(Duck Dodger) – Scooby έκανα όσο πιο γρήγορα μπορούσα, ευτυχώς είστε ασφαλείς. Εσύ πρέπει να είσαι ο Άλκης ε; Άλλο λίγο και θα την ρούφαγες αν δεν ερχόμουν.
(Εγώ) – Ευχαριστώ Duck Dodgers, σου το χρωστάω.
(Duck Dodgers) – Βασικά κάπως μπορείς να με βοηθήσεις.
(Εγώ) – Πώς;
(Duck Dodgers) – Λοιπόν άκου, η ομάδα Take My Three έχουν κλέψει το διαμάντι της παρδαλής κατσίκας. Έχω φτιάξει μια καλή ομάδα με σκοπό να το επιστρέψουμε πίσω, θα ήθελα να έρθεις και εσύ γιατί οι μισοί από αυτούς είναι ανάπηροι.
(Εγώ) - Τόσο άχρηστοι δηλαδή;
(Duck Dodgers) - Όχι, απλά ανάπηροι. Δεν μπορούν να περπατήσουν αλλά ήταν οι μόνοι που είχα. Γι αυτό θα ήθελα να έρθεις και εσύ μαζί μου. Θέλεις;
(Εγώ) – Και το ρωτάς; Πάμε...
(Duck Dodgers) – Στάσου!!! Αν δεν δείξεις ότι είσαι ικανός δεν πρόκειται να σε δεχτούν στην ομάδα. Θέλουν άτομα με αντοχή και δύναμη, με γενναιότητα και πάνω απ' όλα ομορφιά. Σαν εμένα. Γι αυτό πρώτα πρέπει να περάσεις μια δοκιμασία η οποία είναι η εξής: Θα πρέπει να μου φέρεις το στρινγκάκι του Μπομπ Σφουγγαράκι.
Άσπρισα από το φόβο μου. Ο Μπομπ Σφουγγαράκης ήταν ένας από τους πιο gay χαρακτήρες που γνώρισα ποτέ. Και αν ήθελε να με βιάσει; Αν μου έχωνε κανένα καρότο στον κώλο; Όλες αυτές οι σκέψεις περνούσαν από το μυαλό μου. Ο Duck Dodgers είδε την ανησυχία στο βλέμμα μου.
(Duck Dodgers) – Μην ανησυχείς, θα σε βοηθήσει ένας καλός μου φίλος. Ιδού!!!
Κοίταξα προς την μεριά που μου έδειχνε. Δεν το πίστευα. Μπροστά μου καθόταν ο Jack Sparrow με το σκληρό και σοβαρό βλέμμα και τότε ότι αμφιβολίες και να είχα μου έφυγαν.
Ο Jack έκανε να προχωρήσει προς το μέρος μου μα ξαφνικά μπλέχτηκε σε ένα σκοινί και *παφ* πάρτον κάτω. Δεν αργήσαμε να καταλάβουμε τι είχε γίνει. Ακούσαμε γέλια. Κοιτάμε προς το σημείο που ακούστηκαν τα γέλια. Τα πουστράκια ο Τομ και ο Τζέρυ ήταν. Από πού στο διάολο ξεφύτρωσαν δεν το ξέρω. Το μόνο που ξέρω και θυμάμαι είναι ότι και οι δύο έφαγαν φούντο μέσα σε μια μαύρη τρύπα αφού προηγουμένως τους ανάγκασαν να φιλήσουν μια γριά στην τριχωτή μασχάλη της. Επιτέλους ο Jack ήρθε προς το μέρος μου και μου είπε αυτά τα σοφά λόγια:
(Jack) – Πάμε να ξεσκίσουμε την πουστάρα τον Bob.
Όλα ήταν έτοιμα, ενώ όμως κοντεύαμε να φτάσουμε τον Jack τον έπιασε κόψιμο.
(Jack) – Σε 45 λεπτά το πολύ θα έχω τελειώσει.
(Duck Dodgers) – 45 λεπτά; Καλά γουρούνι έφαγες;
(Jack) – Βασικά μια αγελάδα έφαγα άλλα τώρα που το λες δεν φωνάζεις και τον φίλο σου τον Porky να έρθει να τον φάμε; Ούτως ή άλλως άχρηστος είναι εδώ μέσα.
(Duck Dodgers) – Τελείωνε ρε, βιαζόμαστε!!!
Τελικά κράτησε λίγο παραπάνω από 45 λεπτά η καθυστέρηση και συγκεκριμένα 3 μέρες, 14 ώρες, 23 λεπτά και 49 δευτερόλεπτα. Εκεί που νομίζαμε ότι ο Jack είχε πεθάνει, πετάγεται όλος ενέργεια λέγοντας τα παρακάτω:<Μπορεί να μην τέλειωσα το χέσιμο ακόμα, αλλά κρατάω και λίγα για τον Bob>.