O sa te gasesc

130 12 0
                                    

Luca
Nu poate fi acesta sfârșitul nostru, sfârșitul tău. Durerea care o simt nu e una care poate fi experimentată nici fizic dacă ți ceva mi-ar tăia mâinile nici nu aș simți.
Lovesc asfaltul plin de moloz din clubul meu, clubul în care și-a pierdut viața singura ființă care m-a iubirea.
-Luca, revinoti! Nu știu cine e și nici nu îmi pasă nu vreau să aud pe nimeni vreau să mor vreau să fiu cu ea. Luca ascultă-mă !
-Pleca!
-Luca gândește-te, telefonul, firma în pericol apoi clubul.
Cred ca e Royce, și îmi revin în minte minutele dinainte sa o părăsesc. Am fost chemați departe de aici.
-A fost o diversiune, Raven nu e acolo!
-Dacă e ? Nu pot să procesez nimic gândul meu e cum e ea, unde e ea.
-Nu e ai auzit și tu ca clubul a fost eliberat.
-Dar ai auzit pe tipa.....unde e? Mă ridic in picioare și mă uit în jurul meu dar nu o mai văd nicăieri.
-Nu e în club, Raven nu e în club, ascultă-mă, s-ar putea să fie în pericol dar nu e în club. Mă prins de umeri și mă scutură în încercând să mă facă să îmi revin.
-A fost o capcană!
-Da!
-Trebuie sa o găsim!
-Știu, și hai să vedem unde e fata noastră!
-Royce , Luca! O aud pe Sara
-Ce e?
-Nu cred ca Raven era in interior.
-De ce?
-Cu câteva minute înainte de explozie a venit la mine și mi-a dat cutiuța asta ca să ți-o dau când te întorci. Am căutat-o după aia și nu am găsit-o.
-Valerius! Iau cutia de la Sara și o pun în buzunarul blugilor acuma vreau doar să o găsesc.

Raven
-Deci asta a fost spectacolul tău?
-Ți-a plăcut?
-A fost exploziv ce pot să zic.
Nu trebuie să arăt sentimente față de ei, vreau să arăt ca nu-mi pasă de familia mea.
-Mă așteptam să faci urat să plângi să te zbați!
-Ai prea multe așteptări Jade!
-Îmi știi și numele.
-Nu te flata singur.

Unde am nimerit doamne, am fost adusa in celălalt capăt de oraș și am ieșit de pe autostradă ajungând la o cabana. Sper sa fii bine și băieți să-și dea seama ca eu nu sunt în clubul ăla. Le-am dat destule semne acuma sper ca sunt deștepți.
-Intră, șeful te așteaptă!
-Și eu sunt nerăbdătoare să-l întâlnesc!
-Știi ca ai fost răpită?
-Serios? Eu nu am observat!
-Începe să-mi placă de tine.
-Mai bine nu!

