Κεφάλαιο 16-Η χρονομηχανή

32 4 1
                                    

(Εγώ)- Dodjers, είσαι καλά;

(Dodjers)- Δεν θα τα καταφέρω... συνεχίστε χωρίς εμένα. Σας έχω εμπιστοσύνη. Πάρτε το διαμάντι και φέρτε το πίσω στην Βασίλισσα Κωλαρού.

Λέγοντας αυτά τα λόγια τα μάτια του έκλεισαν. Ήταν νεκρός. Ήμασταν όλοι συντετριμμένοι. Πως θα συνεχίζαμε χωρίς τον αρχηγό μας;

(Εγώ)- Δεν υπάρχει κάποια λύση για να τον σώσουμε;

(Jack)- Πολύ φοβάμαι πως όχι...

Ξαφνικά βγήκε ο Porky με ένα χαρτί στο χέρι του.

(Porky)- Παιδιά, βρήκα κάτι. Στον πλανήτη Γερμά υπάρχει σύμφωνα με τον μύθο μια χρονομηχανή η οποία μπορεί να γυρίσει τον χρόνο μέχρι μια μέρα. Αν καταφέρουμε και την βρούμε θα μπορέσουμε να γυρίσουμε πίσω την στιγμή που ο Dodjers δέχτηκε το βέλος και να το αποτρέψουμε.

(Jack)- Πρέπει όμως να έχουμε γυρίσει πίσω προτού περάσει αυτή η μέρα. Που σημαίνει ότι πρέπει να έχουμε βρει τη χρονομηχανή μέχρι το βράδυ.

(Porky)- Πολύ σωστά. Το διαστημόπλοιο όμως έγινε κομμάτια. Δεν θα τα καταφέρουμε.

(Jack)- Μην ανησυχείτε. Βλέπω μια πόλη εκεί κάτω. Μάλλον βρισκόμαστε στον πλανήτη Χάιντιμαλε. Θα αγοράσουμε καινούριο από δω.

Συμφωνήσαμε και πήγαμε στην πόλη. Είχαμε τα χάλια μας και ο κόσμος μας πέρναγε για γύφτους και μας κορόιδευε. Μπήκαμε σε ένα σπίτι και αφού δέσαμε έναν κωλόγερο στη ντουλάπα, κάναμε μπάνιο και ξαναβγήκαμε στον δρόμο. Μπροστά μας είδαμε μια εταιρία ενοικίασης διαστημόπλοιων. Μπήκαμε μέσα και είδαμε ότι την είχε ο Bugs Bunny.

(Bugs Bunny)- Εεεεπ, τι γίνεται παιδιά; Δεν έχουμε διαστημόπλοιο και ήρθαμε στον άρχοντα να νοικιάσουμε; ε; ε;

(Jack)- Ναι ρε, άντε συντόμευε γιατί έχουμε και δουλειές.

(Bugs Bunny)- Σιγάαα ρε, τι βιάζεστε; Φάτε κάνα καροτάκι πρώτα.

(Jack)- Θα στο βάλω στον κώλο το καρότο. Άντε τελείωνε

(Bugs Bunny)- Καλάααα...

Ξαφνικά μας σταματάει μια γριά κατσίκα.

(Σκατόγρια)- Εεεε, εγώ έχω σειρά ρε παπάρια, φύγετε μην σαν πάρει και σας σηκώσει.

(Jack)- Άντε μωρή πορνόγρια από δω, βιαζόμαστε λέω...

(Σκατόγρια)- Να φας σκατά, εγώ ήρθα πρώτη και εγώ θα πάρω και πρώτη. Γκέγκε; Άντε από δω παλιοανώμαλε.

(Jack)- Βρε τράβα από δω μωρή ξεπασμένη. Μας θες και διαστημόπλοιο 180 χρονών.

(Σκατόγρια)- 185 είμαι και ό,τι γουστάρω θα κάνω ρε. Άκου εκεί μιλάνε και οι χιμπατζίδες τώρα;

Η καλύτερη ιστορία του κόσμουWhere stories live. Discover now