Bölüm 16 - Asansör

26 4 3
                                    

Asansör yavaşça hareket etmeye başladı.

Asansör müziği...

Ne yazık ki gevezeliği tutan Frank, müziğin tadını çıkarmama engel oluyordu.

Ben ortada, askerler dört bir yanımda, Frank kat tuşlarının bitişiğinde, Tayt adam ise köşede konumlanmıştı.

Frank: "Dünyanın her yerinde ortaya çıkan insanüstü güçlere sahip insanlar, güçlerini kötüye kullanmaya başlayınca 2000'li yıllarda suç oranları artmaya başladı."

Asansör B6'da durdu.

Asansör müziği tatlı tatlı çalmaya devam ediyordu.

Kapı açıldı.

Gözlüklü, beyaz önlüklü genç bir kadın gözüktü.

Asansörün dolu olduğunu görünce "Siz inin ben sonra inerim" dedi.

Kapı kapandı.

Frank konuşmasına devam etti: " 2012 ise dünya genelinde yasadışı faaliytelin zirve yaptığı sene oldu. Bu yüzden 2012 senesi için Kıyamet Yılı da denir."

Taytlı adam köşeden araya girdi: "Bu Kelebeğin ortaya çıktığı yıldı değil mi?"

Frank: "Evet Bay Taramalı Tırnak. Kelebek, Kuzey Kore'de ortaya çıktı ve uluslararası olarak çalışarak birçok ülkede suç oranlarının düşmesine yardım etti."

Taramalı Tırnak...

İsme bak.

İyi ki görünmezim.

Yoksa gülmemek için yaptığım surat ifadesini görebilirlerdi.

Yüzümü buruşturup kendimi tuttum.

Asansör durdu yavaşça.

Kapı açıldı.

Ben de Taramalı Tırnağı zorbalamaktan kurtuldum.

Sırayla kapıdan çıktık.

Küçük bir koridordaydık.

Duvarlar metaldendi ve 5 tane kapı vardı. İki sağda, iki solda, bir önde.

Öndeki kapıya ilerlerken Frank konuştu: "Hayalarıma attığın tekmeyi saymazsak herhangi bir sorun çıkartmadın."

Parmak izi, yüz taraması ve şifre.

Şifreyi gördüm.

Kapıyı açarken ekledi: "Sorun çıkartmaman güzel..."



Glass Adam (S. FİNALİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin