Merhaba..Bölümde bir sürprizim var size, bu kadar beklediğinize değsin istedim :)
34 ve 35 arka arkaya atıldı, atlamayalımm🫶🏻
[Wattpad kafayı yedi ve bu bölüme görsel koymama izin vermedi ☠️]
Rüyamda genzimde tuzlu su
Sen ben bu aşkın iki suçlusuBÖLÜM OTUZ BEŞ
"Çok heyecanlandım, hep dövme istemiştim biliyor musun?"
Sırtımdan destekleyerek yürümemi sağladı, farkında olmadan konuşurken duraksıyordum. "Senin her yerin dövme"
"Biraz abartı değil mi bu?"
Omuz silktim. "Yine de büyük dövmelerin olduğu bir gerçek." Yaman'ın dövmeleri her seferinde gözüme takıldığı ve çok hoşuma gittiği için geçen hafta bir anda ona dövme yaptırmak istediğimi söylemiştim. Tabii bunu söyledikten bir saat sonra bana kendi dövmecisinden randevu aldığını söylemesini beklemiyordum. Adamda iş bitiricilik alışkanlık olmuştu. Sonraki günler boyunca ben panik içerisinde model bulmaya çalışmıştım. En sonunda içime sinen çok güzel bir şey bulmuştum. Minicik bir dövme olacaktı bu yüzden Yaman "Adamın makineyi çalıştırdığına değmez" diye dalga geçmişti.
Sevgilim diye demiyorum ama fena şerefsizdi. "Sende üzerinden geçtirecektin, bugüne alabildin değil mi?"
"Seninki çok kısa süreceği için beni de alacaklar aynı seansa" diyerek yine alay etmekten geri durmadı.
Kaşlarımı çatarak kötü kötü bakmak istedim ama eğilip boynumdan öptüğünde ciddiyetim bozuldu. Koca kafasını geriye ittim. Bu onu sadece güldürdü. Aklıma gelenle telefonumu çıkarıp "Projeyi bitirdim." diye atıldım. Ani öne çıkışımla yola atlamıştım. Birkaç saniye içinde kolu belime dolanıp beni anlayamadığım kadar hızlı geri çekti. Yoldan geçen araba dibimden geçti. "Hii"
"Napıyorsun!" diye bağırdı Yaman, hemen ardından tepeden tırnağa kontrol etti beni. "Bir şey olmadı" dedim cılız bir savunmayla.
"Dikkat etsene kızım, çarpacaktı az daha."
Sonuna kadar haklı olduğu için biraz utanarak "Bir an heyecan yaptım ya" dedim sakince. "Reflekslerinin maşallahı var yalnız."
Ciddi olup olmadığımı sorgulayan bir bakış attı. Doğru ya adam profesyonel basketbolcuydu. "Bu hafta yine maça gideceksin ya hani seninle geleceğim, izlemek istiyorum." diyerek konuyu kapatmaya çalıştım ama yemedi.
"Yola niye atlıyorsun yavrum sen?"
Kolundan çekiştirip bu sefer dikkatlice karşıya geçtikten sonra "Ya sen maç antrenmanını nerede yapıyordun?" diye sordum bilmiyormuş gibi. Gözlerini kısarak "Bu şekilde konuyu geçiştirebileceğini mi sanıyorsun?" diye sordu. Sırıtarak başımı salladım.
Pes ederek "Laçin" dedi. Bu ses tonuyla ne zaman konuşsa bana kendimi çok kötü hissettiriyordu. Önüme geçip adımlarımı durdurdu ve bana ciddiyetle baktı. "Korkuyorum kızım" Samimi bir itiraftı. "Fazla dikkatsizsin, kendine daha çok dikkat et yanında olmadığım her an aklım sende kalıyor."
"Yaman biraz fazla endişelenmiyor musun sevgilim?" Elini ellerimin arasına aldım konuşurken. "Bak tamam ben dikkat edeceğim ama sende biraz sakinleş olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panduf | Texting
Teen FictionKuru öksürükleri durmadı bir süre. Boğazının acısını ben hissetmiş gibi yüzümü buruşturdum. Hastalığı benden kaptığı için kendimi iki kat kötü hissediyordum. Üstelik kurulu vardı onun. "Ateşin düştü mü bir bakalım," diyerek ateş ölçeri elime aldığı...