-Domnule, am adus-o!
-Deci chiar a venit de voie buna! Nu credeam ca va asa de simplu.
Un bărbat cred ca e de-o seamă cu tata sau un pic mai mare. Are deja părul grizonat, riduri proeminente pe sub ochii. Iar vocea îi e groasă și ar putea băga frica în tine doar din vorbe. Dar ochii parcă i-am mai întâlnit dar nu știu exact unde.
-Da! Și fără plânsete și țipete!
-Interesant. Deci domnișoară Raven mă bucur să te întâlnesc.
-Aha. Și care ar fi motivul acestei întâlniri?
-Semeni foarte bine cu mama ta. De data asta vocea îi e joasă și parcă ar suferi.
-O cunoști pe mama?
-Am cunoscut-o. Oare de unde ar cunoaște mama pe acest om. Dar ochii lui, ochii aceeia.
-Te-am cunoscut și pe tine!
-Pe mine? Nu îmi aduc aminte.
-Erai mică!
-Asta explică lipsa amintirilor. Și deci de ce sunt aici și amenință cu așa zisa mea familie?
-E o poveste interesantă aici Raven, eu și mama ta avem o poveste.
-Așa și eu ce am de-a face cu asta?
-Păi tu ești soluția pentru ai oferi tatălui tău aceeași suferința care am trăit-o si eu.
-Poți fi mai explicit?
-Eu și mama ta am fost împreună acuma mulți ani, dar tatăl tău a intervenit între noi iar ea la ales pe el. A fugit de la mine pentru a fi cu el. Mi-e greu să cred ce zice el, eram mică dar totuși știu sigur ca tata și mama se iubeau mult.
Din ce motiv ar fi plecat? Nu cred ca pur și simplu.
-Desigur ca nu, a fost vina mea pentru plecarea ei, dar nu trebuia sa plece cu el. Trebuia să rămână cu mine.
Pare genul de bărbat  posesiv și sigur a făcut el ceva de a fugit mama de el.
-Presupun ca ai înșelat-o așa e?
-Se pare ca ești deșteaptă.
-Nu e așa greu să-ți dai seama de ceea ce pare a fi în sângele bărbaților. Să vă culcați cu alte femei cred ca face parte din ființa voastră.
-A fost doar o greșeală.
-Și ce ai fi vrut să te ierte?
-Așa trebuia să rămână lângă mine!
-Nu prea cred mama era o fire hotărâtă și sigură pe sine nu ar fi acceptat așa ceva.
-Așa e! Dar nu cu el.
-Posibil. Nu știu ce să zic eu nu trăiam pe vremea aia așa ca nu știu ce a fost între voi!
-Tatal tău i-a adus moartea! Așa e lovitură sub centură dar trebuie să mă țin bine.
-O fi el mincinos dar sunt sigur ca e el cel care condamna oameni sa aibă cancer!
-Mama ta nu a avut cancer! Nu s-au găsit nici o dovada legata de asta.
-Până aici! Mă ridic de pe scaun. Îți permit să zici ce vrei de tata și frați mei oricum nu îmi pasă de ei, dar totul până la mama. Tu ai înșelat-o era normal să plece doar nu ai fi vrut să îți deschidă ușa la dormitor și să te poftească a cu amantele tale. Nu ai fost acolo să vezi cum boala o macină din interior să vezi ca din femeia aia frumoasă a ajuns să fie un schelet umblător. Normal ca a ascuns datele astea, era vorba de mama mea, și dacă știa ca ești pe urmele ei cred ca asta e și motivul. Totul până la mama! Toate astea le-am zis țipând la el și sunt sigură ca l-am inervat dar nu îmi pasă de mama mea nu vorbește nimeni.
-Jade duo la ea în cameră! Scuipă cuvintele.
Nu îmi pasă oriunde e mai bine decât în cameră cu un psihopat însetat de răzbunare pentru ca o femeia la părăsit. Jade mă conduce spre un hol îngust și întunecat apoi îmi arată o ușă.
-Chiar ai tupeu încât să țipi la șefu.
-Nu e șeful meu deci care e problema.
-Știi ca poate să-ți facă rău?
-Îți faci griji pentru mine acuma? Întreb și mă uit în ochii lui care acuma în lumina îs de un căprui deschis atât de frumos, e un bărbat prezentabil ce e drept dar și față de el am un sentiment cunoscut.
-Nu! Răspunde repede apoi se întoarce și pleacă de parcă i-aș fi deblocat vreo trauma.
Și rămasă singură în camera las lacrimile să-mi curgă pentru ca imaginea familiei mele și a lui Luca încă îmi sunt încă vii în mintea mea iar durerea pe care am văzut-o în ei e groaznică. Mă așez în patul rece iar lacrimile curg fără încetare.

Luca
Deja e dimineață și nu am găsit încă nimic legat de ea. Pompierii au căutat victime dar nu au găsit absolut nimic.
În minte îmi revin ultimele zile petrecute cu ea și îmi dau seama ca ceva se întâmplă cu ea, era distanța și câteodată cădea pe gânduri minute bune, iar într-o zi nu am putut da de ea în nici un fel iar noaptea în care am dormit cu ea era foarte tristă și nu înțelegeam de ce.
-Vreau să căutați tot ce a făcut în ultimele zile, liceu , cumpărături chiar și bani cheltuiți! Le spun băieților care acuma caută pe camerele din zona clubului.
-Ce e? Mă întreabă Royce.
-Zilele astea a fost ciudată se comporta diferit!
-Aici ai dreptate cred ca Marți am fost in camera ei și era tristă îmi spunea ca îi e rău dar dupa ceva timp a plecat de acasă!
-Ceva s-a întâmplat cu ea. Sunt sigur de asta.
-Cred ca vreți să vedeți asta! Stofă Zade din fața calculatorului.
-Ce e?
-Acuma două zile a virat o sună considerabilă spre alt cont bancar.
-Sunt o grămadă de bani! De unde are ea atâția?
-Nu știm!
-Sunteți frați ei cum să nu știți? Cui i-a virat?
-Om fi frați ei dar nu-i umblăm în contul bancar.  Blanco Fabiano! Cine e?
-E doctorul fratelui! Uitându-mă la numele lui și în mintea mea de totul vraiște nu mai înțeleg nimic.
-Ce treaba are ea cu el!
-Nu știu dar sunt dispus să aflu!
-Vin cu tine.
Royce mă urmează spre mașină, ce treaba are ea cu el doar nu e bolnavă, sper să nu fie.
-Luca doctorul acela e pentru ......încearcă să  întreabe Royce și din ce îmi spune privirea lui e acelas gând ca al meu.
-Nu, ea e bine!

Ajuns la spital mă duc direct spre cabinetul lui și sunt gata să omor pe cineva.
-Ce? Domnule Luca?
-Avem de vorbit acuma!
-Am câțiva pacienți!
-Am spus acuma, imediat! Aprobă și scoate persoanele afară.
-Ce se întâmplă?
-Vreau să știu ce legătură ai cu Raven Graysons. Acesta mărește ochii când aude numele ei.
-Nu pot!
-O să-mi spui sau îți iei adio de la zilele pe care le mai ai. Zic și scot pistolul.
-Bine, bine. O să vă arăt. Se îndreaptă spre biroul său și a apte în dosar și mi-l aduce. Îl răsfoiesc iar când văd ce scrie încep să tremur, scăpând dosarul pe jos.
-E adevărat?
-Da. Ea, ea mi-a salvat fratele, ea a făcut transplantul și mi-a salvat fratele. Mă întorc spre ușă și ea afară totul în jurul meu mă apasă simt cum sunt strivit de realitatea care doare a dracului de tare. Femeia de care am încercat să-mi ascund viața, probleme și chiar am făcută să sufere atât de tare crezând ca am înșelat-o și-a riscat viața pentru cineva din familia mea.
Cad în genunchi pe pământul rece și îmi vine să distrug tot, arunc pumni spre pământ în încercarea de a scăpa de toată durerea pe care o simt în suflet. Singura ființă ce mă iubește e dispărută și crede ca mi-am bătut joc de ea.
-Luca, o avem nevoie de tine. Crezi ca dacă faci asta o sa rezolvi ceva?
-Mi-a salvat fratele!
-Am văzut, știu! Ar trebui să te bucuri.
-Nu pot, nu trebuia să facă ea asta! Si din cauza mea suferă acuma. Am rănit-o Royce.
-Știu ce s-a întâmplat la club dar nu e vina ta, o să o găsim și o să înțeleagă. Haide o să conduc eu.
Mă ridic de jos dar picioarele mele sunt slăbite, nu am fost în viața mea atât de slab. Îmi scot cheile și i le dau, dar găsesc cutia de la Sara.
Mă urc în mașină și mă uit la cutia neagră din mâna mea, îmi e frică să o deschid neștiind ce poate fi acolo.
Cu mâinile tremurând deschid cutia și găsesc un breloc de care stă atârnat o stea cu 8 colțuri o scot din cutie și încerc să-mi dau seama ce înseamnă. Îmi întorc privirea spre cutie și sub breloc găsesc un bilet.
      " Dragul meu, poate e devreme să-ți spun ca sunt îndrăgostită de tine dar sper să nu fie prea târziu. Aceas steluță e simbolul speranței și de câte ori o privești vrea să amintești să crezi totul o să fie bine, indiferent de probleme speranța e acolo. Când te-am întâlnit credeam cu tărie să trebuie să fug de tine cat mai departe dar ochii ăia ai tăi sunt fermecători iar când îi ei se oglindește fericirea ești cel mai frumos om pentru mine. Nu pot să zic ca destinul a făcut să ne întâlnim dar sigur a fost un motiv și cred ca l-am aflat deja, dar ție nu o să îl spun. Ești cel mai frumos lucru pentru mine și îți mulțumesc ca mă faci să mă simt dorită.
    Cu dragostea a ta puștoaică/iubita! "
Inima mea e terminată, femeia asta mă iubește cu adevărat iar motivul destinului crede ea e ca să-mi salveze fratele dar nu e așa. Ea a apărut în viața mea să mă salveze pe mine.
-Luca, plângi? Mă șterg repede
-Nu!
-Stiu ca tii la Raven dar nu ma așteptam atât de mult.
-E singura persoană care m-a văzut cu adevărat care a văzut ceva bun în mine.

O să te găsesc iubito, chiar dacă o să fii la capacitate lumi!

Totul sau nimic Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum