Κοντεύαμε στον 9ο πλανήτη. Ήμουν ακόμα στο δωμάτιο. Μόλις είχα ξυπνήσει και άρχισα να ετοιμάζομαι. Ξαφνικά χτυπάει ο Jack. Έκανε σαν τρελός:
(Jack)- Άνοιξε την πόρτα ρεεεε, άντε γρήγορα γρήγορα *μπουπ, μπουπ* άντε μωρέ άνοιξε γρήγορααααα.
Άνοιξα την πόρτα.
(Εγώ)- Τί έγινε; Γιατί φωνάζεις;
(Jack)- Α τίποτα, απλά φτάσαμε και ήθελα να στο πω...
Από το ξύλο που έφαγε πόνεσε το χέρι μου. Κατεβήκαμε από το διαστημόπλοιο και είδαμε ένα σπίτι. Πλησιάσαμε και χτυπήσαμε. Δεν το πιστεύαμε. Την πόρτα μας την άνοιξε ο ίδιος ο κωλόγερος που ήταν και στον 7ο πλανήτη.
(Dodjers)- Τι κάνεις εδώ; Πως ήρθες στον 9ο πλανήτη;
(Γέρος)- Ποιος 9ος πλανήτης ρε βλάκα; Ο 7ος είναι. Πάλι πίσω γυρίσατε; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
{{2 ώρες μετά}}
(Γέρος)- ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΙ ΜΑΛΑΚΕΕΕΕΕΣ!!!
Τον πλακώσαμε στις φάπες και μπήκαμε στο διαστημόπλοιο. Αρκετή ώρα αργότερα φτάσαμε σε έναν πλανήτη.
(Jack)- Αυτός πρέπει να είναι.
Κατεβήκαμε και είδαμε και πάλι ένα σπίτι από μακριά. Χτυπήσαμε. Την πόρτα μας την άνοιξε και πάλι ο πουτσόγερος.
(Γέρος)- Τι κάνετε πάλι πίσω;
(Dodjers)- Τι γίνεται εδώ ρε; Αφού ήσουν στον άλλον πλανήτη και μας είπες ότι γυρίσαμε πίσω.
(Γέρος)- ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, οι βλάκες την πάτησαν. Στον 9ο πλανήτη ήσασταν άλλα σας κορόιδεψε η γριά. Φόραγε μια μάσκα με το πρόσωπό μου. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ τι χαζοί θεέ μου, πάλι πίσω ήρθαν.
Ο Dodjers έγινε κόκκινος. Έπιασε τον γέρο και τον έτριψε στον κώλο του. Ξαναμπήκαμε στο διαστημόπλοιο και φτάνοντας στον 9ο πλανήτη πιάσαμε ξανά την γριά και την αλλάξαμε τα φώτα. Είκοσι λεπτά αργότερα σταματήσαμε να την δέρνουμε και αρχίσαμε την έρευνα για το 3ο κλειδί. Ψάξαμε παντού στην περιοχή μα το κλειδί πουθενά.
Κάποια στιγμή και ενώ μπαίναμε όλο και πιο βαθιά ακούσαμε δυνατούς κρότους. Το έδαφος τρανταζόταν. Κοίταξα τον Jack μα δεν έκλανε αυτός. Κοιτάξαμε πίσω από ένα λόφο και είδαμε ένα στρατό από ρομπότ να πηγαινοέρχεται στις όχθες μιας μικρής λίμνης. Τότε είδαμε και το κλειδί. Ήταν στο κέντρο της λίμνης πάνω σε έναν μεγάλο βράχο. Τα ρομπότ το φυλούσαν. Σκεφτόμασταν πως μπορούσαμε να πάρουμε το κλειδί χωρίς να μας καταλάβουν. Τότε πετάχτηκε ο Dodjers:
(Dodjers)- Θα πάμε υπόγεια, μέσα από το νερό.
(Jack)- Μα πώς;
Ο Dodjers μας δίνει από μια μάσκα οξυγόνου και βγάζοντας ένα πιστόλι που έριχνε ακτίνες λέιζερ άρχισε να κόβει την γη κάτω από τα πόδια μας. Αυτή βούλιαξε και μαζί με αυτήν και εμείς. Πέσαμε στο υπόγειο νερό και αρχίσαμε να κολυμπάμε προς την κατεύθυνση του κλειδιού. Το οξυγόνο τελείωνε και έπρεπε να βιαστούμε. Λίγο πριν πλησιάσουμε μας περίμενε μια έκπληξη. Υπήρχαν ρομπότ και κάτω από το νερό. Μας είδαν.
(Jack)- Πω ρε πούστη, αφού δεν έκλασα πως μας κατάλαβαν;
Χτύπησε συναγερμός. Βγήκαμε από το νερό και αρχίσαμε να τρέχουμε. Τα ρομπότ πετούσαν λέιζερ. Τότε είδαμε μια κολόνα. Ίσως αν δημιουργούσαμε βραχυκύκλωμα να βγάζαμε εκτός μάχης τα ρομπότ. Σκαρφάλωσα στην κολόνα. Τα λέιζερ έπεφταν βροχή μα δεν με πέτυχε κανένα. Τι περίεργο ε; Πάντα οι πρωταγωνιστές την γλυτώνουν χωρίς να φάνε ούτε μια τόση δα σφαιρίτσα. Τι σπαστικό πράγμα. Έτσι μου έρχεται μια μέρα να πάω στο στούντιο που γυρίζουν την ταινία και...εεεμ σόρρυ παρασύρθηκα. Λοιπόν όπως έλεγα δεν με πέτυχε κανένα λέιζερ τον κωλόφαρδο.
Μόλις φτάνω στην κορυφή βγάζω το πιστόλι και ρίχνω στο καλώδιο που για κάποιο λόγο θα μπορούσα ο άχρηστος να το είχα κάνει και από κάτω χωρίς να αναγκαστώ να ανέβω εκεί πάνω, Άλλα τι περίμενες. Άχρηστο ον είμαι. Το λέει και η μάνα μου όταν δεν μαζεύω το δωμάτιό μου. Αααααχ τι να έκανε τώρα; Τέλος πάντων.
Ρίχνω στο καλώδιο και αυτό κόβεται και μπαίνει στο νερό. Τότε όλη η λίμνη ηλεκτρίστηκε και μαζί με αυτήν ό,τι άλλο ήταν μέσα ή δίπλα σε αυτήν. Όσα ρομπότ γλύτωσαν έφαγαν μπούλο από το όπλο του Dodjers. Αφού κόψαμε το ρεύμα μπήκαμε στο νερό και πήραμε το κλειδί. Κάναμε να γυρίσουμε μα μπροστά μας ακριβώς βρισκόταν ο Iron Man. Πριν κάνουμε οτιδήποτε μας ακινητοποίησε και μας έκλεισε μέσα σε μια φούσκα από σκατά. Μια μπόχα δεν περιγράφεται. Μας πήγαινε προς τον γκρεμό και αν δεν γινόταν κάτι σε λίγα δευτερόλεπτα θα ήμασταν νεκροί. Μα όπως σε κάθε ιστορία πάντα κάτι γίνονται και σώνονται. Έτσι και τώρα. Μια βόμβα σκάει δίπλα από τον Iron Man και αυτός χάνοντας την ισορροπία του πέφτει στον γκρεμό και χάνεται. Κοιτάω ψηλά. Το διαστημόπλοιο στεκόταν εκεί και ο Porky πατώντας ένα κουμπί μας τράβηξε επάνω. Το 3ο κλειδί ήταν δικό μας.