Nu ar trebuie sa imi pese

92 8 1
                                    

De 3 zile nu am ieșit din cameră mea doar mâncare și atât pa care mi-o aducea doamna Mara. Am stat cu ușa închisă pentru ca frați mei veneau tot timpu încă nu vreau să vorbesc cu ei. Tata m-a sunat de câteva ori și se pare ca nu știe ce se întâmplă acasă, cică peste 2 zile vine acasă.
M-am plictisit de citit de stat pe telefon și de dormit în orce caz am nevoie de distracție așa ca apelez la singură persoană ce m-ar putea însoți și anume Sara.
     Eu: Ce zici în seara asta mergem în club?
Am mai vorbit zilele astea cu ea chiar dacă e la liceu apoi la servici mai are timp și pentru ea câteodată. Când am fost la ei am văzut ca sunt o familie modestă dar fericită sincer. Dimineață se adunase toți la micul dejun sunt o familie numeroasă 5 frați ce mi-a plăcut la ei e ca păreau uniți își împărțeau sarcinile vorbeau fel și fel de chestii , glume. Primesc mesaj înapoi
   Sară: chiar aveam nevoie de așa ceva! Vin să te iau la 8 vine și Owen pentru siguranța noastră.
  Eu: nici o problemă. Vă aștept.
Owen e mai mare ca noi dar e încă în ultimul an de liceu pentru ca un an a lipsit din nu știu ce motive, nu am întrebat nu mi s-a părut ca ar vrea să vorbească despre asta.

E aproape ora 8 așa ca cobor se pare ca casă e pustie cred ca băieți au plecat undeva. Sper doar sa nu fie prin vreun club să mă întâlnesc cu ei. Ies afară și exact la fix apare și Sară. 
-Hei gata de distracție.
-Fato dar te-ai aranjat nu glumă! Mă uit la mine și nu înțeleg de ce am doar un top care e puțin mai decoltat și câteva bucăți legate între ele nu acoperă mult dar ce trebuie acoperit e în siguranță și o pereche de blugi negri.
-E ceva simplu.
-Dacă zici tu.
-Nici tu nu arăți rău deloc.
-Hei doamnelor sunt aici.
-Bună Owen!
-Nu te plânge tu ai vrut să vii
-Trebuie să vă ducă cineva acasă dacă vă faceți mangă.
Nu cred ca o să fie cazul.

-Serios aici vrei să mergem?
-Ce cel mai tare din zona!
-Bine fie. Sara s-a gândit ca ar fi perfect în clubul lui Luca. Sper să fie pe la bro lupta undeva.
Clubul e la fel de plin ca data trecută. Doar ca de data asta o să stăm în mulțime.
-Ce ar fi să bem ceva mai întâi.
-Sună minunat.
Ajungem la bar și așteptăm barmanul, spre fericirea mea e băiatul de data trecută.
-Cu ce vă servesc. Hei tu!
-Bună vrem 2 shoturi te rog.
-Se pare ca petreceți în seara asta.
-Așa vrem. Băiatul se duce să aducă băuturile.
-Se pare ca îl cunoști!
-Doar puțin am mai fost odată aici și am vorbit cu el. Da din cap semn ca a înțeles.
-Poftim! Și dacă mai vreți ceva în seara asta să comanzi doar de la mine , și ai face bine să nu primești băuturi de la nimeni!
-Mulțumesc, așa o să facem. Știu la ce se referă și e ceva normal în cluburi de genul. De asta nu beau dar în seara asta puțin nu strică. După ce dau bătută pe gât privirea îmi fuge spre separeul de data trecută și inima îmi bate puțin mai tare când îl văd pe Luca și pot distinge o siluetă care e așezată în poala mea. Un sentiment ciudat mă încearcă dar nu ar trebui să-mi pese nu înseamnă nimic pentru mine. Mă uit în jurul lui sperând să nu fie Zade sau Royce dar se pare ca nu, îmi întorc privirea spre el și îl văd sărutându-se cu tipa. Și simt cum un sentiment de gelozie se cuibărește în mine. Mă întorc spre bar și mai cer doi shoturi pe care le beau doar eu.
-Hei ce ai pățit ?
-Nimic hai să dansăm. Nu mă refuza.
-Eu rămân aici o să fiu cu ochii pe voi. Îl aud pe Owen din spatele nostru.

Ajunse pe ringul de dans simt cu sângele îmi circulă mai repede prin vene acuma nu îmi dau seama dacă e de la alcool sau Adonis sau chiar amble. La un moment dat sunt prinsă de talie de cineva și mă întorc găsesc un tip brunet înalt. Interesant să vedem ce vrea.
-Te miști bine!
-Zici?
-Ce ai zice să dansăm?
-OK.
Îmi unduiesc corpul pe lângă el suav și totuși încerc să mențin o distanță decentă. Privirea iar îmi fuge spre locul unde e Luca dar de data asta e în picioare lângă scări privind spre locul unde sunt eu.
Atunci o să-i fac spectacol.

Îmi pun mâinile pe pieptul tipului și mă cobor în jos apoi mă ridic mă întorc cu spatele spre el și îmi mișc coapsele aproape de sexul lui, el își plimbă mâinile pe talia mea. Dar cred ca ajunge pentru moment nu vreau să ajung mai departe dar mai am nevoie de băutură. O iau pe Sara și mergem la bar.
-Ce bine ca mai scos în seara asta. Cred ca tipului îi place de mine! Zice de cel cu care a dansat.
-Pare de treabă ,e frumușel.
Owen e la câteva scaune de noi vorbește și el cu o fată. Eu mai vreau taie tu?
-La fel. De data asta cer ceva tare pentru mine vreau să-mi iau gândul de la Luca dar după jumătate de oră regret decizia pentru m-a luat rău de cap iar acuma sunt pe o masă urcată dansând de nebună. Dar îmi place senzația , euforia, totul aveam nevoie să mă eliberez pentru o perioadă iar asta se pare ca e un remediu bun dar mâine dimineață o să fie dureros.
Simt cu cineva mă trage de mână și mă uit în jos.
-Coboară acuma!
-Ooo Adonis ce supriza! Ai coborât printre muritori de rând!
-Ți-am zis să cobori!
-Dar mă distrez , pleacă! Fugi ca se răcește bucățică din separeu.
-Raven! Nu îmi pasă ce vrea eu îmi te-ai dansul acuma parcă mai lasciv dar sincer nu mai judec oricum. Tu ai vruto! Aud cuvintele apoi mă simt trasă în jos și urcată pe umăr cu capul atârnat în jos iar priveliștea din spate e chiar bună.
-Ce fund sexi!
-Mersi!
-Dar lasă-mă jos!
-Nici gând cine știe ce prostii mai faci! Încep să îl bat cu pumni dar nu are efect are spatele tare ca piatra dar mintea mea bolnavă și beată acuma iar îi se aprinde un beculeț. Și îl pisc de fund.
-Femeie tu ești nebună? Cum să mă piști de fund?
-Dacă nu mă lași jos și chiar e mole!
Îl simt cu chicotește pentru ca corpul i se ridică sub mine. Așa ca îl mai pișc odată dar de data asta îmi dă o palmă peste fund mi-e.
-Auuuu!
-Tu ai vruto! Mă resemnez așa ca mă liniștesc așteptând să mă dea jos. Mă pune în mașină și îmi leagă centura dar capul îmi vâjâie atâta de tare în cat nu știu ce-i cu mine așa ca totul se întunecă.

Simt ca ceva mă duce pe sus și e atât de cald apoi mă aseară pe ceva moale dar se desprinde de mine și se face rece. Ridic mâinile să-l apuc și îl trag spre mine și țin mâna strâns. Ce cald e.
-Ce cald e, nu pleca.

Totul sau nimic Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum