𝒁𝒂𝒘𝒔𝒛𝒆

401 43 116
                                    

,,Nie wiem co tu robię, ale będę nawijała" - Wersow (wersow relujesz)

𝑺𝒐𝒃𝒐𝒕𝒂, 14 𝒑𝒂𝒛́𝒅𝒛𝒊𝒆𝒓𝒏𝒊𝒌, 2023

𝑬𝒅𝒈𝒂𝒓

Kurwa życie mnie rucha w dupę. Nie chcę tu być. Jest właśnie sobota, a Fang rucha mnie w dupę.

Taki żarcik.

Jest właśnie sobota, a ten debil stoi mi nad łóżkiem z BUTELKĄ PEŁNĄ WODY.

- Zrób to, a nie usiądziesz na dupie do końca twoich dni - powiedziałem, nadal leżąc w łóżku w tej samej pozycji przed groźbą którą na mnie narzucono!

- O... - zaniemówił Fang.

Odwróciłem się do niego po kilku sekundach, aby zobaczyć, że fioletowowłosy się rumieni.

- Japierdolę... - powiedziałem zażenowany.

- Kogo? - zapytał flirtującym głosem Fang, jak do przyjaciela, dla beki.

- Moje życie - mruknąłem, i wsadziłem łeb pod poduszkę, aby iść spać.

W ciągu milisekundy poczułem mokro w gaciach. Ogólnie. Na łóżku. Rozjebie się. Wziąłem poduszkę w rękę i wstałem, aby napierdolić Fanga, i po chwili leżał znokautowany na ziemi. Nie spodziwałem się, że w ciągu jednego dnia poczuję się przy kimś tak komfortowo, żeby siedzieć na nim okrakiem. I bić poduszką w głowę.

- Dooość! - krzyknął rozbawiony Fang.

Rzuciłem więc poduszkę na bok, nadal zostając na nim okrakiem. Gdy czarnooki zoriętował się o stytuacji (A JA NIE!!!) to dla żartów położył swoje ręce na moje uda robiąc dziwną minę. Odrazu odskoczyłem.

- Rozjebany jesteś... - dogryzłem mu cicho biorąc swoją kosmetyczkę, aby wyjść do toalety i się ogarnąć.

Podczas robienia swoich emo kresek zacząłem myśleć nad... swoją stytuacją?

Wkońcu jestem szczęśliwy, ale to tylko słońce przed burzą...

Jak zawsze.

Miejmy tylko nadzieję, że potrwa to dłużej niż zawsze.

Na szczęście dzisiaj sobota, więc nie ma szkoły. Miałem cały dzień przesiedzieć w łóżku... jak zawsze, lecz Fang wyciągnął mnie na lody razem z jego grupką. Idą dziś tylko Chester i Buster, bo Lola na weekend pojechała do rodziców. Nagle dostaję powiadomienie, i sprawdzam telefon...

GOŁE BABY

Użytkownik Edgar został dodany do grupy przez kung fu panda.

Nick użytkownika Edgar został zmieniony na emos💀 przez rudy gej.

rudy gej:
czekamy na was kurwy

kung fu panda:
bylismy umowieni za godzine...

kocham piwo:
wez bo on mnie tu molestuje

emos💀:
...juz sie ubieram

r

udy gej:
OKIIII🥺🍆

Jezu, tak mi się nie chce... Najchętniej bym siedział na łóżku, płakał, jadł nutellę, słuchał jakiś dźwięków z tiktokowych slide'ów i oglądał filmiki śmiesznych kotków na tiktoku, wszystko na raz. A, zapomniałem dodać granie w brawl stars. Przebrałem się z mokrej pidżamy na jakieś luźne czarne jeansy i czarną koszulkę z logiem mojej ulubionej metalowej bandy, DragonForce. Oczywiście nie zapomniałem o swoich czarnych, bezpalcowych rękawiczkach, o długości do połowy nadgarstków. Zacząłem zakładać swoje glany.

𝑰𝒏𝒕𝒆𝒓𝒏𝒂𝒕 - 𝑭𝑨𝑵𝑮𝑨𝑹Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz