(Duck Dodjers) – Φτάσαμε στον βυθό του μπικίνι. Εδώ έχει πολλά μπικίνια, μην μπερδευτείτε, το στρινγκάκι του Βοb θέλουμε. Καλή επιτυχία, μόλις τελειώσετε πατήστε αυτό το κουμπί και θα έρθουμε να σας πάρουμε. Τα λέμε!!!
(Jack) – Μην τολμήσετε και φάτε την καραμέλα που έχω στο συρτάρι, είναι δικιά μου.
(Duck Dodjers) – Μην ανησυχείς.
Φορέσαμε την στολή κατάδυσης και με ένα τίναγμα βρεθήκαμε να πλησιάζουμε στον πάτο του βυθού. Όσο πλησιάζαμε γύρο μας βλέπαμε όλο μπικίνια και σουτιέν. Ο Jack δεν άντεξε. Την πέταξε έξω και άρχισε να την παίζει. Το νερό όμως άρχιζε να μπαίνει μέσα στη στολή και έτσι αναγκάστηκε να σταματήσει αυτό που μόλις είχε αρχίσει.
Δέκα λεπτά αργότερα ήμασταν στον πάτο. Σε μια απόσταση περίπου 100 μέτρων είδαμε την πόλη του βυθού του μπικίνι. Έπρεπε με κάποιο τρόπο να μπούμε στο σπίτι του Bob και να του πάρουμε το στρινγκ. Αποφασίσαμε να μπούμε από την καμινάδα και ύστερα τα άλλα θα ήταν εύκολα. Ο Jack μου έδωσε ένα σπαθί.
(Jack) – Αυτό θα του το χώσουμε στον κ**ο μόλις φύγουμε για να μάθει. Let's go mathafacka!!!
Φτάσαμε στην πόλη. Δεν προλάβαμε να κάνουμε 2 βήματα και τσουπ να ένας μαύρος με CD.
(Μαύρος) – Πάρε φίλος, πολύ καλό πολύ καλό!!!
(Jack) – Ρε φίλε χέσε μας τώρα και βιαζόμαστε...
(Μαύρος) – Πάρε λέω πολύ καλό πολύ καλό...
***3 ώρες μετά***
(Μαύρος) – Σου λέω πάρε.
(Jack) – Ε άντε και γα***ου.
Όπως καταλάβατε τον μαύρο τον κλαίνε τώρα. Μετά από λίγο αντικρίσαμε το σπίτι του Bob το οποίο ήταν γεμάτο με κόκκινα φωτάκια. Ανεβήκαμε την καμινάδα. Κάνουμε να μπούμε αλλά πετάγεται μια γριά από το δρόμο.
(Γριά) – Τι κάνετε εκεί ρε πουστρόπαιδα; Φύγετε από κει. Θα καλέσω την αστυνομία. Εμείς στην ηλικίας σας γαμάγαμε, δεν μπουκάραμε σε ξένα σπίτια.
Ο Jack πιάνει μια πέτρα και την βαράει στο κεφάλι με αποτέλεσμα η μασέλα να της φύγει. Ύστερα μια γυριστή κλοτσιά την έστειλε σπιτάκι της και εμείς μπήκαμε αμέσως μέσα στο σπίτι του Bob.
Ακούγαμε φωνές και μουρμουρητά από το δωμάτιο. Ανοίγουμε σιγά σιγά την πόρτα και βλέπουμε τον Bob να γλύφει σαντιγί από το λαιμό του Patrick. Με ένα πήδημα τους στριμώχνουμε στην γωνία και αφού βγάζουμε το στριγκάκι του Bob, ο οποίος το φόραγε και ανάποδα, χώνουμε το σπαθί στον κ**ο του και ο Jack αρχίζει να του χέζει την μούρη. Ο Patrick έκανε να το σκάσει μα ο Jack, ο οποίος ήταν πολύ καλός στο σημάδι, τον πέτυχε με μια καρφίτσα στον κώλο με αποτέλεσμα ο δεύτερος να πέσει αναίσθητος στο πάτωμα. Αφού πήραμε 5-6 κουτάκια Durex και 2 δονητές κλειδώσαμε τον τον Patrick στο δωμάτιο και βγήκαμε έξω. Ο Jack πάτησε το κουμπί και αμέσως η θάλασσα άνοιξε και το διαστημόπλοιο του Duck Dodjers μας τράβηξε επάνω σώους και αβλαβείς.