Bölüm 28 - Tokat

20 5 3
                                    

Huzurlu bir uykudan tokatlanarak uyandım.

Önümde sarmaşık kadın duruyordu.

Botokslu suratını yüzüme yaklaştırmıştı.

"Réveillez-vous, putain!" diye bağırıp suratıma iki tane sağlı sollu şaplak attı.

"Ne yapıyorsun deli karı!" diye bağırdım öfkeyle.

Kadın bağırmam ile korkarak geri sıçradı.

Üstüne atlamak için ileri atıldım.

O botokslu suratını parçalayacaktım.

Sarmaşıklar kalkmama izin vermedi.

Geri oturdum.

"Vous m'avez fait peur, vous êtes fou ou quoi?!" diye bağırdı kadın.

"Ne diyorsun be kadın! Dilimizde konuşsana!" diye bağırdım.

Birbirimize bağırıyorduk.

Ben oturduğum yerden İngilizce hakaretler savurdum.

O da uzun tırnaklı parmağını bana uzatarak Fransızca bir şeyler söyledi.

Olay çok uzamadan içeri sarı saçlı, takım elbiseli, güneş gözlüklü bir güvenlik girdi.

Güvenlik telaş içinde, "Ne oluyor burada?" diye sordu

"Bu aptal karı beni boğdu! Az daha ölüyordum!" diye bağırdım.

Adam ikimizin arasına girip bana döndü, "Tamam, öncelikle sakin olun." dedi ve Lierre Torsik'e döndü.

Güvenlik: "L'homme prétend que vous l'avez étranglé, Mme Lierre." dedi

Ne diyorsun lan arkamdan?

Anladığım tek şey Lierre dedi.

Kadın telaşlı telaşlı konuşmaya başladı. Yine saçma sapan Fransızca bir şeyler söyledi, "Je parlais à Kek Man au téléphone, mais il m'a trompée ! Et il a eu le culot de m'envoyer des photos nues de lui et de la fille. J'étais tellement en colère que je n'arrivais pas à contrôler ma force. Quand j'ai repris mes esprits, j'ai réalisé que j'avais écrasé les lianes. Quand je me suis réveillée, il a commencé à me crier dessus."

Bir tek Kek Adam dediğini anladım.

Kek Adamı bilmeyen yoktur.

Kek yiyince anormal bir şekilde güçlenen bir kahraman.

Kadın ona mı sinirlenmiş?

Ya da şuan beni unuttular başka bir şey konuşuyorlar.

Kadın konuşmasını bitirince pilot mikrafondan konuşmaya başladı: "Birazdan iniş yapacağız yerlerinize geçip kemerleriniz bağlayın" dedi.

Glass Adam (S. FİNALİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin