Κεφάλαιο 11-Το 2ο κλειδί

20 4 1
                                    

  Πετούσαμε προς την κατεύθυνση που ήταν ο 8ος πλανήτης. Είχαμε ακόμα 5 κλειδιά να βρούμε. Το 1ο το κράτησε ο Dodjers και το έβαλε μέσα σε ένα χρηματοκιβώτιο. Ο Jack όπως πάντα ήταν τουαλέτα. Κάθισα να φάω κάτι. Είχα να φάω εδώ και πάρα πολύ ώρα. Η ώρα περνούσε ώσπου κάποια στιγμή είδαμε μπροστά μας τον 8ο πλανήτη. Ήταν περίεργος. Πολλά σπίτια παντού, άλλα γκρεμισμένα και άλλα έτοιμα να πέσουν με το παραμικρό. Ούτε εδώ υπήρχε ίχνος χλωρίδας. Πουθενά ίχνος ζωής. Κατεβήκαμε και προχωρήσαμε προς τα σπίτια. Έπρεπε να βρούμε το 2ο κλειδί και δεν ξέραμε καν που να ψάξουμε. Ξαφνικά αντικρίσαμε μια σκιά μέσα σε ένα σπίτι. Τρέξαμε να δούμε τι ήταν. Μπήκαμε στο σπίτι.

(Dodjers)- Είναι κανείς εδώ;

(?)- Ναι μωρή...

(Dodjers)-Βγες μην σε .

(?)- Θα μου κλάσεις!!!

Ξαφνικά πετάγεται ο Τιμόν και κλάνει τον Dodjers στη μάπα.

(Εγώ)- Τιμόν; Εσύ είσαι;

(Τιμόν)- Ναι, που με ξέρεις;

(Εγώ)- Σε έβλεπα στην τηλεόραση στο ΣΤΑΡ κάθε Σάββατο στις 10 το πρωί ενώ έτρωγα τα απίστευτα σοκολατένια δημητριακά μου και έπινα τον εξαίσιο και πλούσιο σε βιταμίνες χυμό πορτοκάλι που μου έστυβε η μάνα μου.

(Τιμόν)-Καλά καλά κατάλαβα σκάσε.

(Εγώ)- Που είναι ο Πούμπα;

(Τιμόν)- Τον πήραν οι μάγισσες στο κάστρο τους. Είχαμε χαθεί.

(Εγώ)- Έλα μαζί μας. Θα τον βρούμε.

Ο Τιμόν συμφώνησε. Ώστε μάγισσες ήταν οι φύλακες του κλειδιού. Έπρεπε να είμαστε προσεκτικοί. Ξεκινήσαμε για το κάστρο. Στον δρόμο βλέπαμε όλο σκελετούς. Πρέπει να ήταν πολύ ισχυρές αυτές οι καριόλες.

Φτάσαμε λίγο αργότερα και είδαμε 4 μάγισσες μπροστά στην είσοδο. Βγάλαμε τις καραμπίνες που για κάποιο λόγο δεν είχαμε δει στο διαστημόπλοιο όλον αυτόν τον καιρό και με κραυγές που θύμιζαν βραχνιασμένο βάτραχο ορμίσαμε στις που...νες τις μάγισσες. Και οι 4 μάγισσες έπεσαν νεκρές. Από το κάστρο όμως άρχισαν να πετάγονται σαν πορδές όλο και περισσότερες και με τα ραβδιά τους μας έριχναν αέρινες πο..τσες. Μια σκληρή μάχη ξέσπασε. Ξόρκια και σφαίρες έπεφταν βροχή. Λίγη ώρα μετά οι σφαίρες άρχισαν να τελειώνουν. Ο Jackδεν άντεξε άλλο. Έτρεξε προς τις μάγισσες και με απίστευτες γιαπωνέζικες λαβές και χτυπήματα τις έβγαζε νοκ άουτ. Ξαφνικά όμως η πόρτα του κάστρου άνοιξε. Από μέσα βγήκε ο Χάρι Πόττερ. Είχε το κλειδί περασμένο γύρω από τον λαιμό του. Με μια κίνηση του ραβδιού του ο Jack μεταμορφώθηκε σε αγελάδα. Αρχίσαμε να τρέχουμε για να σωθούμε. Κάποια στιγμή όμως μας στρίμωξε και περιμέναμε το τέλος μας. Ο Jack ξαφνικά καθώς ήταν και αγελάδα ρίχνει μια κούφια και πετάει τον Χάρι 100 μέτρα πίσω. Για μια φορά τον παραδέχτηκα. Πήρα το ραβδί του Χάρι.

(Εγώ)- Αβάντα Ψωλάρααααα!!!!

Ο Χάρι έπεσε νεκρός. Πήρα το κλειδί. Μπήκαμε στο κάστρο να βρούμε τον Πούμπα. Τον είδαμε δεμένο πάνω σε μια κολόνα. Αφού τον λύσαμε πήγα να ξανακάνω τον Jack όπως πριν. Ύστερα από 45 λεπτά και αφού άλλαξε 2.587 είδη ζώων κατάφερα να τον ξανακάνω όπως ήταν πριν. Γυρίσαμε στο διαστημόπλοιο. Πήραμε μαζί μας τον Τιμόν και τον Πούμπα και ξεκινήσαμε για τον 8ο πλανήτη. Έπεσα να κοιμηθώ. Είχαμε πολύ δουλειά ακόμα.

Η καλύτερη ιστορία του κόσμουWhere stories live. Discover now