Χαράξαμε πορεία και πάλι για το διαμάντι. Πολλές ήταν οι συμφορές ως τώρα και η κούραση ήταν εμφανής σε όλους. Ο Jack πήγε να ξαπλώσει. Κοιμόταν όρθιος και κάθε τρεις και λίγο κοπάναγε το κεφάλι του στους τοίχους. Δεν μπορούσε να μιλήσει και το μόνο που έλεγε ήταν ''Ο ήλιος καίει για μας τους γκέι''. Η ώρα πέρναγε και τα πάντα κυλούσαν ομαλά. Ξαφνικά βλέπουμε κάτι μεγάλο να πλησιάζει προς το μέρος μας. Ήταν διπλάσιο από το διαστημόπλοιό μας, κόκκινο και τριχωτό. Ο Dodjers κατάλαβε αμέσως.
(Dodjers)- Γιγάντιο παλαμάρι. Φυλαχτείτε...
Σταματήσαμε τη μηχανή και μείναμε τελείως ακίνητοι μέχρι να περάσει αυτό το τέρας. Πέντε λεπτά μετά ευτυχώς ήμασταν σε θέση να προχωρήσουμε. Η ώρα πέρναγε και όλοι κοιμόντουσαν. Ο Jack ροχάλιζε τόσο δυνατά που ολόκληρο το διαστημόπλοιο τρανταζόταν. Μπήκα στο δωμάτιό του και του έριξα μια τιγανιά στο δόξα πατρί. Επιτέλους ηρεμία ξανά. Ξάπλωσα στο κρεβάτι και σκεφτόμουν όλες αυτές τις παπαριές που μας είχα συμβεί ως τώρα. Τα μάτια μου άρχισαν να κλείνουν. Δεν ξέρω πόση ώρα κοιμόμουν αλλά με ξύπνησε η δυνατή κλανιά του Jack. Τον είδα να κοιτάει έξω και πλησίασα να δω τι έβλεπε με τόση καθήλωση. Τότε κατάλαβα γιατί έκλασε μέντες. Έξω από το διαστημόπλοιο βρίσκονταν καμιά 10αριά σκάφη με πειρατές του διαστήματος έτοιμοι να μας βάλουν από ένα αγγούρι στον κώλο. Ξύπνησα τον Dodjers.
(Dodjers)- Πωπωωω, πάλι αυτοί οι άχρηστοι; Μην ανησυχείτε παιδιά, κάτι βρωμιάριδες είναι που νομίζουν ότι είναι πειρατές. Αφήστε το πάνω μου. Ο Dodjers βγήκε και ξαφνικά ακούσαμε χτυπήματα, μπουνιές και κλοτσιές. Ήμασταν σίγουροι πως ο Dodjers τους είχε πατήσει κάτω. Η πόρτα άνοιξε. Ήμασταν έτοιμοι να πανηγυρίσουμε αλλά σταματήσαμε. Ο Dodjers ήταν ματωμένος με 3 αγγούρια στον κώλο και άλλα δύο από κάθε αυτί.
(Dodjers)- Τελικά παιδιά λάθος έκανα. Αυτοί είναι αληθινοί πειρατές.
(Εγώ)- Και τι θα κάνουμε τώρα;
(Dodjers)- Απλά τα πράγματα ..ΤΡΕΞΤΕ ΜΑΛΑΚΕΕΕΕΕΣ!!!
Γκαζόσαμε το διαστημόπλοιο. Οι πειρατές μα πήραν από πίσω και μας έριχναν βρόμικα σώβρακα από κώλους ρινόκερων. Έπρεπε να κάνουμε κάτι. Και τότε μου ήρθε μια ιδέα.
(Εγώ)- Παίδιά μπροστά μας είναι μια μαύρη τρύπα.Δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να μπούμε μέσα.
(Dodjers)-Έχεις δίκιο. Κάντε τον σταυρό σας να πάνε όλα καλά.
Ανεβάσαμε ταχύτητα και κατευθυνθήκαμε ολοταχώς προς την τρύπα. Ήμασταν έτοιμοι να φτάσουμε όταν ξαφνικά ο Jack έκλασε και το διαστημόπλοιο άλλαξε τροχιά.
(Dodjers)- Γαμωωωω, τράβα να χέσεις γαμω το κεφάλι σου άχρηστε. Μας έχεις καταστρέψει...
(Jack) - Τι θες να κάνω ρε; Έχω πρόβλημα με το έντερο.
(Εγώ)- Σκάστε και ξαναβάλτε το διαστημόπλοιο σε τροχιά. Τα αγγούρια είναι πολύ κοντά.
Όντως μετά από πολύ προσπάθεια ήμασταν και πάλι 500 μέτρα από την μαύρη τρύπα. Τότε ο Jack άρχισε να κάνει κωλοδάχτυλα στους πειρατές με αποτέλεσμα αυτοί να θυμώσουν απίστευτα και εκτός από σώβρακα και αγγούρια άρχισαν αν πετάνε και τις γιαγιάδες τους με τα μεγάλα βυζιά. Όμως τα πάντα είχαν τελειώσει. Πριν προλάβει η πρώτη γριά να μας πετάξει την γλυστερή πράσινη χλέπα της, μπήκαμε στην μαύρη τρύπα και τα πάντα γύρω μας σκοτείνιασαν...