan taziye için gelenler ile ilgileniyorum ve Atakan ile uğraşıyorum. Çalan telefonuma baktım ve hemen bir kenara geçtim ve telefonu açtım. "Buyurun Sena Hanım." dedim. "Günce Hanım bugün kontrolünüz var. Galiba unuttunuz hatırlatmak için aradım." "Teşekkürler Sena Hanım ama kontrolü ileri bir tarihe atsak bu aralar durumlar karışık da. Hem bebeğim de gayet iyi." "Peki iyi günler Günce Hanım." dedi bebeğim doktoru. Arkamda duran nefes ile irkildim. "Kontrollerini aksatma Günce." dedi Atakan. Ve konuşmaya devam etti. "Yoruldun sende bebekte isterseniz sizi eve yollayim." "Hayır Atakan sağol." Nedenini bilmediğim bir ciddiyet bürüdü yüzünü. "Günce eve git" "Atakan hayır senin yanında kalmak istiyorum." dedim. Bir şey demeden onun peşinden içeri girdim. Nedeni anladım. Güven ve Ceren ikilisi. Onları görmezden gelerek diğer taziye ziyaretine gelenler ile ilgilendim. Doğukan'ın (Atakan'ın kardeşi) yanıma gelmesi ile bu işte bi bokluk olduğunu anlamam bir oldu. "Yengecim eski eşin gelmiş." dedi. Çıktı işin kokusu. Sadece uzaktan onlara sizden tiksiniyorum bakışı attım. Kendimi kötü hissetmeye başladığımda Atakan a işaret yapıp evden hızlıca çıktım. Elimi karnımın üstüne koyup bebeğim ile konuşmaya başladım. "Bebeğim niye böyle yapıyorsun? Bak ben iyiyim biliyorum sen bunları hissediyorsun. Ama sen bunlara yorma minik bedenini. Tamam belki senin cinsiyetini meraktan ölüyor olabilirim ama süpriz olsun demi. Aslında bir kaç isim düşündüm. Uzay nasıl mesela? Toprak? Atlas? Gökalp? Yağmur? Güneş? Damla da olur. Ayyy " kendi kendime konuşmamız sonlandırdım. Okuduğum bir kitapta bebek ile anne karnında konuşmanın öneminden bahsediyordu. Arabama binip Atakan ile benim olan evime gittim. Hızlıca uzandım. Çalan kapıya bakmak için yerimden kalkacağım sırada içimdeki minik bedenin kıpırtılarını hissettim. İster istemez yüzümde çarpık bir gülümseme oluştu. "Bebeğim niye bu kadar heyecanlandın ki? Kim gelmiş acaba hemen bakalım. Kapıyı açınca Ceren'i görünce tiksinme ve kusma hissi oluşmuştu."Ne vardı Ceren?" "İçerde konuşmak daha iyi olur." "Peki gir içeri." dedim. Atakan'dan dolayı evi çok iyi biliyordu. Hemen yerleşti ve konuşmaya başladı. "Günce biliyorum." "Neyi?" "Senin hamilelik olduğunu." dedi. Kalp atışlarım hızlanmıştı. "Yani Ceren?" "Adı Uzay veya Güneş olsun diyecektim. Bugün bahçede duydum seni. Hayırlı olsun. Şuan senin karşında bu kadar yabancı olduğum için özür dilerim." dedi. "Özür dilemek mi? Komik olma Ceren. Sence ben seni affeder miyim? Hatta sizi? Biriniz kocamdı digeriniz yakın arkadaşım. Ama ben onları öyle sanıyordum. Cevabını aldığına göre gidebilirsin yolu biliyorsun değil mi?" "Tabi öyle Günce." dedi ve gitti.
"Günce ben geldim." "Günce nerdesin?" diye seslenen Atakan'ı fark ettim uyku sersemliği ile. "Geliyorum" dedim bir yandan üzerime hırkamı geçirirken. "Gelmişsin. Nasılsın şuan?" "Benim sana anlatmak istediğim bir şey var Günce." "Dinliyorum Atakan" "Günce biliyorsun ben ailem ile görüşmüyordum annem dışında. Şimdi annemi kaybettim. Ve bunu onların yanına koymayacağım. O yüzden taşınıyoruz." "Anlamadım?" "Bizim bir şirketimiz var ve annem ölünce şirket yönetimi vs hepsi bana kaldı. Yani İstanbul'a taşınıyoruz. Ben zaten hemen ordaki çalışanlara haber verdim. Eşyalı güzel bir ev ayarlanmış hatta bebek odası dahil. Bebek için size özel bir doktor da ayarlanmış. Yani hiç yabancılık çekemezsin. " dedi. Kulağa garip kaçan fikri onaylamak için ağzımı açtım" Ne zaman gidiyoruz? " " Yani onayladın gidiyoruz. Peki bu gece üçe biletimiz var."dedi. "O zaman ben ailem ile konuşayım vedalaşayım. Sonra Sena hanım ile bebek hakkında konuşayım." "Bir sorun yok değil mi Günce? Bu arada cinsiyeti merak etmiyor musun?" "Hayır Atakan. Bizim aile geleneği. Annemde benim cinsiyetimi öğrenmemiş." "Anladım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncu Asistan
Teen FictionHayatıma Atakan Zorbey girdikten sonra aksiyon birgün eksik olmadı. Atakan Zorbey kim mi ? Kendisi benim patronum olur ben onun asistanıyım. En azından şuan. Kendisi televizyon ve Sinema aleminin bir numaralı başrol oyuncusu. Ben okuduğunuz gibi A...