Lucifer

3 1 0
                                    




Tam çizdiğim kalkana adım atacaktı ki hızla arkasına baktı. Anlaşılan arkadan gelen iblislerin konuşmaları dikkatini dağıtmıştı.Homurdanan iblisler ne olduğunu kavramaya çalışıyordu. O arkaya baktığı sırada ben de hemen arkamda duran Bars'a bakmıştım. Bu benim yaptığım büyük bir hataydı. Lucifer bu yaptığımı fark etmiş sinirle benim yanımda bitmişti. Elleri boğazıma bir pençe atmış hızlı reflekslerim beni bu ölümcül hareketten ufak bir sıyrıkla kurtarmıştı.

"Hala beni sevmiyorsun. Hala beni istemiyorsun. Sen bu defa ölümü ellerimden tadacaksın."

Yanımda bitmiş ve ben daha kılıcımı elime alamadan bu defa karnıma bir darbe almıştım. Kalkanın içindeydik. Yine de planım işe yaramış Lucifer'ı kalkana çekebilmiştim. Ben acı içinde kıvranıyordum. Sanki karnıma gelen darbe beni öldürüyor gibiydi.

Bars'a işaretimle o da kalkana girer girmez ellerimiz birleşti. Etrafımızı saf kanlar sarmalarken en arka da halkımız vardı. Bars'ın endişeli bakışları göz yaşlarına karışıyordu. Ağlıyordu. Çektiğim acıyı biliyor benim için ağlıyordu. Canım yanıyor ama öldürme arzum dik durmama yardım ediyordu. "İyiyim odaklan!" Bars belli belirsiz başını salladı. Bakışları hala bendeydi. Biz birleşmeyi tamamladığımızda onun da canı yanıyordu artık. Şimdi artık büyü zamanıydı. Biz büyülü kelimeleri söylediğimizde diğer Elfler de bizimle tekrar ediyorlardı.

"kcab luos ruoy gnillac ma ı.

snigiro ruoy ot kcab uoy gnignirb ma ı.

niaga fle na ouy gnikam ma ı.

ouy yortsed ı neeuq dnd gnik sa."

"Beni bununla durdurabileceğinizi mi sanıyorsunuz?"

Lucifer konuştuğunda diğer çoğu iblislerin çoktan elfleştiklerine şahit olmuştuk ve oracıkta kül oldular.

"Ben böyle kolay yok olmam. Seni görmek için tekrar geleceğim Eva." cümlesi biterken ona yardım eden kızıl saçlı elf belirdi. Bizim kalkanımız elfleri engellemek için değildi.Biz onu tamamen unutmuştuk. elini kolunu sallaya sallaya kalkanın içine girip Şeytan Kralı kaçırabilmişti. Bu sayede girebilmişti. Çabucak onu alıp ortadan kaybolduğunda ejderha da onları takip etmiş olacak ki o da gitmişti. Bir süre sessizliğin içinde kalan iblisler savaşmaya başlamışlardı. Büyü bozulmuştu; susmamızla.

Biraz önce gittiğini sandığımız Ejderha en kötü haliyle bizim evlerimize ateş püskürtüyordu. Kalan iblisler de halkımıza saldırıyordu. Her nasıl yaptılarsa bizim koruyuculardan bir kaç tanesini yere sermişlerdi. Hernius Ankasını çağırdı çabucak. Ejderhayı o halledecek, beraber savaşacaktık. iblisler aptal olabilirlerdi ama kör kütük sadıktılar Lucifer'a. Ona yaptığımız şey onları daha çok kızdırmış, intikam için yanıp tutuşuyorlardı. Her yer kanla kaplandığında okumla kavime saldıran iki iblisin üstte olanını öldürdüm. Alttakini kendi halletmişti. Başını olumluca öne salladığında aslında hepsinin işinin bizi korumak olduğu açıktı. Bizi korumak neden bu kadar önemliydi biliyordum. Saf kan devam etmek zorundaydı. Bizden önce annelerimiz bunu hep yapmışlardı. Ağaçlar Esila'nın yönlendirmesiyle iblislere dal fırlatıyor hayvanlar yerden aldıkları taşları atıyorlardı. Bütün orman bizim yanımızda savaşıyordu. Kökler iblislerin ayaklarına dolanıyor, onları durdurduktan sonra elfler işlerini bitiriyorlardı. Kılıcım elimde üzerinden yeşilimsi sümüksü bir kanla kaplanmıştı. İblislerin kanı. o kadar iğrenç kokuyorlardı ki midemi bulandırıyordu.

Herkes elinden geldiğinde savaşıyor yok etmeye çalışıyordu. iblislerin yarısı ölmüştü evet ama hala sayıca bizden üstündüler. Dora iblisleri kontrol altına alıyor birbirlerine öldürtüyordu. herkes tüm gücüyle savaşıyordu. Bars biraz ileride 3 iblisi aynı anda öldürdüğünde kalbim tekledi. çok karizmatik göründüğünün farkında mıydı acaba? ona tekrar tekrar aşık oluyordum.

ELFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin